بچه رئیس

تابلو انیمیشن بچه رئیس The Boss Baby

تابلو انیمیشن بچه رئیس بر روی تخته شاسی باکیفیتی با ضخامت 8 میلی‌متر و قابل سفارش و سایز دلخواه شما.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: tk0002
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲۵۰,۰۰۰ تومان

تابلو انیمیشن بچه رئیس با تم کارتونی

روان‌شناسان معتقدند که رنگ‌ها تاثیر بسیار فوق‌العاده‌ای بر احساسات و حالات روحی و روانی افراد دارند. بعضی از رنگ‌ها خاصیت استرس زدایی و حالتی آرامش‌بخش دارند. همچنین روان‌شناسان از تاثیر رنگ‌ها بر روان انسان برای مقاصد درمانی استفاده می‌کنند. بنابراین توجه به رنگ‌ها در خانه و اتاق نشیمن و اتاق خواب از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه، اتاق کودک شماست. این اتاق فضایی است که قرار است کودک شما در آن رشد کند، غذا بخورد، استراحت کند و بازی کند. بنابراین برای انتخاب هر یک از وسایل اتاق کودک باید دقت بالایی داشته باشید. شما به عنوان والدین کودک موظفید با انتخاب‌های مناسب آینده کودک خود را تضمین کنید. در صورتی که اتاق کودک شما طراحی بسیار لوکس و زیبایی داشته باشد اما اگر از اصول اولیه روان‌شناسی رنگ‌ها پیروی نکرده باشد می‌تواند برای سلامت روح فرزند شما مضر باشد و بر روی اعتماد به نفس او در آینده تاثیر بگذارد. تابلوها از جمله وسایلی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به اتاق کودک‌تان روح ببخشید. قطعا این تابلوها بر روحیه‌ی کودک شما تاثیر گذاشته و باعث خوشحالی او می‌شود و البته در صورت انتخاب نادرست ممکن است باعث افسردگی و یا ایجاد ترس در کودک شود. پیشنهاد می‌شود از تابلوهایی با تم کودکانه استفاده کنید مثلا چند تابلو از کاراکترهای کارتونی شاد و جذاب را انتخاب کنید و در سرتاسر دیوارهای موجود در اتاق پخش کنید. هر چقدر در تابلو از رنگ‌های شاد بیشتر استفاده شده باشد قطعا کودک شادتری خواهید داشت. برای انتخاب تابلوی اتاق کودک به جنسیت کودک‌تان توجه کنید. رنگ‌هایی مثل صورتی روشن مخصوص دختران و رنگ‌هایی مثل آبی روشن مخصوص پسران است. در صورتی که فرزند شما پسر است حتی اگر نوزاد است حتما از تابلوهای دیواری با تم پسرانه استفاده کنید برای دختران نیز به همین شکل عمل کنید.

می‌توانید برای اتاق پسر خود از تابلوهایی با کاراکترهای کارتونی پسرانه مانند بت‌من و سوپرمن و برای اتاق دختران از تابلوهایی با کاراکترهای کارتونی دخترانه مثل باربی و ... استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود از میان تنوع بالای تابلوهای کودکانه، تابلوهای مناسب و البته زیبایی را برای کودک‌تان در سایت خانه شما انتخاب نمایید.

تابلو دیواری اتاق کودک بچه رئیس یک انتخاب شیک و ایده‌آل برای تزئین اتاق پسر بچه‌ی شماست. این طرح بامزه بر روی شاسی باکیفیت به ضخامت 8 میلی‌متر پیاده شده است. شما می‌توانید بر اساس ابعاد فضای اتاق‌تان سایز مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

مشخصات

جنس بدنه
شاسی 8 میلیمتری
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان، پذیرایی و اتاق نشیمن و اتاق خواب
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
نظر های موجود
NoTitle
در
تصویر پس زمینه قابل تغییر هستش؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

برای سفارشی سازی تابلو ها میتوانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما سفارش شما رو ثبت کنن

0موافق 0مخالف
تابلوی انیمیشین بچه رئیس
در
سلام این تابلو رو با سایز متوسط برا اتاق پسرم خرید زدیم خیلی خوشش اومده.
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp