سرویس خواب دو نفره پانته آ

سرویس خواب دو نفره پانته آ

سرویس خواب دو نفره پانته آ مشخصات کلی شامل: میز ارایش 80 در 43 در 160 سانتیمتر با آینه کشویی و چهار طبقه تختخواب دو نفره پانته آ ابعاد استاندارد 160 در 200 و دو عدد کشو به عرض 98 سانتیمتر پاتختی دو کشو طول و عرض 37 در 33.5 و ارتفاع 40 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: pantea2
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵۰۳,۰۰۰ تومان

بسیاری بر این عقیده هستند که شروع یک روز خوب نیازمند خواب و استراحت کامل  وبدون نقص شب قبل از آن می باشد. زیرا در هنگام استراحت بر روی تختخواب تمامی عضلات و بدن انسان در حالت ریلکس و بدون فشار قرار دارند. پس انتخاب تخت مناسب و تشک استاندارد از اهمیت بالایی بر خوردار است. تختخواب های استاندارد همگی دارای ابعاد و اندازه مشخصی هستند که متناسب با تشک های دو نفره ساخته می شوند ابعاد این تخت ها عموما 200 در 160 سانتیمتر می باشد. 

سرویس پانته ا

سرویس خواب دو نفره پانته آ ساخته شده از متریال مرغوب و با کیفیت با پوشش ضد خش ملامینه می باشد و کلیه لبه های محصول با نوار PVC  پوشش داده شده. طول تخت 2 متر و عرض آن 1.6 متر است که مناسب برای قرار دادن تشک های استاندارد طبی و معمولی است. شما میتوانید برای مقاومت و دوام بیشتر تشک ها از تشک های رویال چند لایه موجود در این لینک خریداری نمایید. در زیر کفی تخت محل دو عدد کشو با عرض 98 سانتیمتر و ارتفاع 25 سانتیمتر قرار دارد که در صورت نیاز میتوانید از داخل گزینه های موجود آن را انتخاب و به تختخواب مدل پانته آ اضافه نمایید. در قسمت تاج تخت که ارتفاع 95 ساتنتیمتر دارد طرح کار شده ای از پارچه کالیته مازراتی قرار دارد که زیبایی محصول را دو چندان نموده. در کل تخت دو نفره پانته آ با طراحی زیبا و کیفیت عالی محصولی را با قیمت منسب و هزینه کم مهیا کرده است و به راحتی در اختیار مشتری قرار میگیرد. 

تخت خواب پانته ا

برای تکمیل نمودن سرویس خواب خود، میز آرایشی چهار کشو با اینه ریلی و صندلی نشیمن پانته آ معرفی میگردد تا در کنار تختخواب آن بتوان از امکانات و فضایی که درآور در اختیارتان می گذارد استفاده نمایید. همانطور که اشاره شده این محصول دارای 4 کشو به طول 80 سانتیمتر و عمق 43 سانتیمتر است و ارتفاع هر کشو 17 سانتیمتر می باشد. در نهایت ارتفاع این میز 84 سانتیمتر است و بر روی ن یک عدد آینه به همراه ریلی نصب شده تا در پشت این آینه فضایی جهت قرار دادن وسایل کوچکتر و کم حجم تر همچون لوازم آرایشی و عطر و ادکلون داشته باشد. 

در صورت نیاز برای داشتن کشو بیشتر جهت قرار دادن سایر لوازم خود میتوانید از داخل گزینه های موجود در کالا تعداد میز عسلی کشو دار یا همان پاتختی را نیز مشخص نمایید. به صورت پیش فرض تعداد این پاتختی ها صفر در نظر گرفته شده است.  برای هر میز تعداد دو کشو با ابعاد 37 در 33.5 در نظر گرفته شده که ارتفاع هرکدام از کشو ها 14 سانتی متر می باشد. ارتفاع کلی میز پاتختی 40 سانتیمتر است که مناسب برای قراردادن لوازم دم دستی همچون ساعت و موبایل و یا چراغ مطالعه یا آباژور در کنار تخت خواب می باشد.

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت: 200*160*50
ابعاد
ابعاد میز آرایش: 80*43*160
ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
سایر توضیحات
کفی تخت خواب کشو دار چوب و فلز و کفی تخت بدون کشو کفی چوبی شرکتی بسیار مقاوم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp