تصویر دیوار سبز مصنوعی مدل آناناسی

دیوار سبز مصنوعی مدل آناناسی

دیوار سبز مدل آناناسی مناسب کاربری تکمیلی ابعاد پنل25*25 سانتیمتری و تراکم برگ 100 عددی جنس گل پلیمر مقاوم و 36 ماه گارانتی در صورت استفاده در محیط بسته و 12 ماه گارانتی در صورت استفاده در محیط باز

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 12018-1
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۲۰,۰۰۰ تومان

ویژگی دیوار سبز مصنوعی آناناسی

گرین وال یا نمای سبز، فضای سبزی است که روی دیوار شکل میگیرد این فضا  را میتوان هم به وسیله گل و گیاه واقعی هم مصنوعی ایجاد کرد و از منظره زیبای آن لذت برد و حس طراوت و شادابی را به محیط القا کرد.دیوار سبز مدل آناناسی با طرح زیبا  پوشش حجمی عالی دارد و به گیاه طبیعی شباهت زیادی دارد و کاربری آن برای تکمیلی طرح میباشد ،مناسب برای استفاده در انواع محیط ها  اعم از :حیاط،بالکن،اتاق خواب،فضای پذیرایی و.... می باشد،دیوار سبز مدل آناناسی در پنل هایی با ابعاد25*25 و تراکم برگ 100 عددی در هر پنل  تهیه شده است.جنس دیوار سبز مدل آناناسی پلیمر است که در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد.دیوار سبز در شرایطی که در محیط بسته و دور از تابش مستقیم خورشید قرار بگیرد 3سال ضمانت و اگر در شرایط خارج از محیط بسته و در  معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد 1 سال ضمانت دارد.فضای منزل خودرا با گل های دیواری شبدر دیوار سبز مصنوعی آناناسی زیباتر کنید و رنگ و لعاب تازه ای به محیط اطراف خودتان بدهید تا با نگاه کردن به این گل های رنگارنگ انرژی مثبت آنها را جذب کنید با دیوار سبز محیط شما همیشه بهاری است.

نحوه نصب 

برای اتصال و یکپارچه سازی پنل های دیوار سبز مدل آناناسی به یکدیگر، دو نوع زائده ویژه بر روی پنل ها قرار گرفته. یک نوع از این زوائد، مشابه همان خارهایی است که واحدهای گل بر روی آن قرار می گیرند. این خارها بر روی نوار پیرامونی و در ردیف دوم از هر طرف پنل و بر روی دو ضلع مقابل هم ایجاد شده اند. یعنی دو عدد خار در هر ضلع و مجموعا 4 خار در پنل وجود دارد. نوع دیگر زوائد متصل کننده، به شکل حلقه بر روی دو ضلع مقابل هم، در ردیف دوم از هر طرف پنل و در حاشیه بیرونی پنل ساخته می شود؛ به طوری که حلقه ها به اندازه حدودا یک سانتی متر از هر ضلع پنل بیرون زده اند. یعنی دو عدد حلقه در هر ضلع و مجموعا 4 حلقه در پنل وجود دارد، همچنین از این حلقه ها می‌توان برای نصب پنل بر روی دیوار توسط میخ، پیچ و... نیز استفاده نمود.

 

مشخصات

ابعاد
25*25 سانتیتر
جنس
پلیمری
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp