صندلی کندو چهارپایه پلاستیکی

صندلی کندو چهارپایه پلاستیکی k520 kandoo

صندلی کندو چهارپایه پلاستیکی برند بنیزان با طرحی آلمانی و کاملا ارگونومی از جنس پلی پروپیلن و پلاستیک سبک بسیار مقاوم و با استحکام بالا
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : پلی پروپیلن
ارتفاع پایه: 44 سانتی متره

  • مشکیمشکی
  • نارنجینارنجی
  • زردزرد
  • سفیدسفید
  • سبزسبز
  • طوسیطوسی
  • آبیآبی
  • قرمزقرمز

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: k520
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۸۱۹,۰۰۰ تومان

صندلی کندو چهارپایه پلاستیکی

صندلی کندو چهارپایه پلاستیکی برند بنیزان، جزوه بهترین صندلی‌های به شمار می‌رود که توسط این شرکت صنایع تولیدی ساخته ‌شده‌اند. این مدل صندلی کندو، قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و در دسته صندلی‌های مدرن قرار گرفته است.

در این مطلب از سایت خانه شما با ما همراه باشید تا درباره صندلی کندو چهارپایه پلاستیکی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شک نکنید که با مطالعه بخش‌های بعدی، به خرید این صندلی ترغیب شده و به دنبال فروشگاهی معتبر برای خرید آن می‌گردید. در این رابطه نیز اصلاً نگران نباشید ما راهنمای خرید این محصول را نیز به شما ارائه خواهیم کرد.

ویژگی‌های صندلی کندو چهارپایه پلاستیکی

در ابتدا بیاید با ویژگی‌های این صندلی کندو آشنا شویم. همان‌طور که از نام آن پیداست، این صندلی دارای چهار پایه پلاستیکی بوده و مکانیزم ثابتی دارد. همچنین متریال‌های استفاده شده در ساخت صندلی چهار پایه پلاستیکی کندو، به گونه‌ای است که توانایی تحمل وزن‌های بالا را نیز دارا می‌باشد.

صندلی پلاستیکی کندو چهارپایه

پلاستیک، استراکچر طراحی شده در این محصول هست که استحکام بالایی دارد. ناگفته نماند که همین جنس خوب به کار رفته در این محصول هست که آن را برای استفاده در تمامی محیط‌ها اعم از باز و بسته مناسب کرده است. شما می‌توانید صندلی کندو با این ویژگی‌های منحصربه‌فرد را به‌عنوان صندلی باغی و صندلی ویلا مورد استفاده قرار دهید.

علاوه بر این موارد، گفتنی است که به دلیل جنس به کار رفته در صندلی کندو با پایه‌های پلاستیکی، این محصول قابلیت انتخاب رنگ داشته و افراد می‌توانند متناسب با نوع دکور فضا، آن را در تنوع بیش از 7 رنگ مختلف تهیه کنند. همچنین طراحی بدون دسته و نوین در این مدل صندلی، امکان قرارگیری و جانمایی آن را در تمامی فضاها میسر کرده است. در ذیل به کاربردهای بیشتر این صندلی مدرن اشاره‌های بیشتری شده است.

کاربردهای صندلی کندو چهارپایه پلاستیکی

صندلی کندو با پایه‌های پلاستیکی بیشتر کاربردی که دارد به‌عنوان میز ناهارخوری یا شام خوری در رستوران‌ها یا کافه‌ها است. همچنین از این مدل صندلی می‌توان در خانه‌ها نیز استفاده کرد؛ چون می‌توان آن را با انواع میز آشپزخانه با هر ابعادی ست کرد. علاوه بر این کاربرد، برخی افراد طبق سلیقه خویش، صندلی چهارپایه کندو را به‌عنوان تکی نیز در گوشه‌ای از آشپزخانه یا اتاق خواب یا تراس مورد استفاده قرار می‌دهند.

جنس و ابعاد صندلی کندو چهارپایه پلاستیکی

جنس بدنه صندلی کندو چهار پایه، از پلی‌پروپیلن بوده و جنس پایه آن از پلاستیک است. درباره ابعاد آن نیز باید بگوییم که ارتفاع کل این صندلی 85 سانتی‌متر و ارتفاع پایه‌های آن 44 سانتی‌متر می‌باشد.

مزایای صندلی کندو با پایه‌های پلاستیکی

 این مدل صندلی مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها را در ذیل گرد هم آورده‌ایم. این مزایا عبارت‌اند از:

  1. تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  2. عدم تغییر رنگ در برابر قرارگیری مقابل نور خورشید
  3. طراحی دقیق بر اساس آرگنومیک بدن
  4. وجود نشیمن راحت
  5. عدم ایجاد لغزندگی
  6. طراحی زیبا
  7. دوام و استحکام زیاد
  8. وجود رنگ‌های متنوع

ابعاد صندلی کندو پلاستیکی

خرید صندلی کندو با پایه‌های پلاستیکی

شما می‌توانید این محصول پرکاربرد را از فروشگاه اینترنتی خانه شما تهیه نمایید. این سایت فروشگاهی برترین برندهای موجود این محصول در بازار را با رنگ‌های متنوع گرد هم آورده تا انتخاب را برای شما عزیزان راحت‌تر نماید. بعد از زمان ثبت سفارش شما در این سایت ، مدت 7 روز کاری طول میکشد تا صندلی کندو را در درب منزلتان تحویل بگیرید.

مشخصات

جنس بدنه
پلی پروپیلن
جنس پایه
پلاستیک
ارتفاع
85 سانتی‌متر ارتفاع کل و 44 سانتی متر ارتفاع پایه
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
مناسب برای
فضای داخلی منزل و سالن و باغ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp