متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
آباژور ایستاده آرام مدل ML7011/01

آباژور ایستاده آرام lighting

آباژور ایستاده آرام مدل ML7011/01با بدنه چوبی در 3 رنگ سفید، قهوه ای سوخته و قهوهای خود رنگ با طراحی زیبا و ظریف بدنه به ارتفاع 150 سانتیمتر و قطر پایه 30 سانتیمتر با قطر شید 45 سانتیمتر.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

آباژور ایستاده آرام یک طراحی بینظیر با قیمت ارزان و مناسب

برای عوض کردن دیزاین خانه خود از تغییر در نور پردازی شروع کنید.

نور و نور پردازی از اصول اساسی دکوراسیون داخلی محسوب می شوند چرا که نور به خانه و اکسسوری های داخلی روح و هیجان میدهد و از نظر دید بصری بیننده را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر دیزان خانه شما برایتان تکراری و یا کسل کننده شده در اولین قدم به جای عوض کردن و خرید و هزینه های سنگین رنگ و کاغذ دیواری و مبلمان و...به نور خانه و نور پردازی خود توجه کنید، شما میتوانید با تغییر در نور پردازی و خرید اکسسوری های نور پردازی فرعی تا حد زیادی حس و حال خانه خود را عوض و تغییری اساسی در منزل خود ایجاد کنید.

اکسسوری های نور پردازی فرعی همان آباژور ایستاده و رو میزی و یا لامپ های دیواری دکوری و نور پردازی های ریسه ای می باشند، به نور خانه خود دقت کنید به مکان هایی که نیاز به نور بیشتری دارند و یا مکان هایی که میخواهید در طول شب نور کم تری هم داشته باشند مانند مکان های مطالعه شبانه و یا اتاق خواب.

آباژور از اولین و جذاب ترین انتخاب ها برای نور پردازی و اصلاح نور پردازی منزل محسوب میشوند، آباژورها علاوه بر این که از نظر زیبایی المانی دکوری و جذاب هستند، نور و روشنایی خانه شما را اصلاح و به قسمت های بی روح خانه شما نور و گرما و هیجان می دهند.

آباژور ایستاده آرام مدل  ML7011/01 از آباژورهای کلاسیک و در عین حال با سبکی اسپورت تر است که بدنه ای ظریف و شیلدی با طرح جذاب و با روح و هیجان دارد، این آباژور به دلیل شکل ساده و ظریف و شیک میتواند در هر فضایی که شما نیاز به نور پردازی فرعی دارید قرار گیرد و علاوه بر زیبایی ظاهری نوری مطلوب و جذاب برای فضای شما ایجاد کند.

آباژور ایستاده آرام مدل  ML7011/01با بدنه چوبی در 3 رنگ سفید، قهوه ای سوخته و قهوهای خود رنگ با طراحی زیبا و ظریف بدنه به ارتفاع 150 سانتیمتر/ قطر پایه 30 سانتیمتر / قطر شید 45 سانتیمتر طراحی و تولید شده اند.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر میخواهید منزل خود را گرم تر و جذاب تر کنید از کسسوری هایی با رنگ های خنثی و یا یاسی و قرمز کنار این آباژو استفاده کنید تا با طرح شیلد جذاب آباژور آرام مدل  ML7011/01هارمونی و هماهنگی جذابی ایجاد کند.

مشخصات

نوع
آباژور ساده
جنس بدنه
چوبی
تعداد سرپیچ
1
مناسب برای
فضاهای داخلی , فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
طول،عرض،ارتفاع
ارتفاع 150 سانتیمتر/ قطر پایه 30 سانتیمتر / قطر شید 45 سانتیمتر
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
whatsapp