متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
کرال استند تلویزیون

استند تلویزیون قفسه شیشه ای tv stand

استند تلویزیون قفسه شیشه ای به طول 160 سانت مناسب انواع تلویزیون های ال سی دی 32 تا 65 اینچ دارای دو کشوی مگنت و صفحه های شیشه ای سکوریت نشکن
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 160 سانتی متر
عرض : 45 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف ترک
سایر : دارای صفحه شیشه ای سکوریت

استند تلویزیون قفسه شیشه‌ای

استند تلویزیون یک وسیله بسیار پرکاربرد در تمام خانه‌ها است که در طرح‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. این نوع استند با طول۱۶۰ سانتی خود برای تمام تلویزیون‌های ال‌سی‌دی ۳۲ تا ۶۵ اینچ کاملاً مناسب است. البته به کمک این نوع استند شما دیگر نگرانی بزرگی تلویزیون خود نخواهید بود. چراکه ساختار هسته توخالی این نوع میز برای قراردادن هر سایز تلویزیونی مناسب است. در سمت دیگر میز تلویزیون قفسه شیشه‌ای دو کشوی مگنت مشاهده می‌شود که شما می‌توانید تمام وسایل خود را در آن قرار دهید.

خطوط موجی ملایم که بر روی لبه‌های میز قرار دارند به آن ساختار بسیار محکم و ظاهری ملایم می‌دهند. این نوع استند تلویزیون را شما می‌توانید مطابق با نیازها و سلایق خود نیز سفارش دهید و تا جای ممکن آن را تغییر دهید. در حال حاضر میز  تلویزیون قفسه شیشه‌ای در سه رنگ قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و طوسی تولید و عرضه می‌شود. چوب بکار رفته در ساخت میزهای تلویزیون استحکام‌ و دوام بسیار بالایی دارد. به همین جهت به سادگی آسیب نمی‌بیند. این چوب‌ها در برابر رطوبت، آب، حشرات و غیره از خود مقاومت نشان می‌دهد و تا مدت‌های طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کند.

استند تلویزیون قفسه شیشه ای

هنگام انتخاب و خرید هر نوع استند تلویزیون باید برخی پارامترها را در نظر داشت که مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها عبارت است از:

تناسب

استندهای تلویزیون بخش بزرگی از خانه را اشغال می‌کند و به این ترتیب چشم‌ها را به سمت خود برمی‌گرداند. به همین خاطر حتماً این میز را به گونه‌ای انتخاب نمایید که با دیگر اثاث و لوازم خانه در تناسب و هماهنگی باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر یک استند تلویزیون بسیار شیک را به گونه‌ای در دکوراسیون قرار دهید که تناسب عناصر خانه را بهم بریزد بدون شک قطعاً شکل زیبایی نخواهد داشت.

چیدمان مناسب

یک میز تلویزیون شیک باید به سادگی با دیگر وسایل خانه هماهنگ شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت یک استند مناسب باید با هر نوع چیدمانی تناسب داشته باشد و زیبایی دکوراسیون موردنظر شما را افزایش دهد.

میز تلویزیون قفسه شیشه ای

راحتی استفاده

یکی‌دیگر از پارامترهای مهم جهت خرید یک میز تلویزیون، راحتی استفاده آن است. این نکته را در نظر داشته باشید که ارتفاع استند موردنظر شما باید طول و عرض کاملاً مناسبی داشته باشد تا به این ترتیب به گردن شما آسیب وارد نکند.

زیبایی ظاهری

هنگام انتخاب و خرید استند تلویزیون حتماً به طراحی آن دقت داشته باشید. همانطور که می‌دانید در حال حاضر در بسیاری از دکورها تلویزیون را در مرکز توجه قرار می‌دهند و دیگر مبلمان و وسایل را نسبت به آن می‌چینند. درنتیجه این امر یک استند تلویزیون با ظاهر زیبا و دلنشین خود می‌تواند حس رضایت درونی به افراد ببخشد و به این ترتیب در آن‌ها نشاط ایجاد کند.

قیمت مناسب

استندهای تلویزیون در حال حاضر با قیمت‌های مختلف در بازار مشاهده می‌شوند و یک انتخاب مناسب و کاربردی برای تلویزیون‌های مختلف به شمار می‌آیند. این نکته را در نظر داشته باشید که متریال بکاررفته در استندهای تلویزیون با وجود کیفیت بالا قیمت چندان گران و بالایی ندارندخو در قیمت نهایی استند تأثیر چندانی نمی‌گذارند.

استند تلویزیون قفسه ای شیشه ای

 

مشخصات

طول
160cm
عرض
45cm
ارتفاع
50cm
جنس بدنه
ام دی اف های گلس
جنس رویه
صفحه روی میز از شیشه نشکن
تعداد کشو
2 عدد دکمه ای مگنتی با ریل ساچمه ای
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
whatsapp