متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
جا کفشی جدید و شیک سه در

جا کفشی جدید و شیک سه در shoes case

جا کفشی سه در جا دار با روکش ضد خش و قیمت ارزان در ابعاد32*95*80 با گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی با ارسال به سراسر کشور

وضعیت کالا: اتمام موجودی

خرید جا کفشی مناسب

انتخاب و خرید جا کفشی مناسب از جمله نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد شاید در نظر اول جا کفشی برای دکور منزل کم اهمیت جلوه کند اما در اصل نقش مهم و به سزایی در مرتب کردن و نظم بخشیدن به فضای خانه دارد،معمولا جا کفشی در محلی نزدیک درب ورودی قرار میگیرد تا کسی که از بیرون منزل می آید به راحتی کفش خود را بر دارد و داخل جا کفشی قرار بدهد،توجه کنید که اگر فضای کمی برای قرار دادن جا کفشی در اختیار  دارید حتما از مدل های کوچک تر که جمع و جور تر هستند استفاده کنید تا آن قسمت از فضای منزل شما کارآیی خود را از دست ندهد،برای خرید جا کفشی حتما  به تعداد اعضای خانواده و کفش های آنها توجه کنید برای مثال اگر خانواده ای با اعضای 4 نفر هستید از جاکفشی سه درب جدید و شیک خانه شما با ظرفیت 18 جفت کفش  استفاده کنید تا هر کدام از اعضای خانواده بتوانند کفش های مختلف خود را در جا کفشی قرار بدهند (پوتین،دمپایی،کتانی و...)  جاکفشی های  سه درب باید فضایی کشو مانند داشته باشند که بتوان واکس و برس کفش و یا دستمال و... را در آن قرار داد و فضا را منظم تر کرد. از طرفی جاکفشی درب دار از کفش ها محافظت بیشتری میکنند و از ورود بوی نا مطبوع جلوگیری میکند و موجب عدم تماس مستقیم با فضای منزل میشود جنس جا کفشی و استحکام آن اهمیت زیادی دارد زیرا در طول روز حداقل 2 بار مورد استفاده قرار میگیرد کیفیت لولای درب های جاکفشی باید بالا باشد تا به آسانی باز و  بسته شوند  ،مناسب ترین و عمومی ترین جنس  مورد استفاده مردم چوبی میباشد از این جهت جاکفشی چوبی  مناسب ترین انتخاب برای فضای منزل است. البته اکثر افراد ترجیح میدهند که جنس جا کفشی انها متناسب با جنس مبلمان،کمدو جالباسی باشد.

جا کفشی شیک و ارزان

اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک و سنتی است پیشنهاد میکنیم که از جا کفشی چوبی  استفاده کنید تا بدین  ترتیب  هارمونی بهتری بین اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون شما ایجاد بشود. همچنین اگر جا کفشی شما در معرض دید است باید در انتخاب رنگ آن دقت بیشتری خرج بدهید تا به متناسب ترین و زیبا ترین شکل دکوراسیون برسید. جاکفشی جدید و  شیک سه درب خانه ی شما تمام ویژگی های یک جا کفشی مناسب بزرگ و کم جا ،شیک و منظم،ابعاد استاندارد و کارآیی بالا  را دارد و تمام ویژگی های ذکر شده  با قیمت بسیار مقرون به صرفه و ارزان در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

 

مشخصات

ارتفاع
95 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
عمق
32 سانتی متر
روکش
روکش ضدخش
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
whatsapp