آباژور ایستاده طرح لاریسا

آباژور ایستاده طرح لاریسا

آباژور ایستاده طرح لاریسا مدل مخروطی با طراحی بسیار خاص و مدرن همراه با رنگ بندی های متنوع در شید و بدنه تنها در خانه شما
______
مشخصات فنی :
ارتفاع : 145 سانتی متر
جنس شید : پارچه لمه گلس(شاین)، مخمل خارجی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: dr112B
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۳,۳۹۰,۰۰۰ تومان ۷%
قیمت: ۳,۱۴۹,۰۰۰ تومان

آباژور ایستاده طرح لاریسا

آباژور ایستاده طرح لاریسا ترکیبی قابل توجه از طراحی خلاقانه، کاربردی و جذابیت زیبایی است. این قطعه استثنایی که برای ارتقای هر فضای زندگی یا کاری ساخته شده است، گواهی بر نبوغ طراحی مدرن است.

 آباژور ایستاده طرح لاریسا با خطوط براق، ساخت برتر و عملکرد عالی، نمونه‌ای اساسی از آنچه که یک آباژور ایستاده باید داشته باشد، است. اگر قصد دارید درباره این محصول جذاب به اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا پایان مطالب همراه ما باشید.

آباژور ایستاده طرح لاریسا

ویژگی‌های آباژور ایستاده طرح لاریسا

از ویژگی‌های فوق‌العاده این آباژور هر چه بگوییم کم است اما ما در این بخش برخی از مهم‌ترین آن‌ها را آورده‌ایم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

طراحی و جذابیت زیبایی‌شناختی

آباژور ایستاده مدل لاریسا یک مفهوم طراحی معاصر و مینیمالیستی را در برمی‌گیرد که با خطوط تمیز و یک شبح ساده مشخص می‌شود. ظاهر زیبا، انحناهای صاف و مواد باکیفیت آن، پیچیدگی بی‌انتها را به نمایش می‌گذارد. ترکیب فلز و شیشه جذابیت زیبایی‌شناسی آن را بیشتر می‌کند و یک قطعه بصری جذاب را ایجاد می‌کند که بدون زحمت هر دکوراسیون داخلی را تکمیل می‌کند.

کیفیت بالا

طراحی لاریسا گواهی بر مهارت استثنایی است. هر یک از اجزای آباژور که با دقت توسط صنعتگران ماهر ساخته شده‌اند، بدون عیب و نقص یکپارچه‌شده و اطمینان از دوام و طول عمر آن می‌دهند. این توجه به جزئیات در پرداخته‌ای صاف، اتصالات دقیق و هنر ظریف در سراسر قطعه مشهود است.

تطبیق‌پذیری

تطبیق‌پذیری یکی از ویژگی‌های بارز آباژور ایستاده لاریسا است. توانایی آن برای ادغام بدون زحمت با هر محیط داخلی و انطباق با نیازهای مختلف نور، آن را به یک افزودنی همه‌کاره برای هر اتاق تبدیل می‌کند. این محصول چه به‌عنوان یک چراغ مطالعه در یک گوشه دنج یا به‌عنوان یک قطعه بیانیه در اتاق نشیمن استفاده شود، سازگاری آن تضمین می‌کند که برای هر موقعیتی مناسب است.

بهره‌وری انرژی

طراحی هوشمند آباژور ایستاده طرح لاریسا بهره‌وری انرژی را در برمی‌گیرد. چراغ‌های LED استفاده‌شده در ساخت آن نه‌تنها روشنایی استثنایی را ارائه می‌دهند، بلکه سازگار با محیط‌زیست نیز هستند. تکنولوژی LED مصرف انرژی را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد و این آباژور را بدون افت کیفیت نور به یک انتخاب آگاهانه ازنظر محیط‌زیست تبدیل می‌کند.

سهولت در مونتاژ و نگهداری

این نوع آباژور دارای فرآیند مونتاژ بدون زحمت است و به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌سرعت از حضور درخشان آن لذت ببرند. به‌طور مشابه، تعمیر و نگهداری بدون دردسر آن با قطعات قابل‌دسترسی و اجزای قابل جابجایی بسیار آسان است. همچنین تمیز کردن بدون مشکل و تعویض لامپ نیز در این محصول ممکن است.

ویژگی‌های ایمنی

با ایمنی کاربر به‌عنوان اولویت اصلی، آباژور طرح لاریسا دارای ویژگی‌های ایمنی مانند مواد مقاوم در برابر حرارت و عایق برای جلوگیری از گرم شدن بیش‌ازحد است. علاوه بر این، پایداری آن از طریق یک ‌پایه محکم و پدهای ضد لغزش تضمین‌شده و اطمینان می‌دهد که آباژور به‌طور ایمن در جای خود باقی می‌ماند.

قیمت و دسترسی

درحالی‌که این آباژور ایستاده یک محصول درجه‌یک است، قیمت رقابتی آن، دسترسی به طیف گسترده‌ای از خریداران را موجب می‌شود. ارزش استثنایی آن، با توجه به دوام، زیبایی‌شناسی و عملکرد آن، این آباژور را به یک راه‌حل روشنایی قابل سرمایه‌گذاری برای فضاهای مسکونی و تجاری تبدیل می‌کند.

خرید

تعداد زیادی از مشتریان راضی از طراحی آباژور ایستاده طرح لاریسا به‌خوبی صحبت کرده‌اند و کیفیت و عملکرد استثنایی آن را تائید می‌کنند. پس با خیال راحت می‌توانید این محصول کاربردی را از سایت خانه شما سفارش داده و درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

مشخصات

ارتفاع
145 سانتی متر
طول سیم
180 سانتی متر
جنس شید
پارچه لمه گلس(شاین)، مخمل خارجی
ابعاد شید
قطر بالا: 35cm قطر پایین: 45cm ارتفاع: 25cm
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp