مبل شنی هپی چیر کرم

مبل شنی راحتی happy chair

مبل شنی راحتی با کیفیت ساخت بالا و روکش چرمی و پر شده از گرانول های ضد حساسیت مناسب برای استفاده به عنوان مبل راحتی و ارسال به سراسر کشور
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم مصنوعی ترک و قابل سفارش با پارچه
ابعاد : 90 * 90 * 110
مناسب برای : فضای داخلی و خارجی
سایر: قابل شست و شو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: کد 13
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۹,۰۰۰ تومان

مبل شنی تک نفره هپی چیر

مبل شنی تک نفره هپی چیر یکی از متفاوت ترین مدل های مبلمان است که در محیط های مختلف می توان از آن استفاده نمود، در واقع شکل مدرن و فانتزی این مبل امکان استفاده در انواع سبک های دکوراسیون را برای افراد فراهم می کند. گفتنی است که در طراحی و تولید این مبلمان از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده شده که سبب افزایش کیفیت، نرمی و لطافت فوق العاده این محصول شده است. استقبال بی نظیر از این مبل سبب شد که برند های زیادی در زمینه تولید آن فعالیت خود را آغاز کنند، برای دیدن مدل های برتر با تنوع رنگی بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه بفرمایید.

بررسی ویژگی های مبل شنی تک نفره

امروزه مشغله کاری فراوان و نداشتن استراحت درست و به موقع سبب شده تا افراد خیلی زود خسته شوند، در واقع کار فراوان و نداشتن وقت اضافه منجر به بروز درد مفاصل شده است. مبل شنی تک نفره هپی چیر  انتخاب ایده آل برای افرادی است که در محل کار خود زمانی برای استراحت ندارند، بدون شک وجود یک مبل فانتزی که به راحتی آناتومی بدن شما را در بر میگیرد تاثیر زیادی در از بین رفتن خستگی شما خواهد داشت.

مبل شنی تک نفره

در طراحی و تولید این مبل از متریال لطیف و با کیفیت استفاده شده که لطافت و نرمی زیادی به همراه دارد، در واقع انعطاف پذیری بالای این مبل سبب شده تا بتوانید به راحتی روی آن لم بدهید. از ویژگی های قابل توجه مبل شنی تک نفره هپی چیر می توان به رویه چرمی مقاوم آن اشاره کردم که حتی پس از نشستن های طولانی مدت نیز می توان رنگ و فرم آن ثابت می ماند.

استفاده از چرم مصنوعی با کیفیت و مقاوم سبب شده که این مبل برای سال های طولانی دوام داشته باشد بدون اینکه رنگ و طرح آن تغیر کند. برای قسمت داخلی مبل شنی تک نفره هپی چیر از دانه های گرانول استفاده شده که علاوه بر افزایش کیفیت و دوام در این متریال، قابلیت ضد تعریق و بو دارد.

از دیگر ویژگی های خاص و منحصر بفرد مبل شنی تک نفره هپی چیر قابلیت تمیز کردن ساده آن اشت، با توجه به کیفیت متریال آن، به هیچ عنوان تغیر رنگ نمی دهد و تنها در صورت بروز لکه یا گرد و خاک می توانید از دستمال نم دار و شوینده های ملایم استفاده نمایید.

خرید مبل شنی تک نفره

ظاهر متفاوت و فانتزی این مبل سبب شده تا بتوان از آن در محیط های خانگی و سبک های متفاوت استفاده نمود، علاوه بر این در اتاق کودک، سالن های انتظار، باشگاه، سالن های بازی و غیره کاربرد دارد. این محصول متفاوت و شیک در رنگ بندی های متنوع به بازار عرضه می شود و اغلب قابل ست کردن با دکوراسیون هستند. استقبال افراد از این کالا سبب شد که برند های زیادی در زمینه نمونه های مختلف آن فعالیت خود را آغاز کنند، برای مشاهده نمونه های مختلف از این محصول می توانید به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید.

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp