سالن نشیمن

سالن نشیمن

سالن نشیمن محیطی در خانه است که همه‌ی افراد خانواده برای استراحت و یا تفریح دور هم جمع می‌شوند. نوع دکوراسیون این فضا بستگی به اندازه خانه دارد که گاها هم مدرن، کلاسیک و غیره می‌تواند باشد. شما برای زیبایی بیشتر سالن نشیمن خانه خود می‌توانید از مبلمان دلخواه، جاکفشی، میز و صندلی و میز تلویزیون استفاده کنید.

سالن نشیمن

طبق آمار و نظرسنجی ها صورت گرفته افراد بیشترین وقت خود را در سالن نشیمن میگذرانند حالا فرض کنید خانه ای جدید خریداری کردید و میخواهید فضای سالن نشیمن خود را تجهیز کنید ابتدا از مهمترین قسمت و پر استفاده ترین فضای سالن نشیمن شروع میکنیم بله درست حدس زدید! تی وی روم یا همون مبلمان راحتی و فضای استراحت در سالن نشیمن که نیاز به میز تلویزیون و یا شلف دیواری همراه با مبلمان راحتی و یک میز پذیرایی دارد.

میتوان گفت پس از تکمیل این قسمت سالن خانه شما زنده شده و اصلی ترین قسمتش تکمیل میشود و تنها نیاز به میز ناهار خوری شیک و چند تا تابلو و آباژور و مجسمه های شیک دارد که نگران هیچ کدام از این ها نباشد. خوشبختانه شما میتوانید تمامی وسایل مورد نیاز خود را از سایت فروشگاهی خانه شما با قیمت ارزان و با ضمانت این فروشگاه به صورت مستقیم از تولیدی خریداری کنید.

آینه کنسول و مبلمان

برای انتخاب دکوراسیون منزل خود اول باید تصمیم گیری نمایید فضای سالن شما قرار است کلاسیک و کار شده ی پر زرق و برق باشد و یا طراحی مدرن و خلوت و شیک. هر دو ی این فضا ها می توانند جذاب و دوست داشتنی باشند به شرطی که انتخاب مناسبی با توجه به فضای محیط و طراحی سالن خود داشته باشید، آینه کنسول علاوه بر کاربرد چیدمان لوازم میتواند زیبایی بخش محیط باشد و به بزرگتر نشان دادن سالن کمک خواهد کرد. مبلمان رنگ های روشن هم همین خاصیت رو دارن و می توان مبل و میز، سالن و کنسول را به صورت ست تهیه کرد.

جاکفشی و جالباسی

در قسمت ورودی خانه اولین چیزی که جلب توجه خواهد کرد و ذهنیت مهمان را به فضای دکوری خانه شما جلب میکند جاکفشی است که می تواند به صورت جاکفشی نشیمن دار مبلی، مدل کنسولی، جاکفشی دو درب یا سه درب که در کنار آن جالباسی قرار گرفته است باشد و یا جاکفشی کمد دار همراه با جالباسی که انواع مدل های آن نیز موجود.

جاکفشی

جاکفشی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

اولین و مهمترین موضوع در انتخاب جاکفشی استاندارد بودن ابعاد جاکفشی است اگر ابعاد استاندارد نباشد کفش ها داخل آن به صورت جفت کامل قرار نمی گیرند و یا حتی ممکن است در عمق جاکفشی مشکل داشته باشند و با قرارگیری کفش های سایز بزرگ دیگر درب جاکفشی بسته نشود. توجه به جنس چوب و دیگر ویژگی ها در اولویت های بعد قرار می گیرند.

در هنگام خرید جاکفشی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

در هنگام خرید جاکفشی ابتدا ابعاد بررسی شود تا که استاندارد باشد سپس جنس بدنه و پایه ها را دقت بفرمایید که حتما روکش شده ی ضد خش و ضد آب باشد تا در زمستان و روزهای بارانی کفش خیس موجب خرابی جاکفشیتان نشود. توجه داشته باشد درب ها آرام بند داشته باشند و آرام بند درب جاکفشی از حالت سه زمانه استفاده شده باشد زیرا طول عمر این نوع آرام بند ها بیشتر است.

از کجا جاکفشی قیمت مناسب بخریم ؟

برای خرید جاکفشی به قیمت مناسب بهترین راه خرید مستقیم از تولیدی هست تولیدی اکثر جاکفشی ها اطراف شهر های بزرگ و داخل شهرک های صنعتی است فروشگاه اینترنتی خانه شما با حذف واسطه امکان خرید مستقیم از تولیدی های مختلف را از طریق سفارش در داخل سایت برای شما عزیزان فراهم کرده است.

میز تلویزیون

یکی از قسمت های مهم و پر استفاده هر خانه ای قسمت تی وی روم یا همان قسمت نشیمن در سالن هست که با مبل های راحتی و یک تلویزیون کامل می شود. برای چیدمان این قسمت نیاز به یک میز تلویزیون مناسب با مبل و میز پذیرایی می باشد و یا به جای استفاده از میز تلویزیون های چوبی و شیشه ای از شلف دیواری استفاده کرد که تماما سلیقه ای می باشد و خوشبختانه میتوانید انواع شلف های دیواری و میزتلویزیون ها را از دسته مورد نظر در این فروشگاه تهیه نمایید. 

میزتلویزیون

طول تلویزیون 32 اینچ چند سانت است؟ طول تلویزیون 32 اینچ 100 سانتی متر میباشد میز تلویزیون مناسب تلویزیون 32 اینچ طول 110 سانت و یا 120 سانت میباشد.

میز تلویزیون تلویزیون 43 اینچ چند سانت باید باشد؟ برای تلویزیون 43 اینچ میتوان از میز حداقل با طول 120 سانت به بالا استفاده کرد.

برای تلویزیون 50 اینچ، میز تلویزیون چند سانتی لازم است؟ تلویزیون 50 اینچ به طول 120 سانت متداول ترین سایز خرید تلویزیون است که باید میز تلویزیون 130 سانت برایش خریداری کرد.

میز تلویزیون، تلویزیون 55 اینچ باید طولش چقدر باشه؟ برای تلویزیون 55 اینچ می توانید از میز 140 سانتی متری به بالا استفاده نمایید.

میز تلویزیون 140 سانت مناسب تلویزیون چند اینچ هست؟ این میز مناسب تلویزیون 32 الی 55 اینچ می باشد.

تلویزیون 60 اینچ طولش چقدر هست ؟ حدودا طول تلویزیون 60 اینچ 140 سانتی متر می باشد و برای تهیه میزتلویزیون حتما باید میز، طولی بین 150 الی 180 داشته باشد.

تلویزیون 65 اینچ میز تلویزیون با چه ابعادی لازم دارد؟ برای تلویزیون 65 اینچ باید میزتلویزیون با طول بیش از 160 سانتی متر تهیه کرد. اما سایز پیشنهادی ما 180 الی 210 می باشد.

مبل تختخواب شو

برای خرید مبل تختخواب شو باید به فضای مناسب برای باز و بست کردن مبلمان که از حالت مبل به تختخواب تبدیل می شود توجه کنیم. مبلمان تختخوابشو می تواند مناسب سالن نشیمن باشد و یا در اتاق خواب به عنوان تختخواب و مبل استفاده شود و از فضای اتاق به راحتی استفاده کرد.

خوشبختانه انوع مبلمان تختخوابشو در این فروشگاه موجود و به قیمت ارزان و مناسب در تمام رنگ و مدل ها همراه با ضمانت آماده سفارش شما عزیزان است.

کتابخانه چوبی

کتابخانه های چوبی را می توان در طرح ها و مدل های مختلف سفارش داد و ساخت آن اکثرا سفارشی و مناسب فضای مورد نظر در سالن و یا اتاق خواب به سفارش مشتری است. اما در این فروشگاه با توجه به مدل های زیاد با توجه به ابعاد کتابخانه ها، شما می توانید مناسب با فضای خود جدیدترین مدل کتابخانه را خریداری نمایید و حتی رنگ چوب کتابخانه و یا شلف دیواری را با نظر و سلیقه خود از میان تنوع رنگ تمامی چوب ها انتخاب نمایید.

یکی از وسایلی که می تواند به زیاد کردن فضای خانه کمک کند همین کتابخانه و شلف های دیواری می باشد. شلف ها و کتابخانه ها علاوه بر اینکه جاگیر نیستن بلکه فضای چیدمان بیشتری برای قراردادن وسایل به شما می دهند.

مبلمان تختخواب شو

انتخاب درست مبلمان سالن نشیمن یکی از مهم‌ترین نکات در دکوراسیون داخلی منزل می‌باشد.

اگر خانه بزرگی دارید سالن نشیمن و اتاق پذیرایی از مهمانانتان از یکدیگر جدا هستند و می‌توانید فضای نشیمن را با مبل شنی راحت برای استراحت خود طراحی کنید. در این حالت توصیه می‌شود که از مبلمان راحت و غیر رسمی استفاده شود.

اگر فضای خانه‌تان کوچک است و سالن نشیمن و پذیرایی‌تان در یک محل است پیشنهاد می‌شود از مبل تختخواب شو ولی رسمی‌تر هم برای خودتان و هم برای مهمانانتان استفاده کنید.

میز و صندلی سالن نشیمن

چیدمان میز و صندلی هم دقیقا مثل چیدمان مبلمان می‌باشد. باید حتما فضای آزاد خالی منزل خود را در نظر داشته باشید و بر اساس آن خرید میز و صندلی داشته باشید.

میز تلویزیون سالن نشیمن

یکی از وسایلی که در همه‌ی سالن‌های نشیمن یافت می‌شود، تلویزیون است. اکثر تلویزیون‌ها برای رسیدن به یک سطح مناسب، نیاز به میز تلویزیون دارند.

میز تلویزیون در انواع مدل و طرح‌های متنوعی هستند که باید بر اساس نوع طراحی و چیدمان منزل انتخاب شود و این امر کاملا سلیقه‌ای می‌باشد.

جاکفشی سالن نشیمن

جاکفشی سالن نشیمن یکی از عناصری است که به صورت دل‌بخواهی خریداری می‌شود. جاکفشی انواع و چیدمان متفاوتی دارد. در بعضی از خانه‌ها در بیرون و در موارد دیگر، در منزل قرار می‌گیرد.

کتابخانه چوبی و کتابخانه کمجا

در همه موارد گفته شده باید بدانید که ملاک انتخاب و چیدمان سالن نشیمن به اندازه فضای خانه شما بستگی دارد. ما در فروشگاه اینترنتی خانه شما تمامی سلایق و نیازهای شما را در نظر گرفته ‌و گرد هم آورده‌ایم تا تجربه آرامش بسیاری را در منزل خود داشته باشید.

whatsapp