میز تلویزیون ام دی اف هایگلاس

میز تلویزیون ام دی اف هایگلاس 910

میز تلویزیون ام دی اف هایگلاس در طراحی زیبا با اشکال سازه هندسی در سایز 180 سانتی‌متر در رنگ مشکی/سدیر دارای دو عدد کشو بزرگ با روکش MDF هایگلاس ترک و Glass. ارتفاع این میز 50 سانتی متر و عرض آن 47 سانتی‌متر است.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 180 سانتی متر
عرض : 47 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف ترک هایگلاس

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 910
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۵۹۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون ام دی اف هایگلاس

میز تلویزیون ام دی اف هایگلاس یکی از زیباترین و ساده‌ترین محصولاتی است که شما می‌توانید برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک خود از آن استفاده کنید.

سادگی در طراحی و کاربردی بودن این محصول امری است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

کشوها به صورت مگنتی طراحی شده است که جلوه بصری کار را با حذف دستگیره ها بیشتر کرده است.

ارتفاع بسیار مناسب پایه‌ها این مهم را برای شما فراهم کرده است که روند نظافت اتاق نشیمن خود را ساده‌تر از هر زمان دیگری به انجام برسانید و همچنین عرض این میز تلویزیون روند جایگذاری تلویزیون را با راحتی و با دغدغه کمتری برای شما به دنبال دارد.

میز تلویزیون ام دی اف هایگلاس

ابعاد میز تلویزیون MDF ترک

میز تلویزیون ام دی اف هایگلاس در رنگ مشکی/سدیر با طول 180 سانتی‌متر، ارتفاع 50 سانتی‌متر و عرض 47 سانتی‌متر در اختیار شما عزیزان است.

این میز دارای دو کشو مگنتی جادار و دو طبقه برای قرارگیری لوازم دیجیتال وجود دارد که با طراحی زیبا و پایه های چوبی خصوصیات یک میز تلویزیون تمام عیار را برای شما فراهم کرده است. همچنین ترکیب رنگ این میز قابلیت ست کردن با اکثر دکوراسیون ها را شامل می باشد.

نحوه ارسال

این کالا با بسته بندی مناسب در تهران با پیک ویژه خانه شما ارسال می شود و در شهرستان با باربری و بصورت پس کرایه ارسال می شود.

میز تلویزیون ام دی اف ترک

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
طول
180 سانتی‌متر
عرض
47 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تعداد کشو
دو عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز ندارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp