جا کفشی کم جا

جاکفشی آپارتمانی کم جا

جاکفشی آپارتمانی کم جا تک درب 5 طبقه با گنجایش استاندارد تا 10 جفت کفش و یک کشو جای لوازم برس و واکس
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه درجه یک
ابعاد: 105*45*32 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 820
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

جاکفشی آپارتمانی کم جا

این روزها بسیاری از افراد به سوی زندگی آپارتمان نشینی تمایل پیدا کرده اند و همان طور که می دانید آپارتمان ها فضای کافی برای دکوری ها و دیگر تجهیزات ندارند و همین امر سبب شده است که افراد به دنبال وسایلی باشند که فضای کمی را از محیط شما اشغال می کنند و یکی از این وسایل که این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است می توان به جاکفشی آپارتمانی کم جا اشاره کرد که می تواند فضای ورودی خانه را به بهترین شکل ممکن در آورد و از شلوغی و به هم ریختگی آن جلوگیری می کند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با جاکفشی آپارتمانی کم جا با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که با شناخت بهتری این تجهیزات را خریداری نمایید.

جاکفشی آپارتمانی کمجا

از معضلات زندگی آپارتمان نشینی می توان به فضای کم آپارتمان ها اشاره کرد که چالش های بسیاری را برای افراد به همراه دارد و افراد برای مقابله با این مشکلات همواره راهکارهای مختلفی را در نظر گرفته اند و تمام تلاش خود را به کار می برند که محصولاتی را خریداری کنند که با متراژ خانه آن ها مطابقت داشته باشد و بسیاری از تولید کنندگان همواره محصولاتی را تولید می کنند که با زندگی های آپارتمان نشینی همخوانی داشته باشد.

جاکفشی آپارتمانی کم جا که در وبسایت خانه شما به فروش می رسد علاوه بر زیبایی بسیاری که برای محیط شما به وجود می آورد قابلیت نگهداری از کفش های شما را دارد چرا که این محصول با توجه به ابعاد کمی که دارد گنجایش نگهداری از 10 جفت کفش را دارد و قفسه ای برای نگهداری از برس، واکس و دیگر لوازم شما برای آن تعبیه شده است.

درب آرام بندی که برای این محصول تعبیه شده است از شکستگی درب جاکفشی جلوگیری می کند و دیگر متریال های به کار رفته در این محصول سبب می شود که طول عمر آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

جنس بدنه جاکفشی آپارتمانی کم جا که در فروشگاه اینترنتی خانه شما به فروش می رسد از ام دی اف می باشد و با روکش ملامینه پوشش داده شده که این امر می تواند از بروز خط و خش بر روی محصول جلوگیری کند.

جاکفشی آپارتمانی ارزان

در صورتی که قصد خرید جاکفشی آپارتمانی کم جا و یا دیگر مدل های جاکفشی را دارید می توانید به وبسایت خانه شما مراجعه کنید و با توجه به نیاز و بودجه ای که برای خرید این تجهیزات در نظر گرفته اید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

مشخصات فنی جاکفشی آپارتمانی کم جا

ارتفاع محصول: 105 سانتیمتر
عرض محصول: 45 سانتیمتر
عمق:32 سانتیمتر
جنس: ام دی اف با روکش ضد خش ملامینه
مجهز به درب آرام بند و کشو با ریل ساچمه ای

مشخصات

ارتفاع
105 سانتیمتر
عرض
45 سانتیمتر
عمق
32 سانتیمتر
روکش
روکش ضدخش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
اصالت و سلامت کالا
سایر توضیحات
درب آرام بند و کشو با ریل ساچمه ای
نظر های موجود
جاکفشی آپارتمانی کم جا
در
واقعا راضی هستم از خرید این مدل‌جاکفشی
چون هم کم جا هست و‌واقعا جوابگوی تعداد کفش هام 😊
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

جاکفشی آپارتمانی کم جا مناسب برای خانه های آپارتمانی و زوج های جوان با کیفیت عالی و قیمتی استثنایی می باشد.

0موافق 0مخالف
جاکفشی
در
طوسی هم داره همین قیمت در میاد
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

جاکفشی آپارتمانی کم جا دارای رنگ بندی سفید و قهوه ای هست و رنگ طوسی ندارد

0موافق 0مخالف
جاکفشی
در
سلام این جاکفشی عالی من خودم بخاطر فضای کمی که داشتم این جاکفشی رو انتخاب کردم که خیلی هم راضی هستم تعداد طبقاتی هم که داره اندازه و مناسب هست کیفیت کارهم فوق العاده هستش
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

جاکفشی آپارتمانی کم جا مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
جاکفشی
در
روزخوش این جاکفشی خیلی زیبا و قشنگ هست کیفیت رنگ و چوبش هم واقعا عالی ولی برای خانواده کم جمعیت دو یا سه نفره مناسب هستش من راضی بودم سپاس
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

جاکفشی آپارتمانی کم جا مبارکتون باشه عزیز

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp