تخت دو طبقه ملودی

تختخواب دو طبقه ملودی

تخت دو طبقه ملودی شیک و مدرن مناسب اتاق های کم جا با روکش ملامینه ضدخش
______
مشخصات فنی:
جنس : روکش ملامینه درجه یک
جنس بدنه: فلزی
ابعاد میز آرایش : 43*84*164
ابعاد تختخواب : 200*90*168
تعداد کشو : قابل سفارش با یک کشو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: melodi2t
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۱۳۰,۰۰۰ تومان

تختخواب دو طبقه تینیجری ملودی

تختخواب دو طبقه ملودی یکی از طرح های زیبا و امروزی مخصوص نوجوان ها با پله های نردبانی با دوام است، در زیر این تخت دو عدد کشو کاربردی و جادار با عمق مناسب تعبیه شده است تا از بی نظمی و آشفتگی لوازم زیر تخت جلو گیری می کند و فضای زیرین تخت دوطبقه را در حین زیبایی قابل استفاده تر می کند. کشو های زیر تختخواب دو طبقه معمولا برای لباس استفاده می شوند.

تختواب دو طبقه مدل ملودی

این تختخواب طوری طراحی شده که به راحتی قابل جا به جایی است، نکته مهم در رابطه با تخت دو طبقه این است که ابعاد آن به گونه ای نباشد جای زیادی اشغال کند و فضای مخصوص بازی، کار، درس خواندن و غیره از کاربر صلب کند. جنس این تخت دو طبقه علاوه بر استحکام بالا و طول عمر زیاد از روکش های ملامینه ضد خش و ضد آب ساخته شده است.

این تخت دو طبقه با رنگی که دارد فضای اتاق را گرم و صمیمیت آن را بیشتر می کند و مناسب برای تمامی رنج سنی کودک و نوجوان مناسب است، وجود یک نرده حفاظتی در تخت بالایی امنیت و آسودگی خاطر را بیشتر می کند و فضای امن تری را برای کاربر طبقه بالا فراهم می کند. البته باید تمام این ویژگی ها را در کنار یک قیمت مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفت این تخت با تحمل وزن زیادی که دارد کفی تخت در ابعاد 200x90 سانتی متر فضای بین دو طبقه 88 سانتی متر و ارتفاع تخت دو طبقه ملودی از زمین 168 سانتی متر می باشد.

ابعاد تختخواب دو نفره مدل ملودی

خانواده هایی که فضای کوچکی در آپارتمان خود دارند و زیبایی دکور برای آنها حائز اهمیت است و خرید تختخواب دو طبقه مد نظر آنهاست، تخت دو طبقه ملودی بهترین انتخاب است. در کنار این تخت دو طبقه یک میز آرایشی ست آن که 3 کشو در ابعاد 164x43x84 سانتی متر و عمق 17 سانتی متری دارد در دسترس خرید شما عزیزان وجود دارد. این میز آرایشی دارای یک آینه ثابت نیز می باشد.

 

قیمت تخت دو طبقه

با توجه به شرایط حاضر و درک بالای تیم خانه شما تمام تلاش خود را در راستای فراهم کردن کالاهای منزل با کیفیت بالا و قیمت ارزان می کند و از جهتی خرید تخت دو طبقه به جای دو تخت یک نفره هزینه شما را کاهش می دهد تخت دو طبقه ملودی موجبات یک آسایش و استراحت کامل را برای شما فراهم می کند.

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت 200*90*168
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 43*84*164
جنس
فلزی
ابعاد
ابعاد کشو 164x43x84
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp