تب سنج دیواری مادون قرمز K3 Pro

تب سنج دیواری مادون قرمز K3 Pro Dtech thermal temperature

تب سنج دیواری مادون قرمز K3 Pro از محصولات با کیفیت شرکت Dtech با قابلیت کار با باتری و برق دارای 12 زبان مختلف نمایش حرارت بدن از 0 الی 50 درجه سانتیگراد زمان پاسخگویی 0.5 ثانیه

کد کالا: Dtech_k3pro
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۵۸%
قیمت: ۸۵۰,۰۰۰ تومان

تب سنج مادون قرمز مدل K3 Pro از برند Dtech یکی از پرکاربرد ترین و در عین حل ساده ترین نوع تب سنج های طبی دیواری می باشد که با دقت 0.2 درجه میتواند دمای بدن را تشخیص و نمایش دهد. برای سنجش بهتر دمای بدن بهتر است تا کاربر در فاصله حداکثر 10 و حداقل 5 سانتیمتری دستگاه قرار گیرد. مصرف انرژی این دستگاه از طریق برق بوده و با 4 عدد باتری قلمی پشتیبانی در صورت قطعی برق به کارخود ادامه میدهد.

بهتر است این دستگاه در گستر دمایی 15 تا 40 درجه سانتیگراد نصب شود تا عملکرد بهتر و دقیق تری داشته باشد و میتواند دمای بین 0 تا 50 درجه سانتیگراد را تشخیص دهد.

مدت زمان لازم برای تشخیص دمای بدن برای این دستگاه کمتر از 1 ثانیه می باشد. ظاهر مدرن و زیبای این محصول باعث شده با نصب آن بر روی دیوار جذابیت بصری محیط نیز حفظ شود. وزن سبک ( حدود 300 گرم) دستگاه به گونه ای است که با تنها دو عدد میخ بتوان آن را بر روی دیوار نصب نمود ابعاد این دستگاه 170*115*140 میلیمتر می باشد.

مقایسه

تب سنج مادون قرمز مدل K3Pro دارای بلندگو است که نتیجه سنجش دمای بدن را به 12 زبان مختلف میتواند بیان کند و یا در صورت نیاز میتوان آن را بی صدا استفاده نمود. نمایش دما بر روی صفحه نمایش به دو صورت سانتیگراد و یا فارانهایت میتوان تنظیم نمود و تا 10000 نمونه اندازه گیری شده را میتواند در خود ذخیره نماید.

 

تب سنج دیواری

مشخصات

ابعاد
170*115*140 میلیمتر
سایر توضیحات
دقت تا 0.2 درجه سانتیگراد
سایر توضیحات
قابلیت کار با برق و باتری
سایر توضیحات
دارای صفحه نمایش دیجیتال
سایر توضیحات
زمان پاسخگویی 0.5 ثانیه
سایر توضیحات
نمایش بازه دمایی 0 تا 50 درجه سانتیگراد
مناسب برای
اماکن عمومی - اداره ها - بیمارستان ها - درمانگاه ها
نظر های موجود
سلام
در
این تب سنج قابلیت نمایش دمای بیرون هم داره؟ میشه خودمون تنظیم کنیم که از دمای چند درجه به بالا رو آلارم بزنه تا شخص وارد مجموعه نشه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله هم دمای محیط رو نمایش میده و هم دمای بدن تمام افرادی که از جلوی دستگاه عبود میکنند رو اسکن میکنه، قابلیت تنظیم دمای هشدار  را نیز دارا میباشد.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp