لوستر کریستال مربع

لوستر کریستال سقفی مربع 30cm Crystal Chandelier

لوستر کریستال سقفی مربع 30 سانتیمتر با کریستال طرح میله و گوی دارای 4 عدد سرپیچ

لوستر کریستال سقفی از اجزاء مختلفی تشکیل شده‌اند. این اجزاء شامل صفحه تکیه‌گاه به سقف ، بلورهای شفاف و درخشانی که از این صفحه آویزان شده‌اند و چراغ‌های ال‌ای‌دی و سرپیچ لامپ شمعی از دیگر اجزاء تشکیل دهنده لوسترهای کریستال سقفی می‌باشد.


لوسترهای سقفی مدرن از زیبایی خاصی برخوردار هستند و این زیبایی تلفیقی از کریستال‌ لوسترهای قدیمی و طرح‌ها و چراغ‌های جدید می‌باشد.

لوسترهای ال ای دی با قبلیت تغییر نور میتواند فضای دلخواهی را برای شما مهیا سازد. و در شرایط گوناگون با تغییر نور محیط ، فضا را برای خود و مهمان‌ها دلنشین نمایید.

لوستر کریستال سقفی مربعی در ابعاد 30 تا 90 سانتیمتر قابل سفارش می‌باشد. هرچه ابعاد بزرگتر شود تعداد لامپ‌ها بیشتر می‌شود. در ابعاد 30*30 تعداد سرپیچ 4 عدد می‌باشد. که در ابعاد 90*90 تعداد سرپیچ‌ها به 16 عدد می‌رسد.

لوستر کریستالی  ارزان و با کیفیت

انتخاب لوستر مناسب با فضای منزل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که  لوستر علاوه بر  کاربردی روشنایی و نور منزل ، به دکوراسیون  نیز زیبایی و جلوه ای خاص می بخشد  به همین جهت جز ملزومات اصلی دکوراسیون منزل به شمار می رود  .لوستر باید با فضای کلی منزل ،سبک و رنگ آن هم خوانی داشته باشد  زیرا لوستر از اجزایی از خانه است که  مدت زمان طولانی تری مورد استفاده قرار میگیرد بنا بر این  لوستر خود را باید به گونه ای انتخاب کنیم که با تغییر  دکوراسیون  منزل  و مبلمان  هماهنگ باشند از این رو استفاد از مدل های ساده و  طرح کریستال توصیه میشود  علاوه بر تمام نکات ذکر شده  استفاده از لوستر  سقفی مربع  به سبب ساختار کریستالی -بلوری که دارند موجب میشوند که نور بازتاب بیشتری بکند  و فضای مورد استفاده برای لوستر را بزرگتر نشان بدهند، از طرفی نظافت و تمیز کردن لوستر های ساده بسیار راحت تر از لوستر های مدل دار و شلوغ میباشد. البته توصیه میشود که تمیز کاری لوستر هارا به صورت فصلی انجام بدهید ،تیم حرفه ای خانه شما همواره در تلاش این بوده اند که اجناس با کیفیت را در کنار قیمت مناسب در دسترس شما عزیزان قرار بدهد .

مشخصات

ابعاد
30*30 سانتیمتر
ارتفاع
20 سانتیمتر
تعداد سرپیچ
4 عدد
جنس بدنه
استیل
نوع سرپیچ
شمعی
کنترل
دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp