جا کفشی باکسی مدل هافمن برگ

جاکفشی مدل هافمن برگ 1589379

این جاکفشی شیک و زیبا با ارتفاع73سانتیمتر و عرض47سانتیمتر در طول 62سانتیمتر مناسب منازل کوچیک میباشد و قابل سفارش در ابعاد متناسب با سلیقه شما میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : ام دی اف و ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 73 *47 * 62 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1102012
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۰۹۸,۰۰۰ تومان

جاکفشی مدل هافمن برگ

یکی از وسیله های اصلی در هر خانه ای که نقش اساسی در سازماندهی و نظافت منزل دارد جا کفشی است. گفتن است که جاکفشی ها در انواع مدل ها و رنگ ها طراحی می شوند. جاکفشی مدل هافمن برگ یکی از این مدل های جذاب است که همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید طراحی خاصی دارد.

اگر دوست دارید درباره جاکفشی مدل هافمن برگ به اطلاعات بیشتری دست یابید و فضای زندگی خود را با استفاده از این جاکفشی ارتقاء دهید، از شما دعوت میکنیم مطالعه بخش های بعدی را از دست ندهید.

ویژگی های جاکفشی مدل هافمن برگ

برای آشنایی با جاکفشی هافمن بهتر است که با ویژگی های آن آشنا شوید. این مدل جا کفشی ویژگی های زیادی دارد که از جمله مهم ترین آنها عبارت اند از:

طراحی جذاب

جاکفشی مدل هافمن برگ طراحی جذابی دارد؛ به گونه ای که در نگاه اول توجه هر مشتری را به خود جلب می کند. زیبایی و طراحی جذاب این مدل نقطه قوتی است که موجب فروش هر چه بیشتر آن می شود.

جاکفشی باکسی مدل هافمن برگ

رنگ بندی متنوع

طرحی جذاب در کنار رنگ بندی متنوع، جا کفشی مدل هافمن برگ را برای هر سلیقه ای ایده آل کرده است. این رنگ بندی (سفید، مشکی، قهوه ای تیره و روشن) باعث می شود افراد به راحتی بتوانند آن را با دکوراسیون خانه خود ترکیب کنند.

تطبیق پذیری

جاکفشی مدل هافمن یک جاکفشی مدرن است که انتخاب آن برای منازلی با دکوراسیون و چیدمان مدرن بهترین گزینه می باشد. این جا کفشی زیبا با طراحی فوق العاده خاص و تطبیق پذیری خود میتواند زیبایی فضای ورودی خانه شمارو دو چندان نماید.

ابعاد عالی و جادار بودن

امروزه با توجه به افزایش آپارتمان نشینی و محدودیت فضا، انتخاب محصولات خانگی که در حین اشغال فضای کم، جادار نیز باشند از جمله ضروریت ها به شمار میرود. این جاکفشی شیک و زیبا با ارتفاع 73 سانتیمتر و عرض 47 سانتیمتر در طول 62 سانتیمتر مناسب منازل کوچیک می باشد.

به یاد داشته باشید که شما میتوانید این جا کفشی را در ابعاد دلخواه خود نیز سفارش دهید. درباره جاداری آن نیز باید بگوییم این محصول زیبا دارای یک کشو ریلی و یک کمد درب دار است که به راحتی می تواند کفش های شما را در خود جای دهد.

جنس جاکفشی مدل هافمن برگ

جنس جاکفشی از روکش ملامینه درجه یک است که بنا به سفارش شما مشتریان عزیز قابل اجرا با ام دی اف نیز می باشد. همچنین این محصول در برابر رطوبت و وزن نیز مقاوم بوده و جنس ارام بند و ریل این جاکفشی از مرغوبترینها است.

جاکفشی کوچک و باکسی هافمن برگ

خرید

پیشنهاد فروشگاه خانه شما به شما زیبا پسندان خرید جاکفشی هافمن برگ است. این محصول زیبا در سایت ما موجود بوده و شما عزیزان میتوانید آن را در ابعاد و رنگ دلخواه خود سفارش دهید.

مشخصات

جنس
ملامینه درجه یک
ابعاد
73 *47 * 62 سانتی متر
سایر توضیحات
قابل اجرا با چوب ام دی اف و رنگ و ابعاد دلخواه شما
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp