جاکفشی نیمکتی نشیمن دار

جاکفشی نیمکتی نشیمن دار

جاکفشی نیمکتی نشیمنی دو در هفت طبقه مدل نیمکتی نشیمنی با درب آرام بند و کشوی ریلی با دستگیره فلزی و جنس بدنه چوبی روکش ملامینه با لبه pvc ضد خش و ضد آب
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 86 *88 * 32 سانتی متر
سایر : دارای درب ارام بند

کد کالا: 003/012
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان ۱۸%
قیمت: ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

معرفی جاکفشی نیمکتی نشیمن دار

جاکفشی نیمکتی نشیمنی از جنس چوبی مقاوم و روکش پارچه ای با دوام بالا میباشد خصوصیات جالب و کاربردی این مدل از جاکفشی علاوه بر جادار بودن آن که فضای مناسبی برای قراردادن کفش ها در جاکفشی میدهد مدل نشیمن و جای نشستن بر روی آن میباشد که در هنگام پوشیدن کفشها بسیار کمک میکند و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید و دیگر به کمر و گردن خود فشار اضافه ای وارد نکنید! 

قرار دادن یک جاکفشی مناسب در فضاهای ورودی و راهروی خانه، هم به حفظ نظم و ترتیب کمک کرده و هم به عنوان وسیله‌ای تزئینی، دکوراسیون منزل را تکمیل می‌کند. بسیاری از جاکفشی ها، قابلیت نصب به صورت زمینی و دیواری را دارد و با عمق کم و عدم وجود زوائد بیرونی، هنگام بسته بودن درها به عنوان بخشی از دیوار محیط دیده می‌شود، بنابراین برای نصب در آپارتمان‌های کوچک مناسب هستند.در این محصول از میخ یا پیچ روکار استفاده نشده است و برای اتصال قطعات به‌هم، از اتصالات الیت استفاده کرده‌اند. این نوع اتصال به دلیل استحکام بالا، سهولت در نصب، کاهش زمان مونتاژ محصول و همچنین مشخص‌نبودن محل اتصال رواج یافته است.

جاکفشی نشیمن دار

جنس بدنه ساخته شده از نئوپان با روکش ملامینه است تا استحکام محصول در برابر خط و خش بیشتر شود. تمامی لبه‌های جاکفشی با نوار PVC پوشیده شده تا از آسیب احتمالی هنگام جابه‌جایی جلوگیری کند. این جاکفشی از تولیدات شرکت درنای دستان است که برای طراحی و تولید صنایع چوبی، از فناوری روز دنیا بهره می‌گیرد.شما عزیزان میتوانید انواع مدل های جاکفشی را در سایت خانه شما مشاهده و مدل مناسب فضای نشیمن و سالن خود را انتخاب و سپس به قیمت تولیدی خریداری و درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات

طول
86 سانتی متر
ارتفاع
88 سانتی متر
عمق
32 سانتی متر
ابعاد
یراق ترک، ظرفیت 4 تا 6 جفت کفش برای هر طبقه
روکش
روکش ضدخش
تعداد
7 طبقه
تعداد
1 کشو ریلی
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
سایر توضیحات
دستگیره فلزی همراه با درب آرام بند
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp