تابلو مدرن

تابلو نقاشی بوم مدل 27451 canvas painting 2745.1

تابلو نقاشی بوم مدل 27451 مناسب برای دکوراتیو منزل و محیط کار مدل 2745.1 با طرحی مفهومی که زیبایی را به یک دیوار خالی میبخشد و در خود مفهومی زیبا را نقل میکند این تابلو در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ بر روی بوم به ضخامت 4 سانتیمتر قابل چاپ می باشد.

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2745.1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۹۰۶,۰۰۰ تومان

تابلو نقاشی بوم مدل 27451

تابلو نقاشی بوم مدل 27451 از آثار هنری جدید می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. 

روند رو به رشد استفاده از این تابلو باعث به وجود آمدن سبکی هنری به نام دیجیتال آرت شده است که باعث خلق آثار هنری زیبا و منحصر به فرد گشته. استفاده از این نوع آثار هنری در دکوراسیون منزل میتواند نوآوری و زیبایی خاصی را برای خانه شما به ارمغان بیاورد. تابلودیواری خود به شاخه های مختلفی دسته بندی میشوند. این تابلو ها میتوانند نقاشی برگرفته از یک رویداد تاریخی باشد و یا بیانگر تفکرات و روش های زندگی مدرن و امروزی و یا تلفیقی از تصویر و قسمتی از یک شعر یا ضرب المثل باشد. این تابلو ها علاوه بر زیبایی بصری که در محیط ایجاد میکنند میتوانند حامل پیام و یا مطلبی از جانب قشر خاصی از جامعه بخصوص جوانان باشد. این تابلو ها میتوانند به صورت یک تکه و یا تابلو چند تکه چاپ شوند تا مناسب با سلیقه اعضای خانواده بر روی دیوار قرار گیرند. کیفیت چاپ تابلو دکوراتیو بسیار بالا بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. 

تابلو دیواری مدل 2745.1 طرحی زیبا برگرفته از شعری است که سراینده آن احمد شاملو می باشد. این تابلو برروی بوم به ضخامت 4 سانتیمتر و در سه سایز چاپ می گردد و یک تکه می باشد، در متن این شعر آمده است که:

بگذار چنان از خواب برآیم

که کوچه های شهر

حضور مرا دریابند

دستانت آشتی است

و دوستانی که یاری میدهند

تا دشمنی از یاد برده شود

پیشانیت آیینه ای بلند است

تابناک و بلند

که خواهران هفتگانه در آن مینگرند 

تابه زیبایی خویش دست یابند

 استفاده از تابلو تنها محدود به خانه نمیشود و شما میتوانید در محل کار خود نیز از این تابلوهای مدرن استفاده کنید. رستوران ها و کافی شاپ ها نیز میتوانند برای پر کردن دیوار های خود از این مدل تابلوها استفاده کنند. 

 

 

تابلو دیواری مدرن

 

مشخصات

ضخامت
4 سانتی متر
جنس قاب
تابلو بوم
مناسب برای
نصب دیوار نشیمن
سایر توضیحات
چاپ uv fine art
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp