سرویس خواب دو طبقه سونیا

سرویس خواب دو طبقه سونیا

سرویس خواب دو طبقه سونیا ساخته شده از مرغوب ترین متریال و بالا ترین کیفیت با قیمت مناسب و ارزان جهت خرید تخت دو طبقه و میز آرایش پس از انتخاب ویزگی های مورد نیاز افزودن به سبد خرید را کلیک نمایید.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : بدنه فلز بهمراه نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
ابعاد میز آرایش : 90*45*92
ابعاد تختخواب : 200*90*168
تعداد کشو : قابل سفارش با یک کشو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Sonia2t
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب دو طبقه سونیا

اگر در خانه ای زندگی میکنید که دارای فضای کمی در اتاق هستید و فرزندان شما مجبور هستند که از یک اتاق مشترک استفاده نمایند، بهتر است بجای خرید و استفاده از دو عدد تخت یک نفره از یک تختخواب دو طبقه استفاده نمایید که هم فضای کمتری را اشغال میکند و هم از نظر هزینه و قیمت به صرفه تر باشد.

تختخواب دو طقه سونیا

انتخاب یک سرویس خواب کامل برای اتاق کودک که زیبا باشد و دوام بالایی داشته باشد در عین حال دارای قیمت مناسب باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. سرویس خواب دو طبقه سونیا با ساختار فلزی مقاوم و رنگ کوره ای دارای طراحی بروز و جوان پسند بدنه چوبی با روکش ضد خش ملامینه رنگ سفید، میز آرایشی ال به همراه آینه و 4 طبقه کشو با قیمت مناسب یکی از ارزانترین سرویس های خواب اتاق کودک می باشد که در بین کودکان و نوجوانان علی الخصوص دختران بسیار محبوب و مورد پسند می باشد.

تخت دو طبقه سونیا دارای دو عدد کشو در زیر تخت، یک عدد نردبان سه پله فلزی و میله محافظ در طبقه بالایی است، ابعاد آن 200 در 90 سانتیمتر است و فاصله دو طبقه از هم 88 سانتیمتر می باشد. طول کشو های تخت 98 سانتیمتر و عمق هر کشو 25 است. ابعاد میله محافظ در طبقه بالایی 105 در 45 سانتیمتر است که در وسط آن از تخته چوبی با روکش ملامینه و لبه آن با نوار PVC پوشش داده شده است ارتفاع کلی تخت 173 سانتیمتر می باشد.

ابعاد تختخواب دو طبقه سونیا

در کنار تخت دو طبقه میتوان از یک میز آرایش با کیفیت ساخت بالا به همراه آینه و کشو استفاده نمود که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این میز دارای دو عدد کشو بزرگ به طول 90 سانتیمتر و عرض 45 است و ارتفاع هر کشو 17 سانتیمتر است. همچنین دو عدد کشو کوچکتر نیز در کنار آینه قرار دارد که میتوان لوازم کوچکتر را در آن ها قرار داد. طول آینه قرار گرفته بر روی میز 120 سانتیمتر می باشد.

سرویس خواب دو طبقه سونیا

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت 200*90*168
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 90*45*92
جنس
بدنه فلزی و نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
سایر توضیحات
قابل سفارش با یک عدد کشو پاتختی
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp