میز تلویزیون متین مدل R46

میز تلویزیون متین مدل R46 46

میز تلویزیون متین مدل R46 با سایز 180 سانتی متر و ارتفاع و عمق آن به ترتیب 40 و 44 سانتی‌متر می‌باشد. دارای دو عدد کشو بزرگ با روکش MDF هایگلاس ترک و Glass و قابلیت تغییر سایز ندارد.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 40 سانتی متر
طول : 180 سانتی متر
عرض : 44 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف ترک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 46
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۴۳۹,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون متین مدل R46

میز تلویزیون متین مدل R46 با ظاهری زیبا و طراحی مدرن با روکش مقاوم MDF هایگلاس ترک می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. چنانچه به دنبال انتخاب اکسسورهای ساده و متفاوت هستید انتخاب این مدل تلویزیون ها می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای دیزاین خانه شما باشد. این میز با توجه به طراحی زیبا و ترکیب رنگی که دارد می تواند با تمامی دکوراسیون ها ست شود زیرا ترکیب حجیم ساخته شده است.

ابعاد میز تلویزیون متین R45

میز تلویزیون متین مدل R46 با طول 180 سانتی‌متر و ارتفاع 50 سانتی متر و عرض 40 سانتی‌متر می باشد که شما عزیزان می توانید با توجه به فضای موجود در منزل خود و این ابعاد اقدام به خرید نمایید.

این میز تلویزیون از جنس ام دی اف ترک با روکش MDF هایگلاس می باشد که دارای دو عدد کشو وکیومی و دو طبقه برای قرارگیری لوازم دیجیتال وجود دارد. طراحی ساده و رنگ بندی مناسب و زیبا از نقاط مثبت این میز می باشد.

میز تلویزیون ام دی اف متین مدل R46

نحوه ارسال

این میز در یک بسته بندی مناسب و ایمن جهت جلوگیری از ضربه و خط و خش برای شما ارسال خواهد شد که در تهران با پیک ویژه خانه شما و در شهرستان با باربری و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

جنس بدنه
MDF هایگلاس ترک
طول
180 سانتی‌متر
عرض
44 سانتی‌متر
ارتفاع
40 سانتی‌متر
تعداد کشو
دو عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز ندارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp