نمای داخل جاکفشی دو درب

جاکفشی دو درب پایه فلزی 014

جاکفشی دو در پایه فلزی 014 جاکفشی دو در آرام بند با یک کشو ریلی ساچمه ای از جنس ام دی اف و ملامینه شده روکش ضد خش و ضد آب
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 100 سانتی متر
طول : 60 سانتی متر
عرض : 33 سانتی متر
سایر : دارای درب آرام بند

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 014
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۹۵۴,۰۰۰ تومان ۱%
۱,۹۲۹,۰۰۰ تومان

جاکفشی دو درب پایه فلزی 014

یکی از وسایل های مورد نیاز هر خانه ای جا کفشی است. جا کفشی ها نقش ویژه ای در نگهداری و سازماندهی کفش ها داشته و موجب تمیزی و مرتب شدن محیط می‌شوند.

حال در نظر برخی افراد خرید جا کفشی یک کار آسان شمرده می‌شود اما این تصور کاملاً اشتباه است؛ زیرا در خرید این محصول باید به برخی پارامترها توجه ویژه ای داشته باشید.

پس اگر دوست دارید محصولی که خریداری کرده اید سالیان دراز عمر کرده و کارایی بیشتری داشته باشد در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی جاکفشی دو درب پایه فلزی 014 شما را در این امر یاری دهیم.

جاکفشی دو درب پایه فلزی

آشنایی با جاکفشی دو درب پایه فلزی 014

 قبل از خرید هر محصولی ابتدا باید درباره ویژگی های آن تحقیق کنید. چون بدون آشنایی با ویژگی ها، ممکن است محصولی خریداری نمایید که مطابق نیازهای شما نباشد. حال در ادامه توجه شما را به ویژگی های جاکفشی دو درب پایه فلزی 014 جلب می‌کنم که عبارت اند از:

زیبایی شناسی

یکی از ویژگی های که امروزه مخاطبان به آن توجه ویژه ای دارند، زیبایی و طراحی یک محصول است. همان‌طور که در تصویر جا کفشی دو درب پایه فلزی مشاهده می‌کنید این مدل جا کفشی به گونه ای طراحی شده است که در نگاه اول توجه ها را به خود جلب می‌کند. این محصول از زیبایی چیزی کم ندارد.

تطبیق پذیری

همه ما دوست داریم که عناصر منزلمان باهم دیگر هم خوانی داشته باشند. جاکفشی دو درب پایه فلزی 014 این ویژگی را داشته و می‌تواند با همه انواع دکورها هماهنگ شود. چه سبک منزل شما مدرن باشد و چه سنتی و مینیمالیست، می‌توانید از این جاکفشی استفاده نمایید.

جا دار بودن

این جاکفشی همان‌طور که از نامش پیداست دو در آرام بند با یک کشو ریلی ساچمه ای دارد که به راحتی می‌تواند انواع کفش های شما را تا چندین جفت در خود جای دهد.

کیفیت بالا

جنس این جا کفشی از ام دی اف و ملامینه شده بوده و روکش ضد خش و ضد آب دارد که موجب می‌شود کارایی آن افزایش یافته و سالیان زیادی عمر کند. این ویژگی در طولانی مدت هزینه های نگهداری و تعویض محصول را به حداقل می‌رساند.

ابعاد استاندارد

ابعاد جاکفشی دو درب پایه فلزی 014، 100*60*33 بوده و مناسب برای تمامی مکانهای آپارتمانی می باشد.

جاکفشی دو در با پایه فلزی

خرید جاکفشی دو درب پایه فلزی

شما کاربران عزیز می‌توانید این محصول جذاب از سایت خانه شما سفارش داده و در درب منزلتان تحویل بگیرید. این سایت فروشگاهی درصدد آن است که همیشه به روزترین و با کیفیت ترین محصولات را به کاربرانش عرضه کند، پس اصلاً نگران نباشید و با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید.

مشخصات

ارتفاع
100 سانتیمتر
طول
60 سانتیمتر
عرض
33 سانتیمتر
جنس بدنه
MDF - ملامینه
روکش
روکش ضدخش
جنس پایه
فلزی همراه با نوار فلزی بالا و پایین جاکفشی
تعداد کشو
یک عدد ساچمه ای
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی
سایر توضیحات
درب آرام بند همراه با کشوی ساچمه ای و گنجایش تا 15 جفت کفش
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp