متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
جاکفشی پله ای

جاکفشی سه طبقه shoes case

جاکفشی سه تیکه وکیوم در 3 سایز 70، 80، 90 با عرض 32 از جنس MDF و رو کش ملامینه ضد آب و ضد خش با طراحی بسیار شیک و خاص.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

جا کفشی و اهمیت آن دردکوراسیون خانه

نظم و ترتیب در کنار جذابیت و زیبایی از اصولی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

جاکفشی ها از آن دسته المان هایی هستند  که علاوه بر ایجاد نظم عنصری دکوراتیو و مهم محسوب میشوند چرا که در بدو ورود هر کس به خانه شما مورد توجه و دید قرار میگیرند،  پس در انتخاب آن دقت داشته باشید و جا کفشی رو عنصری کم اهمیت نبینید به این نکته توجه کنید که مناسب نبودن جاکفشی شما ممکن است کل دکوراسیون خانه  شما را زیر سوال ببرد.

اگر ورودی خانه شما با راه رو شروع میشود قرار دادن جا کفشی سه تیکه وکیوم میتواند از بهترین انتخاب ها باشد چرا که هم ظاهری زیبا به راهرو شما میدهد و هم اینکه میتوانید روی جاکفشی ها را با اکسوری های زیبا تزیین کنید و ظاهر ورودی خانه خود را خاص تر کنید، همچنین اگر راهرو شما نور مناسبی ندارد میتوانید با قرار دادن شمع و یا آباژورهای زیبا روی جا کفشی نور راهرو خود را تامین کنید.

اگر ورودی خانه شما به صورتی باز طراحی شده میتوانید با قرار دادن جا کفشی سه تیکه وکیوم فضا را از قسمت اصلی خانه تفکیک کنید در این باره باید جای مناسب را برای جا کفشی در نظر بگیرید تا بتوانید از جا کفشی بهترین استفاده را برای تفکیک ورودی و فضای اصلی خود داشته باشید.

اگر راهرو و پاگرد جلو منزل شما دارای فضایی باز است میتوانید به بهترین حالت این فضا را دیزاین کنید.
با قرار دادن جا کفشی سه تیکه و دیزاین دیوار بالای جاکفشی و استفاده از مجسمه یا گلدانهای آپارتمانی زیبا آن فضا را به صورتی دلپذیر تزیین کنید.

در استفاده از تمامی المان های چوبی منزل مخصوصا جا کفشی ها به نور پردازی ها دقت کنید، اگر نور راهرو و ورودی منزل شما زیادی روشن و یا زیادی کم نور باشد تمام زحمات شما برای دیزاین ورودی هدر میشود و حس آشوفتگی و شلوغی به وجورد خواهد آورد.

جا کفشی سه تیکه وکیوم به راحتی نظم و زیبایی را به خانه شما خواهد آورد شما میتوانید این 3 تیکه رو به صورت مجزا نیز قرار دهید، میتوانید تمامی کفش های خود را تفکیک کنید و قسمتی را برای کفش های اسپورت و دیگری را برای کفش های مجلسی در نظر بگیرید و یکی از کمد ها را برای کفش های مهمان تعیین کنید.

مشخصات

ابعاد
سه تیکه به صورت هر باکس با عرض 32 و ارتفاع 90 و 80 و 70
روکش
روکش ضدخش
سایر توضیحات
یراق ترک، ظرفیت 4 تا 6 جفت کفش برای هر طبقه
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
whatsapp