متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون جدید شناور

میز تلویزیون جدید شناور MATIN R44

میز تلویزیون جدید شناور با قابلیت تغییر سایز با طول 140 سانتی متر در رنگ سدیر که دارای دو عدد کشو بزرگ می‌باشد. ارتفاع این میز 50 سانتی‌‌متر و عرض آن 40 سانتی متر است با روکش MDF هایگلاس و Glass.
______
مشخصات فنی :
ابعاد : 140 * 50 * 40
جنس بدنه : MDF ترک هایگلاس
قابلیت تغییر سایز: دارد
تعداد کشو : دو عدد
سایر : دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میزهای چوبی که بیشتر مدل‌های موجود در بازار تشکیل می‌دهند به دلیل رنگ پذیری و سبک پذیری بالا انتخاب اول همه افراد هستند.

میز تلویزیون امروزه به یکی از عناصر مهم و حیاتی در دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی شده است که تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون این قسمت‌های منزل دارد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب میز تلویزیون حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

میز تلویزیون جدید شناور

میز تلویزیون جدید شناور با طراحی خاص و بی‌نظیری که دارد بهترین انتخاب برای شماست.

این میز تلویزیون با ارتفاع 50 سانتی‌متر و عرض 40 سانتی‌متر دارای دو عدد کشو بزرگ و جادار می‌باشد. طول این میز تلویزیون 140 سانتی‌متر است که قابلیت تغییر سایز دارد.

میز تلویزیون متین میز آریا

شرکت تولیدی بازرگانی متین میز آریا با بیش از یک دهه فعالیت خود را در زمینه‌ی میزهای متنوع تلویزیون آغاز نموده و در این عرصه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و آموزش و به کارگیری 250 نفر نیروی متخصص توانسته است به عنوان یک تولیدکننده بزرگ و معتبر در این زمینه شناخته و مطرح گردد.

شما عزیزان می توانید به راحتی در سایت خانه شما، میزتلویزیون مناسب برای سالن نشیمن خود را به قیمت کارخانه‌ی تولیدی خریداری نمایید و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما کالای مورد نظر را درب منزل تحویل دهند.

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
طول
140 سانتی‌متر
عرض
40 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تعداد کشو
دو عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
whatsapp