متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
آباژور ایستاده آرام مدل ML7011/05

آباژور ایستاده آرام مدل ML7011/05 lampshade

آباژور ایستاده آرام مدل ML7011/05 با شید مخمل ترک ضد لک و قابل شستشو

وضعیت کالا: اتمام موجودی

آباژور کنار سالنی ایستاده

قطعاً همه ما میدانیم که هرچقدر معماری داخلی و طراحی دکوراسیون منزل ما شیک و زیبا باشد بدون نورپردازی هیچ جلوه ای نخواهد داشت!
آباژورها آن دسته از اکسسوری منزل هستند که به سادگی میتوانند یک فضای سرد و بی روح را به محیطی گرم و دلنشین تبدیل کنند.
عزیزانی که با علم فنگ شویی آشنایی دارند واقفند که وجود یک یا دو منبع نور در گوشه های سالن باعث بهتر جریان یافتن انرژی چی در منزل می شود.
بعلاوه آباژور ایستاده در هر نوع دکوراسیونی اعم از کلاسیک ، مدرن ، مینیمال و ...عضوی جدا نشدنی بوده و هستند زیرا به شدت در جذابیت فضای داخلی تاثیر گذارند.
البته پیشنهاد ما به شما این است که آباژورها را با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و اگر در سالنی از دو آباژور پایه بلند و پایه کوتاه استفاده می کنید بهتر است هر دو از نظر سبک با هم هماهنگی داشته باشند.
بدین منظور ما در فروشگاه اینترنتی خانه شما جدیدترین و بروز ترین انواع آباژور ها را با تنوع بسیار بالا در دسترس شما عزیزان قرار میدهیم تا بتوانید براحتی بهترین انتخاب را داشته باشید.

آباژور ایستاده آرام مدل ML7011/05
با ارتفاع 150cm و پایه ای از جنس چوب طبیعی با متریال بسیار با کیفیت و طراحی تمیز و مدرن تمام آنچه شما از یک آباژور جدید و باکیفیت انتظار دارید برآورده میکند و با هزینه ای نه چندان بالا تغییری اساسی و چشمگیر در دکوراسیون محیط منزلتان ایجاد میکند. 
همچنین آباژور ایستاده آرام مدل ML7011/05 از جمله کالاهای ایرانی است که باکیفیت بالایی تولید شده و کیفیت بالای ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است و برای فضاهای داخلی ، فضاهای ، بیرونی ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، هال و پذیرایی ، راهرو ، اتاق کودک و ... مناسب می باشد.

مشخصات

نوع
آباژور ساده
جنس بدنه
چوبی
تعداد سرپیچ
1
مناسب برای
فضاهای داخلی , فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
طول،عرض،ارتفاع
ارتفاع 150 سانتیمتر/ قطر پایه 30 سانتیمتر / قطر شید 45 سانتیمتر
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
whatsapp