ست روتختی و پرده پروانه

ست روتختی و پرده پروانه

ست روتختی و پرده پروانه 6 تکه با طرح پروانه شامل لحاف و روتشکی همراه با دو عدد رو بالشی و دو عدد کاور کوسن مناسب برای دو نفر با قابلیت شست و شو دستی و ماشین لباسشویی
______
مشخصات فنی:
سایز روتختی : دو نفره 200*160
جنس پرده : کتان هازان
جنس رو تختی : میکرو ساتن

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: z621
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان

ست روتختی و پرده پروانه

سرویس روتختی دو نفره 6 تکه مدل پروانه همراه با دو قواره پرده ست، نمونه ای از محصولات پرفروش در فروشگاه اینترنتی خانه شما به حساب می آید که شما کاربران عزیز می توانید برای خرید این محصول کاربردی به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید و این محصول کاربردی را با صرف قیمتی مناسب با کیفیت بالا خریداری نمایید.

ست روتختی و پرده پروانه

روتختی از جمله تجهیزات مهم برای اتاق خواب های مجهز به سرویس خواب است که با توجه به تقاضای بالا برای این تجهیزات برندهای مختلفی اقدام به تولید روتختی و عرضه آن به بازار کرده اند و همین امر سبب شده است که که مدل های متنوعی روتختی در بازار وجود داشته باشد که در میان آن ها سرویس روتختی 6 تکه مدل مهتاب با توجه به ظاهری زیبا و کیفیت بالایی که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است که شما دوستان عزیز می توانید برای خرید این تجهیزات به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید.

ویژگی پرده :

جنس : کتان هازان

دو قواره یا تکه

سایز : هر قواره به طول 280 و عرض : 140 سانتیمتر

چاپ دیجیتالی

ست روتختی و پرده پروانه

ویژگی روتختی دونفره پروانه

جنس پارچه : میکرو 

قابل شسشتشو و دارای ثبات رنگی

6 تکه

ابعاد: 200*160 سانتیمتر 

 جنس پارچه بسیار نرم و لطیف است و افراد در زمان استفاده از این محصول، خوابی راحت را تجربه می کنند و با توجه به جنس آن مقاومت و طول عمر بالایی دارد.

 ست روتختی و پرده پروانه

 روتختی دونفره با نقش پروانه با توجه به ظاهر زیبایی که دارد می تواند بهترین گزینه برای اتاق خواب شما باشد که زیبایی بسیاری را برای محیط شما به ارمغان می آورد و با دیگر دکوراسیون اتاق شما بیشترین هماهنگی را دارد.

این محصول شش تکه دارای دو ربالشتی، دو عدد کاور کوسن، لحاف و روتشکی می باشد که می تواند پوششی کامل برای تخت شما به حساب آید.

  • جنس روتختی میکرو 
  • وزن 4500 گرم
  • مجهز به روکش لحاف، روبالشی، روتشکی کشدار و کاور کوسن
  • قابلیت شستشوی دستی و ماشین لباسشویی یا دمای 30 درجه

 خرید اینترنتی ست روتختی 

شما دوستان عزیز می توانید برای خرید سرویس روتختی 6 تکه مدل پروانه به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه نمایید و از مشاوره کارشناسان فروش ما در ارتباط با خرید بهترین محصول بهره مند شوید و مدل های دیگری از سرویس روتختی را مشاهده نمایید و با توجه به نیاز و بودجه ای که برای خرید این تجهیزات در نظر گرفته اید بهترین محصول را خریداری نمایید.

مشخصات

ابعاد
بسته بندی 25*70*50 سانتی متر
وزن
4500 گرم
ضمانت
2 سال
تعداد پارچه
6 تکه
سایر توضیحات
روکش لحاف , روبالشی , روتشکی کشدار , کاور کوسن
سایر توضیحات
ماشین لباسشویی و دست در دمای 30 درجه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp