دیوارکوب گوزن 58*48 سانت در 3 رنگ

دیوارکوب گوزن sculpture

طراحی مجسمه دیوار کوب گوزن بسیار با کیفیت و با جزئیات بوده و تمامی ریزه کاری های صورت و شاخ گوزن در آن رعایت شده است این مجسمه در ابعاد 58*48 سانتیمتر بوده و دارای رنگ بندی سفید مشکی و برنزی میباشد.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 84
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان ۱۷%
قیمت: ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دیزاین منزل و محل کار زیبا و خاص با بکارگیری عناصر مختلفی شکل می گیرد که یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین آن عناصر تابلوها و انواع دیوار کوب ها می باشد که لازم است با سبک و طرح چیدمان و سلیقه صاحبخانه جور باشد.
تابلوها و دیوارکوب ها دارای نقش کلیدی در تزئین دیوارها می باشند که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند و می توانند تا حد زیادی تاثیر گذار بوده و حال و هوای خاصی به فضای پیرامون بدهند و چه بسا می توانند تا حدی جذاب و خاص باشند که نگاه هر بیننده ای را دقایقی به خود خیره کرده و محو در جزئیات خود کنند.
و اما توجه به این نکته که چه نوع تابلو یا دیوارکوبی برای کدام فضا و دیوار مناسب تر است از اهمیت زیادی برخوردار است و نشان دهنده حسن سلیقه صاحبخانه می باشد.
ما در فروشگاه اینترنتی خانه شما نهایت تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم با گردآوری انواع مجسمه دکوری و تزیینی و دیوارکوب های زیبا و خاص و با کیفیت انتخاب را برای شما عزیزان راحت تر کرده تا بتوانید هماهنگی لازم را برای طراحی دکوراسیون منزل ، محل کار ،کافه یا رستوران و هر فضای دیگری که مد نظر شما هست ایجاد نمایید.
و ما این افتخار را داریم که در زیباتر شدن محیط زندگی و کار شما عزیزان شریک هستیم.

دیوارکوب گوزن ساخته شده از جنس پلی استر با ابعاد 48 در 58 سانتی متر با وزن تقریبی 1.900 گرم با تنوع رنگی مشکی ، سفید ، برنزی و نقره ای و با بهترین کیفیت رنگ ثابت و قابل شستشو و بسیار با کیفیت تولید شده.
همچنین تمام جزئیات و ریزه کاریهای صورت و شاخ گوزن در طراحی و ساخت آن در مجسمه دیوارکوب گوزن رعایت شده و برای تمام فضاها از جمله منازل ، محل کار ، کافه ها و رستورانها مناسب می باشد.
این دیوارکوب زیبا و خاص و لاکچری یاد آور شکوه و ظرافت حرکات گوزن در طبیعت است و هر بیننده ای را میخکوب می کند.
مجسمه گوزن سمبل عشق ، زیبایی ، شکوه ، نگهبانی ، ثروت و فراوانی است و همین ویژگیهاست که موجب شده دیوارکوب گوزن در همه فرهنگها و از گذشته تا به امروز مورد توجه و استقبال بسیار زیادی قرار بگیرد زیرا یک نماد فرخنده است.

دیوار کوب گوزن

مشخصات

ابعاد
58*48 سانتیمتر
جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه رستوران کافی شاپ
رنگ
مشکی، سفید و برنزی
نظر های موجود
دیوار کوب طرح گوزن
در
درود...خیلی طرح شیکی هستش و تو خونه هایی که طرح سنتی دارند خیلی شیکه👌🏻
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

هدف سایت خانه شما جلب رضایت شما دوست عزیز میباشد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp