میز تحریر بم

میز تحریر بم desk

میز تحریر بم با طراحی ساده اما کیفیت فوق العاده و بسیار محبوب در بین دانش آموزان و دانشجویان ابعاد صفحه میز 73 در 50 سانتیمتر و ارتفاع آن 75 سانتیمتر می باشد. جنس محصول نئوپان با روکش ضد خش و ضد آب ملامینه است. محصول دارای رنگ بندی متنوع می باشد.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز تحریر بم با کیفیت بسیار عالی و طراحی ساده و دوست داشتنی ساخته شده از ورق نوئوپان 25 میلیمتری در صفحه رویی و نوئوپان 16 میلیمتری در پایه ها. جهت مقاومت و زیبایی بیشتر کلیه محصول دارای روکش ضد آب و ضد خش ملامینه می باشد. اتصالاتی که در این محصول بکار رفته به گونه است تا به دفعات بتوان آن ها را باز و بسته نمود تا در هنگام ارسال و یا جابجایی آسیب نبیند و حجم کمتری را اشغال نماید. ابعاد محصول به گونه است که برای استفاده در اتاق های کوچک بسیار مناسب است.

میز تحریر بم

ارتفاع 75 سانتیمتری میز به همراه پایه قابل تنظیم که صفحه 73 در 50 سانتیمتری بر روی آن قرار گرفته این میز را بسیار مناسب جهت استفاده دانش آموزان کرده است که میتوانند به راحتی از آن جهت مطالعه و انجام تکالیف خود بهره ببرند. همچنین یک عدد کشو سرتاسرس در جلوی میز این امکان را فراهم کرده تا وسایلی نظیر لوازم التحریر و یا چند کتاب را داخل آن قرار داد. زیل استفاده شده برای کشو از نوع بی صدا می باشد به بدلیل اورینگ لاستیکی بکار رفته در آن ایجاد صدا را به حداقل رسانده است. همچنین در انتهای میز فضایی جهت عبور سیم ها قرار داده شده (ترانکینگ) تا در صورت استفاده لپتاپ یا سایر لوازم الکترونیکی سیم دار نظم میز بهم نخورد و سیم ها فضایی را بر روی میز اشغال ننمایند. 

جنس پایه میز از پروفیل با روکش رنگ مقاوم الکترو استاتیک است که علاوه بر ظاهری زیبا استقامت و مقاومت بالایی نیز دارد. همچنین جهت تنظیم ارتفاع میز از پایه با قابلیت رگلاژ از جنس پلی آمید استفاده شده است.

مشخصات

طول
73 سانتیمتر
عرض
50 سانتیمتر
ارتفاع
75 سانتیمتر
جنس بدنه
نئوپان
روکش
ملامینه
مناسب برای
میز تحریر و میز کامپیوتر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp