جا کفشی جدید و شیک سه در سولو

جا کفشی جدید و شیک سه در سولو

جا کفشی جدید و شیک سه در سولو هر طرف 4 طبقه چوبی مقاوم در برابر آب دارای کشوی مناسب لوازم
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 95 * 80 * 32 سانتی متر
سایر : ظرفیت 4 تا 6 جفت کفش برای هر طبقه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 003/05
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان ۲۶%
قیمت: ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

جا کفشی جدید و شیک سه در سولو

بی شک در هر خانه ای حداقل یک عدد جا کفشی وجود دارد. شاید در نظر اغلب افراد خرید جا کفشی مناسب برای منزل کار آسانی به نظر برسد ولی در حقیقت اینگونه نیست. آن دسته از افرادی که بی توجه به برخی موارد اقدام به خرید میکنند در آینده نه چندان دور متوجه اشتباهشان شده و هزینه های اضافی زیادی را برای تعویض یا خرید یک جا کفشی جدید متحمل میشوند.

حال اگر قصد خرید یک جا کفشی کاربردی و در عین حال زیبا را برای خانه تان دارید ما از شما دعوت میکنیم در ادامه با ما همراه باشید تا با بیان ویژگی های جا کفشی جدید و شیک سه در سولو شما را در انتخاب خود یاری دهیم.

جاکفشی جدید طرح سولو

ویژگی های جا کفشی جدید و شیک سه در سولو

همانطور که در فوق اشاره کردیم، در این قسمت سعی داریم شما کاربران عزیز را با ویژگی های این جاکفشی آشنا کنیم. البته ناگفته نماند که این محصول ویژگی جذاب زیادی دارد که فقط به برخی از مهم ترین آنها اشاره میکنیم. این ویژگی ها به شرح زیرند:

1- زیبایی شناسی

هماطور که در تصویر مشاهده میکنید، این جا کفشی از نظر شکل ظاهری بسیار خاص و جذاب است و در نگاه اول توجه هر مشتری را به خود جلب میکند؛ اما زیبایی تنها ویژگی خاص این محصول نیس! بلکه از این مهم تر نیز مواردی وجود دارند.

2- جنس

درست است که همه ما در نگاه اول جذب زیبایی یک محصول میشویم اما موردی که ما را مشتری همیشگی آن میکند جنس و کیفیت محصول است. در این رابطه باید بگوییم جا کفشی جدید و شیک سه در سولو هر دو این ویژگی ها را یکجا دارد؛ به گونه ای که بدنه آن از نئوپان با روکش ملامینه ساخته شده است که موجب استحکام و مقاومت بیشتر محصول در برابر خط و خش میشود. همچنین تمامی لبه‌های جاکفشی پوشیده شده با نوار PVC هستند که از وارد آمدن هر گونه آسیبی به جاکفشی هنگام جابه جایی ممانعت میکند.

جاکفشی جدید طرح سولو

3- داشتن دو رنگ جذاب

معمولا محصولاتی مانند جاکفشی از تنوع رنگ زیادی بر خوردار نیستند اما جاکفشی سولو از این قاعده مستثنی بوده و دارای دو رنگ پر طرفدار و جذاب سفید و قهوه ای روشن است که این موضوع انتخاب و سفارشی سازی محصول را بیشتر میکند.

4- جا دار بودن

جا کفشی جدید و شیک سه در سولو در هر طرف 4 طبقه چوبی مقاوم در برابر آب داشته و همچنین دارای کشوی مناسب لوازم دیگر مانند واکس و ... است. این محصول به شما فضای مناسبی میدهد تا بتوانید به راحتی تمام کفشهای خود را در آن جا دهید.

مشخصات

ارتفاع
95 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
عمق
32 سانتی متر
روکش
روکش ضدخش
سایر توضیحات
یراق ترک، ظرفیت 4 تا 6 جفت کفش برای هر طبقه
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
اصالت و سلامت کالا
نظر های موجود
NoTitle
در
درود
خسته نباشید
من این جاکفشی رو هفته پیش سفارش دادم و امروز صبح به دستم رسید
بهترین قیمت و بهترین جنس رو داشتید ممنونم از سایت خانه شما
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

تیم ارسال خانه شما با تلاش زیاد در تلاش هستند تا سفارشات در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت به دست مشتریان عزیز برسد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp