ظروف چوبی

ظروف پذیرایی چوبی

بدون شک ظروف چوبی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سرو و دکوراسیون منزل و آشپزخانه هستند. استفاده از ابزار چوبی سابقه ای طولانی دارد. اخیراً استفاده از ظروفی مانند بشقاب و کاسه چوبی به عنوان یک گزینه سالم و دوستدار محیط زیست تقاضای زیادی پیدا کرده است.

انواع ظروف چوبی

مدل های مختلفی از ظروف چوبی در بازار وجود دارد که عناصر طراحی آنها به صورت مستطیل، مربع، عمیق و غیره طبقه بندی می شود. نوع چوب استفاده شده، کیفیت و بافت چوب، البته وزن و تراکم از جمله مهم ترین نکاتی است که در قیمت ظروف چوبی تاثیرگذار است.

ظروف چوبی صبحانه خوری

ظروف چوبی صبحانه روی میز ناهارخوری صبح خوبی را به شما هدیه می دهد. یک ظرف چوبی در دست دارید که به چند قسمت جذاب و زیبا تقسیم شده است و دیگر نیازی به گذاشتن چند ظرف روی میز ندارید. این ظرف دارای ابعاد سنتی بوده و در اندازه های مختلف موجود می باشد.

ظروف چوبی سرو

ظروف سرو به قدری زیبا هستند که برای تکمیل طعم های مختلف آن ها را در اشکال مختلف گرد، مربع و مستطیل با طرح های چشم نواز موجود می باشد. می توانید انواع آجیل، میوه، شکلات و انواع تنقلات را در ظرف بریزید. این بشقاب ها در رنگ های متنوع و طرح های منحصر به فرد ساخته می شوند.

اردو خوری چوبی

طراحی این مدل ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن است و فضایی منحصر به فرد از طبیعت را ایجاد می کند. با این ظروف سلیقه خود را به دیگران نشان می دهید.

خرید ظروف چوبی

خرید ظروف چوبی نیاز به تجربه قبلی و دانش ظروف چوبی دارد. به طور کلی ظروف چوبی به دلیل وقت گیر بودن در ساخت و نداشتن منابع چوبی کافی قیمت بالاتری نسبت به سایر ظروف دارند. شما می توانید با توجه به نیاز خود برای ظروف پذیرایی چوبی از فروشگاه اینترنتی خانه شما اقدام به خرید بدون واسطه از تولید کننده را انجام دهید.

قیمت ظروف چوبی

قیمت ظروف چوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد که با استفاده از این پارامترها می توان قیمت آن را مشخص کرد. این پارامترها شامل مئارد زیر می باشند:

  1. جنس چوب: این ظروف از چوب های مختلفی ساخته می شوند که معمولا از انواع چوب روسی، چوب بامبو، چوب راش، چوب گردو، چوب زبانه گنجشک و غیره می باشند که هر کدام از این چوب هاویژگی های قیمتی و ظاهر متفاوتی دارد.
  2. اندازه: ابعاد و سایز این ظروف می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد.
  3. ظاهر و شکل چوب: در صورتی که از چوب یک تکه برای ساهت آن استفاده شده باشد قیمت بالاتری نسبت به ظروف چند تکه دارد.
  4. نحوه تولید: این ظروف اکثرا بصورت دست ساز و یا با دستگاه CNC ساخته می شوند که هرچه زمان ساخت آن بالاتر باشد قیمت بالاتری را شامل می شود.
  5. ظرافت و روغن جلا: هرچه ظروف دارای جلای زیبا و روغن کاری با کیفیت تری باشد می تواند یکی از عوامل تعیین قیمت این محصولات باشد.

 

whatsapp