متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
جاکشی سه تیکه وکیوم

جاکفشی سه تیکه shoes case

جاکفشی سه تیکه پله ای با طراحی زیبا مناسب منزل و قابلیت چیدمان مختلف به ارتفاع 90 و 80 و 70 سانتیمتر.

(اختیاری)

وضعیت کالا: اتمام موجودی

جاکفشی از آن دسته وسایل منزل است که جدا از اینکه یکی از ملزومات است و وجودش در هر خانه ای لازم می باشد می تواند به عنوان یک اکسسوری شیک زینت بخش کوریدور منزل نیز باشد و با توجه به اینکه در قسمت ورودی منزل قرار می گیرد در بدو ورود نظر هر کسی که وارد منزل می شود را به خود جلب می کند. پس چه بهتر که در انتخاب این وسیله پر کاربرد واساسی حسن سلیقه صاحبخانه نیز نمایان باشد.
با توجه به زندگیهای آپارتمان نشینی و قرار دادن جاکفشی سه پله در فضای داخلی منزل، جاکفشی های درب دار به مراتب بهتر از جاکفشی های بدون درب می باشند زیرا علاوه بر شکیل تر بودن و داشتن ظاهر مرتب تر وجود دربها می تواند کاملاً از پخش بوی نامطبوع برخی از کفشها نیز جلوگیری کند.
این جاکفشی سه تیکه با ارتفاع 70 و 80 و 90  سانتیمتر بسیار جادار بوده و صرفا یک جاکفشی فانتزی محسوب نمی شود بلکه در آن 8 تا 12 جفت کفش و کتانی جای می گیرد و طراحی خاص و مدرن آن جلوه ای ویژه به آن داده است، همچنین لولاهای بکار رفته همگی از جنس بسیار مرغوب انتخاب شده تا این جا کفشی علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالایی نیز باشد.

نکته مهم دیگری که در مورد این جا کفشی زیبا باید به آن اشاره کرد این است که طراحی آن به شیوه ای است که چه با دکوراسیون کلاسیک و چه با دکوراسیون مدرن هماهنگی دارد، و سطح صاف رویی هر طبقه فضایی مناسب برای قرار دادن مجسمه ها و وسایل تزئینی مدرن می باشد که با توجه به سلیقه صاحبخانه قابل تزئین است.

در این مدل از محصولات ارتفاع 90 سانت جایگزین ارتفاع 60 سانت مدلهای قدیمی ناکارامد شده پس در هنگام خرید به ابعاد محصولات توجه فرمایید این جا کفشی در ابعاد ارتفاع بزرگ 90 سانت متوسط 80 و کوچک 70 سانت تقدیم شما عزیزان میگردد.

برای خرید این جاکفشی زیبا و کارامد کافیست که در سایت خانه شما ثبت سفارش نمایید و درب منزل خود به آسانی تحویل بگیرد.

مشخصات

ابعاد
ارتفاع 90 و 80 و 70 سانت و عرض 32
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی
روکش
روکش ضدخش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
whatsapp