ساعت دیواری وان یکاد

ساعت دیواری وان یکاد

ساعت دیواری ون یکاد ساعتی ارزان با طراحی مذهبی و آیه های قرآنی و قطر 60 سانتی متر با موتور کواترز اصل تایوان ،جنس بدنه MDF همراه با گارانتی 60 ماهه
______
مشخصات فنی:
ابعاد ساعت : قطر 60 سانتی متر
موتور : موتور اصل تایوانی کوارتز
جنس بدنه : MDF
ضمانت : 60 ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: elenci11
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹۹۹,۰۰۰ تومان

معرفی ساعت دیواری وان یکاد

ساعت دیواری ون یکاد با طراحی مذهبی آیه ون یکاد و خطاطی برجسته زیبا یکی از دیگر از محصولات پرفروش سایت خانه شما میباشد؛ که تلفیق خاصی از سبک مدرن و سنتی را در کنار هم دارا میباشد.

ساعت دیواری ان یکاد

 ویژگی چشم نواز این مدل تزیین ساعت به آیه معروف ون یکاد می باشد، که به آیه چشم زخم شهرت دارد. طراحی نقش خطاطی دور تا دور ساعت به شکلی می باشد که حافظ گردش ایام می باشد.

خانواده ای ایرانی طرفدار استفاده از این آیه در چیدمان منزل و محل کار خود هستند و طبق روایت های مذهبی استفاده از این آیه به عنوان سپر دفاعی در مقام چشم بد میباشد؛ کمتر خانه‌ای را میبینید که از این اِلمان به صورت اکسسوری استفاده نکنند. 

جنس بدنه این محصول ام دی اف و با رنگ آمیزی مات میباشد.تضاد صفحه مات و اعداد و عقربه های براق زیبایی خاصی مخصوصا در انعکاس نور به ساعت و نمای فضای شما خواهد داشت.

اعداد و عقربه ساعت دیواری از جنس آینه های مولتی استایل میباشد که در روی صفحه ساعت به صورت برجسته کار شده است و این برجستگی باعث ایجاد سایه و زیبای بیشتر نمای ساعت می شود.

ساعت دیواری ون یکاد

استفاده از عناصر مذهبی در سبک زندگی

سبک زندگی و اعتقادات هر قوم نشان دهنده فرهنگ و اصالت میباشد و تمام زندگی مردم آن قوم پوشش می دهد. 

معمولا استفاده از نشانه های که معرفی کننده سنت، اعتقادات و مذهب می باشند در بین مردم رواج دارد حتی در سبک چیدمان منزل و محیط های زندگیشان اثر می گذارد.

 معمولا به کار بردن اِلمان های مذهبی مثله (سوره های قرانی، اسامی ائمه و بعضی از آیات معروف همچون آیت الکرسی و ون یکاد) در دکوراسیون داخلی و خارجی هر مکانی باعث جذب انرژی های مثبت معنوی و روحی می شود و می توانید از خواص این آیات پربرکت در زندگی بهره ببرید.

 نحوه ارسال و دریافت کالا

سایت فروشگاهی خانه شما دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و شما عزیزان می توانید با خیال راحت از ما خریداری کنید.

پشتیان سایت از طریق راههای ارتباطی (گفتینو، واتساپ و تماس تلفنی) آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در مورد کالا و نحوه خرید می باشد.

ارسال سفارشات به سطح شهر تهران توسط پیک مخصوص خانه شما انجام می شود.

سفارشات به شهرستان از طریق باربری های معتبر و با بسته بندی مناسب برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی ارسال می شود.

هزینه ارسال محموله ها به شهرستان ها به عهده خریدار می باشد.

مشخصات

جنس
MDF
وزن
۲.۵ کیلوگرم
سایر توضیحات
منبع انرژی از طریق باتری
سایر توضیحات
نمایش اعداد به صورت رومی
سایر توضیحات
پس زمینه سفید امکان تغییر رنگ در قسمت قاب و اعداد و همچنین پنل اعداد از جنس آینه های مولتی استایل براق و اعداد برجسته موتور کوارتز اصل تایوان
قطر
60 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp