میز تلویزیون ام دی اف مدل سازان

میز تلویزیون جدید مدل سازان 716

میز تلویزیون جدید مدل سازان با طول 140 سانتی‌متر در رنگ ژرمن که قابلیت تغییر سایز دارد و دارای دو عدد کشو منبتی MDF است. ارتفاع این میز 50 سانتی‌متر و عرض آن 40 سانتی‌متر است.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف ترک
قابلیت تغییر سایز : دارد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 716
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۶۷۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون جدید مدل سازان

میز تلویزیون جدید مدل سازان با ظاهری لاکچری و بسیار شیک مناسب برای دکوراسیون های مدرن و لاکچری می باشد. جنس بدنه این میز ام دی اف ترک بوده و جنس پوشش آن از وکیوم کره ای بوده که دارای کیفیت بالایی در ساخت آن می باشد.

این میز دارای فضای بسیار مناسبی برای قرارگیری لوازم دیجیتال می باشد که دو عدد کشو در پایین این میز تعبیه شده است تا لوازم خود را بهتر سامان دهی نمایید.

میز تلویزیون جدید مدل سازان

این کالا دارای پایه های منبت کاری شده بسیار شیکی می باشد که دیده هر کسی را به خود جلب می کند و ظاهری لاکچری را به منازل شما می دهد. همچنین این میز دارای قابلیت تغییر سایز می باشد و شما می توانید با توجه به فضای منزل خود این میز را تغییر سایز دهید.

ابعاد میز تلویزیون جدید مدل سازان

این میز تلویزیون در سایز 140 سانتی‌متر و ارتفاع 50 سانتی‌متر، عرض 40 سانتی‌متر در رنگ ژرمن علاوه بر زیبایی و انعطاف پذیری، کاربردی بودن را به دکوراسیون خانه اضافه می‌کند که خود یک امتیاز بزرگ در خانه‌های آپارتمانی محسوب می‌شود.

نحوه ارسال

این میز در بسته بندی مناسب و ایمن برای شما ارسال می شود که در تهران با پیک ویژه خانه شما و بصورت رایگان بوده و در شهرستان ها با باربری های مجرب و بصورت پس کرایه می باشد.

میز تلویزیون مدل سازان

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک
جنس پوشش
وکیوم کره ای
جنس پایه
منبتی
طول
140 سانتی‌متر
عرض
40 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تعداد کشو
دو عدد منبتی
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp