تختخواب دو طبقه دورا

تختخواب دو طبقه دورا

تختخواب دو طبقه دورا با چارچوب فلزی و نمای چوب 90 در 200 سنتیمتر و ارتفاع 168. برای طبقه دوم حفاظ فلزی ای در نظر گرفته شده. یک عدد نردبان 3 پله هم جهت راحتی رفتن به طبقه دوم به همراه محصول ارسال می گردد.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز و چوب نئوپان
ابعاد کشو : 37*33*40
ابعاد تختخواب : 200*90*168

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: dora2t
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۱۰۰,۰۰۰ تومان

تختخواب دو طبقه دورا

تختخواب دو طبقه دورا مناسب برای اتاق های دو نفره و یا خوابگاه ها و سالن های استراحت که با قرار گیری دو عدد تخت تک نفره استاندارد با ابعاد 200 در 90 بر روی هم با چارچوب فلزی ساخته می شود. در اطراف این استراکچر فلزی از تخته های چوبی نئوپان با روکش ملامینه ضد خش استفاده شده تا ظاهری زیبا نیز داشته باشد.

تختخواب دو طبقه دورا

ویژگیهای تختخواب دو نفره دورا

ارتفاع دو تخت که بر روی هم قرار گرفته اند 163 سانتیمتر می باشد. در پایین تخت می توان به درخواست مشتری دو عدد کشو با طول 98 سانتیمتر و ارتفاع 25 تعبیه کرد تا لوازم شخصی که نیاز هست را در آن ها قرار داد. برای ایجاد امنیت بیشتر در طبقه دوم تخت لبه ای فلزی با ابعاد 105 در 45 سانتیمتر قرار داده شده تا نگرانی بابت سقوط شخص در طبقه بالایی تخت به هنگام خواب و غلتیدن نداشته باشید. همچنین برای راحتی دسترسی به طبقه دوم یک عدد نردبان فلزی محکم با سه پله در نظر گرفته شده است. فاصله بین تخت پایینی و بالایی در حدود 88 سانتیمتر می باشد.

ابعاد تختخواب دو طبقه دورا

اگر برای قرار دادن وسایل شخصی خود نیاز به فضای بیشتر و مجزایی دارید می توانید یک یا دو عدد پاتختی دو کشو با ابعاد 37 در 33.5 و ارتفاع 40 را به همراه تخت سفارش دهید.

ابعاد تختخواب دو طبقه دورا

نحوه ارسال این محصول بصورت دمونتاژ می باشد که در تهران با پیک ویژه فروشگاه خانه شما می باشد و در شهرستان ها با باربری ها و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد تخت 200*90*168
جنس
فلز و نئوپان ملامینه درجه یک
سایر توضیحات
دارای نردبان و محافظ تخت طبقه بالا
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp