متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
آباژور رومیزی آرام مدل 7008/13

آباژور رومیزی مدرن lampshade

خرید آباژور رومیزی مدرن 7008/13 با قطر شید 30 سانتیمتری روکش پلی یورتان مناسب برای منزل دفتر کار و رستوران

(اختیاری)

وضعیت کالا: اتمام موجودی

آباژور رومیزی مدرن

در هنگام خرید آباژور رو میزی مدرن باید به چند نکته توجه داشته باشیم  تا خرید با اطمینان و نهایی خودرا انجام بدهیم ،توجه به کیفیت و سالم بودن آباژور ،ارتفاع کلاهک آباژور از سطح زمین و یا میز،طول و عرض و ابعاد آباژور، برسی مکانی که قرار است آباژور رومیزی چوبی را انجا بگذاریم،شکل ظاهری آباژور، سبک دکوراسیون منزل و در آخر، فاکتور قیمت آباژور که اهمیت زیادی دارد.

جنس و رنگ اباژور رومیزی چوبی باید متناسب با جنس مبلمان و یا کمد انتخاب گردد. در هر گوشه ای از فضای نشیمن که احساس تاریکی و یکنواختی دارید میتوانید از آباژور رومیزی استفاده کنید. اگر فضای خانه شما به سبک مدرن دکور شده است از آباژور چوبی استوانه ای استفاده کنید. برای اتاق خواب بهتر است که از اباژوری استفاده کنید که ارتفاع مناسبی داشته باشد تا هنگامی که روی تخت مینشینید  یا دراز میکشید  نور آن به صورت مستقیم به صورت شما نخورد و موجب اسیب دیدن چشم شما و یا احیانا پریدن خواب شما نشود .به همین علت استفاده از آباژور رو میزی برای اتاق خواب توصیه می گردد، البته آباژور رومیزی علاوه بر جنبه روشنایی جنبه دکوراتیو نیز دارند همچنین به سایز و رنگ پاتختی های اتاق خواب برای خرید آباژور رومیزی دقت کنید. این آباژورها را متناسب با فضای اتاق خواب و رنگ های نه چندان روشن  مثل کرم،شکلاتی،شیری انتخاب کنید.

دکوراتیو با آباژور رومیزی چوبی

لامپ هایی که برای آباژور رومیزی چوبی استفاده میشوند میتوانند تگستنی،کم مصرف و ال ای دی  باشند .

لامپ های تنگستنی سری های قدیمی لامپ هستند که مصرف زیاد برق در آنها باعث شده  است بسیاری از افراد لامپ های کم مصرف را ترجیح بدهند.لامپ آباژور ها ممکن است از نظر سر پیچ نیز متفاوت باشند بسته به سری که برای آباژور در نظر گرفته میشود سرپیچ لامپ نیز متفاوت در نظر گرفته میشود.

لامپ های ال ای دی امروزه پر مصرف تر از دیگر لامپ های آباژور هستند.  آباژور را میتوان حتی در یک طبقه از کتابخانه دکوراتیو نیز قرار داد .پیشنهاد ما این است که اگر در ابتدای دکوراتیو منزل خود هستید تمام اکسسوری های چوبی خودتان را از یک محل خریداری کنید تا بتوانید به راحتی آنهارا با یکدیگر ست کنید،برای شروع میتوانید به سایت خانه خانه شما مراجعه کنید و از دیگر محصولات مرتبط به دکوراتیو ما دیدن کنید. قیمت آباژور بسته به متریالی که در ساخت آنها استفاده میشود دارد و البته مدت زمانی که صرف ساخت آنها میشود،

 

مشخصات

نوع
آباژور ساده
رنگ
پايه چوبي با پوششي از پلي يورتان براق
طول،عرض،ارتفاع
ارتفاع 71 سانتیمتر/ قطر پایه 15 سانتیمتر / قطر شید 30 سانتیمتر
تعداد سرپیچ
1
مناسب برای
فضاهای داخلی , فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
whatsapp