جاکفشی و جالباسی

جاکفشی

چیدمان سالن نشیمن برای هر کسی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت میدهد از اولویت های مهم بشمار می آید. حال فرض کنید وارد منزل یکی از دوستان خود می شوید، قطعا اولین وسیله ای که با آن سروکار خواهید داشت جا کفشی است! بله درست است یک جا کفشی مدرن می تواند تاثیر زیادی در زیبایی محیط خود داشته باشد.

بعد از آن شاید عجیب به نظر برسد ولی دومین وسیله ای که در چشم مهمان تازه وارد جلب توجه میکند جالباسی است!

یک جالباسی ایستاده مدرن برای آویزان کردن رخت میهمان و جانمایی آن کنار درب ورودی می تواند ایده جذابی باشد.

در ادامه به معرفی انواع جاکفشی جدید و جالباسی ایستاده می پردازیم که شما می توانید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و قیمت هر یک بهترین انتخاب را داشته باشید. 

جاکفشی محصولی پر کاربرد و به طوری که نیاز به آن در هر خانه ای بسیار احساس می شود، اما در هنگام خرید جاکفشی مدل و قیمت جاکفشی شاید برای هر خریداری مهم باشد، اما قبل از آن به انواع مدل ها و متریال ها می پردازیم.

هنگام خرید جاکفشی شیک و جدید مهم نیست که شما کدام مدل مد نظر دارید، قیمت آن ارتباط مستقیمی با جنس بدنه آن دارد، جنس بدنه می تواند از لترون و یا ام دی اف باشد.

جدیدترین مدل جاکفشی

جاکفشی مدرن ، جاکفشی دیواری ، جاکفشی چوبی و یا حتی جاکفشی آپارتمانی از انواع پر کاربرد می باشند که ما چند مدل در فروشگاه خود داریم.

اما انتخاب یک مدل مناسب با چیدمان منزل بسیار مهم است، جدای از مدل آن باید به اندازه، محل قرار گیری درب ها از سمت چپ و یا راست دقت کرد، مثلا با توجه محل پیشبینی مکان جاکفشی نشیمن دار باید در نقطه ای باشد که استفاده از آن براحتی ممکن باشد.

انواع جاکفشی

برای خرید یک جاکفشی شیک و مدرن باید با انواع آن آشنا باشید و همچنین به دکوراسیون خود نیز دقت نمایید و اینکه محل قرارگیری جاکفشی را نیز از پیش تعیین نمایید زیرا با توجه به دکوراسیون می توانید حتی جاکفشی و جالباسی شیک جلو در ورودی را نیز تهیه نمایید.

جاکفشی آینه ‌دار

بودن یک آینه روی جا کفشی از نون شب واجب تر است، چه بسا نبود آن ممکن است شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، زیرا محل قرار گیری جاکفشی معمولا در کنار درب خروجی است و احتمالا شما پس از پوشیدن لباس از روی جالباسی و کفش از داخل جاکفشی به راحتی امکان بازگشت به محل دیگری که شما نیاز به آینه دارید ممکن نخواد بود و سخت، از این رو جاکفشی که آینه دارد یک امتیاز مهم به شمار می رود.

جاکفشی ایستاده

یکی از کاربردهای این محصول برای آویز لباس است، در واقع اگر قصد خرید جاکفشی ایستاده دارید احتمالا ایستاده بودن آن ویژگی هایی مثل قابلیت آویز لباس و جادار بودن بیشتر کفش را خواهد داشت، پس در محصولات موجود در سایت ما چندین مدل ایستاده، که می تواند این قابلیت ها را داشته باشد وجود دارد.

جاکفشی داشبوردی

جاکفشی داشبوردی این روزها طرفداران پرو پا قرصی پیدا کرده اند. با توجه به فضای کمی که این مدل نیاز دارد این محصول را به انتخاب اول برای افرادی که در آپارتمان ها زندگی میکنند و فضای اشغال شده برایشان اهمیت دارد تبدیل کرده است.
هنگام خرید باید به کیفیت مونتاژ و همچنین جنس لولاها دقت شود چرا که در صورت استفاده از یراق آلات بی کیفیت عمر کالا به شدت کاهش میابد.

جاکفشی داشبوردی

جاکفشی کنسولی

جاکفشی کنسولی برای خانه های آپارتمانی یکی از بهترین انتخاب ها می باشد، چرا که با خرید آن هم یک کنسول تهیه کرده اید و هم برای کفش های خود فضایی برای مرتب سازی دارید، در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشان زده اید.

جاکفشی سه تیکه

از مدل جاکفشی هایی است که با توجه به قیمتش امروزه برای خرید بسیار مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته و می توان دلیل آن را مدرن بودن و جادار بودن آن دانست به طوری که میتوان آن را یک جاکفشی مدرن جادار و مقرون به صرفه در نظر گرفت.

جاکفشی سه تیکه

جاکفشی آپارتمانی

این روزها از الزامات هر منزلی است، فروشگاه اینترنتی خانه شما با فروش جاکفشی کم جا آپارتمانی با قیمت مناسب و ارسال درب منزل شما، عرضه کننده با کیفیت این محصول با قیمت مناسب می باشد.

جاکفشی آپارتمانیجاکفشی چوبی

جاکفشی چوبی بیشترین فروش در میان انواع جاکفشی موجود در بازار را دارد.

جاکفشی چوبی پایه فلزی این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و با توجه به فضایی که اشغال می کند بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. شما می توانید فلز آبکاری آن را به رنگ نقره ای و یا طلایی سفارش دهید.

جاکفشی مدرن

این نوع جاکفشی مناسب برای دکوراسیون های مدرن می باشد و شما می توانید با توجه به طراحی زیبای آن و جلوه خاصی که دارد در فضای داخل منزل آن را جای دهید.

جاکفشی فلزی

این نوع با توجه به مقاوم و آبکاری در رنگ آن دارای مقاومت بالایی می باشد و همچنین این جاکفشی ها گاها با نشیمن هم تولید می شود که می تواند یک محصول شیک را در اختیار کاربران قرار دهد.

جا کفشی دیواری

جاکفشی دیواری با توجه به قرارگیری در دل دیوار می تواند علاوه بر پر کردن فضای پرت منزل یک زیبایی را به منزل شما بدهد. همچنین از ست ها از این محصول نیز استفاده می شود که بعنوان جاکفشی و جالباسی ورودی منزل می باشد.

جا کفشی نشیمن دار

در منازل یا آپارتمان هایی که قصد دارند جاکفشی دارای نشیمن باشد تا برای پوشیدن کفش ها مشکلی نداشته باشند این گزینه یک انتخاب فوق العاده است برای این منازل می باشد.

خرید جاکفشی

برای خرید یک جا کفشی جدید و شما می توانید به نکاتی همچون دکوراسیون منزل، جنس و مدل جاکفشی و همچنین ظرفیت جاکفشی دقت نمایید. همچنین رنگ آن نیز مهم می باشد که جاکفشی طوسی طرفداران زیادی دارد. همچنین محل قرار گیری آن که می تواند از نوع ایستاده، دیواری یا نشیمن دار نیز باشد. اما امروزه جاکفشی ساده و شیک با قیمت مناسب و ارزان جز پرفروش ترین ها هستند.

شما می توانید با توجه به تنوع زیاد فروشگاه اینترنتی خانه شما جاکفشی و جالباسی خود را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت جاکفشی

قیمت بیشتر به متریال استفاده شده در آن و طراحی خاص متفاوت است، مثلا قیمت جاکفشی ایستاده با چند تیکه و مدل مدرن باهم متفاوت است، خرید جاکفشی ارزان همیشه ایده خوبی است فرقی نمی کند که شما به دنبال یک جاکفشی کلاسیک هستید و یا یک جاکفشی لاکچری!
ما در فروشگاه اینترنتی خانه شما ضمن احترام به مصرف کننده اجناس با کیفیت به همراه قیمت مناسب را در بهترین حالت، به دست شما عزیزان در سراسر کشور می رسانیم.

 

جالباسی تاشو

جا لباسی یا چوب لباسی

استفاده از یک جالباسی ایستاده اداری و یا یک جالباسی کم جا برای منزل می تواند برای نظم دادن به لباس های دم دستی که نیاز داریم در سریعترین حالت دردسترس ما باشد یک ضرورت است.

انواع جالباسی

جالباسی، وسیله ای غیر قابل انکار در میان همه افرادی است که به نظم و مرتب بودن اهمیت می دهند؛ این وسیله پر کاربرد که گاهی به تنهایی و گاهی همراه با یک جاکفشی قابل عرضه است، در فروشگاه اینترنتی خانه شما موجود است. مثلا جالباسی میله ای با آن شکل خاص خود، حس نوستالژی هر کسی را بر می انگیزد و همه تقریبا دوست دارند یکی از آن را در منزل خود داشته باشند، چرا که ضمن بهبود زیبایی فضای منزل و یا شرکت، کاربرد زیادی در استفاده دارد.

جالباسی کمدی

کمد بیشتر برای طبقه بندی و مخفی کردن اجناس و یا وسیله ها کاربرد دارد، حالا تصور کنید یک فضای کلاسیک و ساده دارید که در گوشه ای از منزل، لباس ها بر روی آن تلنبار شده، اینجاست که یک جالباسی کمدی خودنمایی می کند و می تواند با یک حرکت ساده فضای شلوغ را به فضایی منظم تبدیل کند.

جالباسی ریلی

بسیار کارامد و مفید در چیدمان لباس با تعداد زیاد و سهولت در انتخاب لباس میباشد که به راحتی تعداد زیادی از لباس را می توان به آن آویزان کرد.

جالباسی مدرن

اگر چیدمان منزل شما سبک مینیمال و جدید است بهتر است خرید جالباسی مدرن را به جای یک جالباسی ایستاده چوبی جایگزین نمایید.

جالباسی مدرن معمولا داری طراحی مینیمال و بروز است که می تواند جنس بدنه چوبی و یا فلز آبکاری داشته باشند.

جالباسی اداری

درست است اگر بگوییم استفاده از یک جالباسی اداری ضرورت بسیار بیشتری به نسبت یک منزل مسکونی دارد.

این دسته از رخت آویز ها برای محیط های اداری طراحی شده اند و استفاده از فلز و چوب در اکثر مدل ها متداول است.

جالباسی اداری

جالباسی تاشو

این مدل را می توان یکی از انواع جالباسی کمجا قلمداد کرد این دسته از کالا با قابلیتی که دارد می توان در زمانی که به آن نیازی نیست به راحتی در گوشه ای جمع شود و قرار گیرد بدون آنکه فضای زیادی را اشغال کند.

امکان خرید آنلاین، ارسال سریع، پشتیبانی 24 ساعته مشتریان قسمتی از خدمت ماست.

whatsapp