میز تحریر شیک و ارزان

میز تحریر مدل نور Table

میز تحریر مدل نور با ارتفاع 75 سانتیمتر طول 120 سانتیمتر و عرض 60 سانتیمتر با طراحی مدرن در عین سادگی بسیار شیک و کاربردی میباشد.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : ۷۵ سانتی متر
طول : ۱۲۰ سانتی متر
عرض : ۶۰ سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 4912031
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۱۱۴,۰۰۰ تومان

میز کامپیوتر و تحریر مدل نور

میز تحریرها در متریال‌های مختلف ساخته می‌شوند. یکی از پرطرف‌دارترین مدل میز از جنس چوب بوده که بسیار مورد‌توجه کاربران قرار گرفته است. در طراحی میز تحریر نور تمامی استانداردها برای راحتی شما رعایت شده و در ساخت آن از موادی با بهترین جنس و کیفیت استفاده شده است.

ساختار میز تحریر مدل نور

این میز تحریر در چهار رنگ کلی سفید، مشکی، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره در بازار عرضه می‌شود. طول این میز 120 سانتی‌متر، عرض آن 60 سانتی‌متر و با ارتفاع 75 سانتی‌متر دارای طراحی شیک و درعین‌حال کاربردی، مناسب برای فضاهای متوسط و بزرگ بوده است.

متریال این میز تحریر چوب با روکش ملامینه درجه‌یک بوده که بسیار محکم و از مقاومت بالایی برخوردار است. جنس محکم این مدل میز سبب بالارفتن ایمنی هنگام استفاده از آن می‌شود. میز تحریر نور برای هر دکوراسیونی قابل‌استفاده بوده و حس آرامش به فضا منتقل می‌کند.

میز کامپیوتر مدل نور

دلیل انتخاب میز تحریر مدل نور

میزهای تحریر انواع مختلفی داشته و باید با‌توجه‌به نیاز و معیارهای مختلفی انتخاب و خریداری شوند. بهتر است قبل از خرید میز اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید. در ادامه چندین مورد از مزایای میز تحریر مدل نور را بیان می‌کنیم تا با خرید مطمئن این میز مشکلات خود را حل کنید.

اندازه مناسب

اندازه میز یکی از مواردی است که بسیار در راحتی شما دخیل است و باید در خرید آن دقت کنید. میز تحریر نور با تمامی اندازه‌های استاندارد طراحی شده و شما برای قراردادن آن در هر فضایی دچار مشکل نمی‌شوید. این مدل میز تحریر مناسب فضاهای متوسط و بزرگ بوده است.

فضای مناسب

میز تحریر برای انجام کارهای متفاوتی مانند انجام تکلیف، مطالعه و کارهای اداری ساخته شده است. در نتیجه، لوازم گوناگونی روی آن قرار می‌گیرند. میز تحریر خوب فضای کافی برای هر چیزی را دارد در غیر این صورت افراد هنگام استفاده از آن دچار مشکل می‌شوند. میز تحریر نور با فضایی مناسب این مشکل را حل کرده است.

کشو و قفسه‌های میز تحریر

میز تحریر نور دارای کشو و قفسه‌های مختلف بوده و اگر این کمبود در میز تحریری باشد افراد هنگام استفاده از آن دچار مشکل می‌شوند؛ زیرا فضای کافی برای نگهداری وسایل خود نداشته و به مشکل می‌خورند. با انتخاب میز تحریر مدل نور این نگرانی برای همگی برطرف شده است.

کیفیت میز

برای خرید یک محصول فاکتور اصلی کیفیت آن است. برای انتخاب یک میز تحریر مناسب و ماندگار باید به مواد به‌کاررفته در ساخت آن توجه کنید. در غیر این صورت ماندگاری میز شما تعریف چندانی نداشته، در ادامه چندین مورد از موارد که نشان‌دهندۀ کیفیت میز تحریر نور بوده را بیان می‌کنیم.

  • کشو‌های آن به‌راحتی باز و بسته می‌شوند.
  • کیفیت و جنس مواد به‌کاررفته در آن عالی بوده است.
  • دارای ظاهری بدون شکاف و فاقد هر گونه مشکل ساخته شده است.
  • گوشه‌ها و لبه‌های میز هیچ‌ شکستگی ندارند.

مشخصات

ابعاد
120*60*75 سانتی متر
جنس بدنه
ملامینه درجه یک
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
مناسب برای
کامپیوتر و مطالعه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp