جاکفشی مدرن سه درب

جاکفشی سه درب مدرن

جاکفشی سه درب مدرن ساده 8 طبقه چوبی مقاوم در برابر آب و خط و خش دارای کشوی مناسب لوازم با درب های آرام بند و ظاهری شیک و قیمت مناسب
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 100 *090 * 32 سانتی متر
سایر : دارای درب ارام بند

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: j323
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان ۱%
۲,۰۷۵,۰۰۰ تومان

جاکفشی سه درب مدرن

یکی از وسایل اصلی در هر خانه ای جا کفشی است. امروزه جاکفشی‌ها در طرح‌ها و رنگ های متفاوت تولید می‌شوند که به خوبی با انتظارات مخاطبان همخوانی دارد و امکان سفارشی سازی را بیش از بیش فراهم می کند. نا گفته نماند که با وجود همه این‌ها باز افراد در خرید جا کفشی به برخی چیزها که باید توجه کنند توجه نمی‌کنند که این مسئله باعث عدم موفقیت آنها در خرید می‌شود.

اولا برای خرید این محصول شما باید انواع طرح‌ها و مدل های آن را بشناسید تا مطابق با نیاز خود دست به تهیه یکی از آنها بزنید. از همین رو ما در ادامه این مطلب از سایت خانه شما تصمیم داریم شما را با نوعی خاص از جاکفشی به نام جاکفشی سه درب مدرن آشنا کنیم تا با خیالی راحت و آسوده انتخاب کنید!

ویژگی های جاکفشی سه درب مدرن

برای شناخت این جاکفشی مدرن ابتدا باید با ویژگی های آن آشنا شوید که به شرح زیرند:

تطبیق پذیری و زیبایی شناسی

اولین نکته ای که در یک محصول توجه افراد را به خود جلب میکند زیبایی و هماهنگی آن با سایر عناصر خانه است. جا کفشی سه درب مدرن این ویژگی را تمام و کمال داشته و به راحتی می‌تواند با انواع دکوراسیون ها سازگار شود.

جاکفشی سه درب چوبی

جنس

درست که زیبایی و چشم نوازی یک محصول جزو ضروریات است اما برای خوب بودن محصول کافی نیست! چون در صورتی که جنس محصول با کیفیت نباشد زیبایی دوام چندانی نخواهد داشت. در رابطه با جنس جا کفشی مدرن سه درب باید بگوییم جنس بدنه آن از نئوپان با روکش ملامینه ساخته شده است که استحکام محصول در برابر خط و خش را باعث می‌شود. همچنین برای جلوگیری از وارد شدن آسیب های احتمالی به جاکفشی هنگام جابه جایی، تمامی لبه‌های آن با نوار PVC پوشیده شده است.

جادار بودن

یکی از ویژگی های جذاب جاکفشی سه درب مدرن جا دار بودن آن است. ابعاد این جا کفشی به گونه ای است که در عین اشغال کردن فضای کم، جاداری بسیار مناسبی دارد به گونه ای که 8 طبقه چوبی آن به راحتی می‌تواند 18 جفت کفش را در خود جای دهد. همچنین این جاکفشی دارای کشوی مناسب لوازمی مانند برس و واکس و غیره می باشد.

رنگ بندی

بر خلاف سایر محصولاتی که از چوب ساخته شده و دارای یک رنگ قهوه ای هستند، جاکفشی مدرن سه درب، دو رنگ قهوه ای و سفید دارد که به راحتی می‌تواند با سلایق متفاوت افراد سازگار شود و همچنین این تنوع رنگی موجب سفارشی سازی هر چه بیشتر آن شده است.

خرید جاکفشی سه درب مدرن

شما عزیزان میتوانید این مدل جا کفشی را به همراه انواع مدل های دیگر جاکفشی در سایت خانه شما مشاهده و متناسب مدل فضای نشیمن و سالن خود یکی از آن ها را به دلخواه انتخاب کنید.

جا کفشی سه درب آپارتمانی

مشخصات

ارتفاع
100 سانتیمتر
طول
90 سانتیمتر
عرض
32 سانتیمتر
روکش
روکش ضدخش
جنس بدنه
ملامینه شده با لبه ی pvc
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
سایر توضیحات
دارای درب آرام بند
گارانتی
اصالت و سلامت کالا
نظر های موجود
NoTitle
در
با سلام خدمت مدیریت محترم شرکت خانه شما ،بنده بسیار خشنودم بابت خرید از شرکت شما بخصوص از برخورد بسیار عالی جناب اقای رضوانی ،ایشان به بهترین نحو و بسیار مودبانه و متین و همچنین بسیار با وجدان کاری که دارند در ارتباط با خرید به من کمک کردند واقعا ایشان استحقاق بهترینها را دارا هستند خداوند برای شما وایشان در زندگی برکت فراوان عطا فرمایند.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از نظر لطف شما. خیلی خوشحالیم که رضایت شما رو همراه خود داریم. تمام تلاش ما جلب رضایت شماست

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
خیلی خوب بود، راضی هستم از خریدم، سریع فرستادن، پیکی که تحویل داد هم خیلی لطف داشتن داخل آسانسور گذاشتن
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

خیلی خوشحالیم که از خریدتون راضی بودید، تمام تلاش تیم خانه شما جلب رضایت شماست

0موافق 0مخالف
عالی
در
از خریدم خیلی راضی هستم مطابق عکس بود و کاملا فیکس شده بود و آسیب ندیده بودممنون از مجموعه خوب شما
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp