لوستر SMD مدرن اشکال هندسی

لوستر SMD مدرن اشکال هندسی

لوستر SMD مدرن اشکال هندسی جز مدرن ترین و زیبا ترین لوستر های SMD است که این روز ها کاربرد بسیاری در منزل - محیط کار - کافه ها و غیره دارد
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 80 سانتی متر
ابعاد: 100 *80 * 35 سانتی متر
جنس بدنه : آلومینیوم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: A135
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان ۲۶%
۲,۰۷۵,۰۰۰ تومان

لوستر SMD مدرن اشکال هندسی

لوسترها از لوازم کاربردی و ضروری هستند که در طرح ها و رنگهای مختلف تولید می شوند. لوستر های SMD به دلیل بالا بودن تنوع و داشتن نور زیاد و طراحی متفاوت جزء دسته محصولات پر فروش هستند. 

لوستر مدرن SMD اشکال هندسی

در این لوستر ها لامپ های فوق کم مصرف استفاده شده که میتوان آن ها را در اکثر جاها استفاده کرد ، این نوع محصولات دارای مصرف کم و و طول عمر بالا می باشند. این کالا از آویز خطی 100 سانتی متر و دایره قطر 35 سانتی متر در رنگ بدنه مشکی با دو نور آفتابی و مهتابی است و جنس بدنه آلومینیوم با قابلیت تعویض لامپ و این محصول بدون ریموت استفاده می شود.

خرید از فروشگاه اینترنتی خانه شما

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی خانه شما دارای گارانتی می باشند. وب سایت خانه شما دارای نماد الکترونیک (ای نماد) است و در صورت وجود مغایرت بین عکس و کالای ارسال شده امکان مرجوعی را برای مشتریان خود قرار داده است، فروشگاه اینترنتی خانه شما ارسال به سراسر کشور دارد و تحویل مرسولات درب منزل می باشد.

مشخصات

جنس بدنه
آلومینیوم
عرض
100*35*80 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
وزن
2/5 KG
توان
40 وات
تعداد سرپیچ
2 عدد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp