ساختمان و حیاط

صندلی تراس و مبلمان باغی ساختمان و حیاط

شما می‌توانید با استفاده از وسایل باغی مانند میز و صندلی تراس و یا تاب باغی و تاب ریلکسی محیطی را فراهم کنید که در آن خانواده و فرزندان‌تان احساسی شادی و نشاط کنند.

در نگاه اول شاید تهیه تاب باغی که از کیفیت و قیمت مناسبی بر خوردار باشند کمی دشوار و نگران کننده باشد اما با جستجو و بررسی درست در این زمینه می‌توانید محصولی مناسب و در خور را برای باغچه و یا تراس و بالکن ویلای خود پیدا کنید.

تنوع و رنگ بندی متنوع محصولات می‌تواند به شما حق انتخاب بیشتری مطابق با سلیقه خود و خانواده‌تان بدهد، قبل از خرید تجهیزات مناسب و پرس و جو در مورد قیمت میز و صندلی تراس و یا تاب باغی ابتدا درنظر بگیرید که چه استفاده‌ای از تراس و یا باغ خود می‌خواهید بکنید.

قرار است آن محیط برای یک دوره همی ساده و مهمانی کوچک استفاده شود و یا می‌خواهید محیطی ساده و آرامش بخش برای استراحت داشته باشید، تنوع رنگ و انتخاب پارچه با کیفیت در این مورد نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، برای انتخاب این نوع از وسایل به کیفیت ساخت آن ها دقت فراوان کنید، زیرا بدلیل قرار گرفتن این وسایل در زیر نور آفتاب و قرارگیری در معرض باد و باران بسیار اهمیت دارد که از جنس و کیفیت مطلوبی تهیه شده باشند.

برای این کار می‌توانید خرید خود را از برندهای معتبر از برندهای میز و صندلی تراس و سایت‌های قابل اعتماد انجام دهید، همچنین داشتن ضمانت کالا مهر تاییدی بر کیفیت ساخت آن محصول می‌باشد، شاید بی دلیل نباشد که محدوده قیمتی این قبیل کالا از رنج قیمت 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان متغیر باشد و این اختلاف قیمت گاها چندین میلیونی به دلیل کیفیت بکار رفته در آن محصول است.

انتخاب رنگ نیز در میز و صندلی تراس از اهمیت بالایی برخوردار است به نحوی که علاوه برزیبایی ظاهری ایجاد شده توسط ترکیب رنگ‌ها، کیفیت مناسب رنگ نیز خود پوششی جهت بالاتر رفتن عمر محصول در برابر آفتاب، باران و برف است.

همچنین می‌توانید برای بالاتر رفتن طول عمر میز و صندلی تراس یا تاب باغی خریداری شده در زمان‌هایی که به مدت طولانی استفاده نمی‌شوند، آن را در مکان سربسته همچون پارکینگ یا انباری قرار دهید تا از فرسوده شدن آن‌ها جلوگیری شود، شما می‌توانید برای صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین جا گیری کمتر وسایل، میز و صندلی تراسی را تهیه کنید که بتوان به دو یا چند طریق از آن‌ها استفاده کرد. مثلا استفاده از یک میز و صندلی حصیری بادوام و محکم برای بالکن را می‌توان به عنوان یک صندلی در داخل منزل نیز استفاده کرد. 

قیمت میز و صندلی باغی

قیمت میز و صندلی باغی و انواع مبل شنی و یا تاب باغی تکنفره دو نفره و سه نفره همگی را در فروشگاه اینترنتی خانه شما با ارزان‌ترین قیمت می‌توانید خریداری بفرمایید.

میز و صندلی باغی

پرفروشترین صندلی باغی کدام است؟

صندلی باغی مدل گلبرگ و مهتاب از پرفروشترین میز و صندلی باغی وب سایت خانه شما هستند.

البته یکی از دلایل فروش این دو مدل قیمت مناسب در کنار طراحی زیبای آن ها است، اما مدل های جدید بعد از بازخورد خوب عزیزان به مجموعه خانه شما اضافه شده است مانند مدل میز و صندلی باغی بامبو و خورشیدی که این دو مدل هم بسیار زیبا و مستحکم طراحی شده اند.

تمامی این مدل ها در کنارشان ست تاب باغی فلزی نیز قابل عرضه است که شما عزیزان می توانید تاب باغی مد نظر خور را نیز از وب سایت خانه شما تهیه فرمایید.

بهترین انتخاب برای میز و صندلی تراس کدام است؟

به طور کلی میز و صندلی تراس به دو دسته میز و صندلی فلزی و میز و صندلی حصیری تقسیم می شوند.

هر دوی این مدل از نظر فضای اشغالی تقریبا مشابه هستند ولی تنوع رنگی میز و صندلی حصیری بسیار بیشتر است از طرفی میز و صندلی فلزی دارای دوام و مقاومت بیشتری است.

میز و صندلی حصیری به دلیل وزن کمتر برای بالا بردن از پله ها و قرار دادن در تراس منزل یا ویلا بسیار راحت تر از میز و صندلی فلزی هستند.

در آخر انتخاب بین این دو مدل امری سلیقه ای با توجه به چیدمان تراس و باغ ویلای شما دارد و می توان گفت هردو عملکرد مشابهی دارند.

میز صندلی بالکن فلزی یا پلاستیکی؟

میز و صندلی فلزی به طور کلی قیمت بالاتری از میز و صندلی پلاستیکی دارند و مشخصا طول عمر و دوام بیشتری نیز دارا می باشند.

اما خرید هر یک وابسته به بودجه در نظر گرفته شده از طرف شما و میزان استفاده از آن را دارد.

قیمت فروش مبل حصیری و صندلی حصیری

فروشگاه خانه شما نماینده فروش مبل حصیری از معتبرترین تولید کننده بازار ایران را انجام می دهد، صندلی حصیری موجود در وب سایت ما دارای تنوع رنگی بینظیر می باشد و شما عزیزان می توانید با انتخاب هر رنگ و تعداد و چیدمان مورد نظر را از طریق فروشگاه ما در سراسر کشور درب منزل خود دریافت نمایید.

چمن مصنوعی

این که شما به عنوان یک خریدار بتوانید یک چمن مصنوعی استاندارد را از سایر انواع چمن‌های مصنوعی تشخیص دهید نیازمند برخورداری از آگاهی کافی نسبت به ویژگی‌های چمن مصنوعی باکیفیت است. شما با داشتن اطلاعات کافی درباره ویژگی‌های چمن مصنوعی می‌توانید در هنگام خرید بهترین تصمیم را بگیرید و در نهایت چمنی را انتخاب کنید که بالاترین کارایی و کاربرد را داشته باشد. در ادامه برخی از مشخصات مهم چمن مصنوعی را آورده‌ایم که در بر گیرنده اطلاعاتی مفید و آموزنده برای خرید و انتخاب چمن مصنوعی هستند. بیشتر مردم فکر می کنند که چمن مصنوعی تنها برای زمین های ورزشی و رویدادهای بزرگ مناسب است اما برای استفاده در فضاهای داخلی و بیرونی خانه نیز روز به روز در حال محبوب شدن می باشد.

این موکت ها یک طراحی غیر قابل پیش بینی و دوست داشتنی به سالن پذیرایی، اتاق، باغ، تراس، بالکن و غیره می دهند. استفاده از چمن مصنوعی به این شکل در محیط های خارجی و بیرونی یک خانه بسیار کاربردی است، مراقبت از آن ساده می باشد، ماندگاری بالایی دارد و واقعا به صرفه است.

قیمت چمن مصنوعی

یکی از فاکتور های بسیار مهم برای خرید، قیمت چمن مصنوعی است.با توجه به شرایط اقتصادی آشفته فروشگاه خانه شما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان شرایطی را فراهم آورده که قشر وسیع تری از جامعه قدرت خرید چمن مصنوعی متناسب با نیاز خود را داشته باشند.چمن مصنوعی ارزان با توجه به تراکم و اندازه و مقاومت و غیره متفاوت هستند برای مشاهده مدل های بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

مبل حصیری

مبل حصیری اولین وسیله ای است که برای شخصی یک باغ یا استخر در منزل خود دارد به فکر خرید آن می افتد، کیفیت ساخت و دوام رنگ مبل حصیری از مواردی است که هنگام خرید آن باید مد نظر داشت زیرا این وسیله مدت زمان طولانی تحت تابش نور خورشید می باشد و باید استقامت خوبی را دارا باشد تا در طول سالیان کیفیت خود را حفظ کند.

مبل حصیری موجود در وبسایت خانه شما دارای 2سال ضمانت عملکرد می باشد و شما عزیزان می توانید با خیال راحت از کیفیت محصولات خرید خود را انجام دهید.

میز و صندلی حصیری

میز و صندلی حصیری به دلیل داشتن طراحی مدرن و تنوع فوق العاده رنگی که دارد همواره مورد توجه خریدارن مبلمان باغی می باشد.

کیفیت ساخت بالا و طول عمر این کالا یکی از دلایل همیشگی خریداران این محصول است، شما همراهان عزیز می توانید این کالا را با هر چیدمان و تعدادی که مد نظر دارید از طریق وب سایت خریداری نمایید و آن را در سراسر کشور درب منزل خود دریافت نمایید.

قیمت مبل حصیری موجود در وب سایت کاملا رقابتی بوده و ما این ضمانت را به شما می دهیم پایین ترین قیمت را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

قیمت صندلی حصیری

قیمت صندلی حصیری به برند و کیفیت مواد استفاده شده در آن کاملا وابسته است، شاید هنگام خرید پرداخت هزینه بیشتر در ازای دریافت کالای با کیفیت تر معقولانه باشد.

در وبسایت خانه شما با ارائه مبلمان حصیری با کیفیت شرکتی به همراه ضمانت 2 ساله سعی بر آن داریم تا شما مسیر عزیزان را برای خرید این کالا ساده تر نماییم. 

لازم به ذکر است ارسال این کالا به سراسر ایران توسط شرکت های باربری با حداقل قیمت ممکن توسط وبسایت خانه شما امکان پذیر است.

whatsapp