میز tv هایگلاس مشکی مدل 220180

میز تلویزیون هایگلاس مدل 220180 220180

میز تلویزیون هایگلاس مدل 220180 در چهار رنگ سفید هایگلاس، مشکی هایگلاس، قهوه ای و طوسی همراه با نوار طلایی با طول 180 مناسب تلویزیون های 49 تا 65 اینچ
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 47 سانتی متر
طول : 180 سانتی متر
عرض : 44 سانتی متر
جنس بدنه : MDF ترک هایگلاس
تعداد کشو : سه عدد وکیومی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 220180
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۸%
قیمت: ۷,۸۵۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون هایگلاس مدل 220180

میزهای تلویزیون یکی از عناصر اصلی پذیرایی و حال محسوب می شوند، چرا که تعیین کننده نقطه کانونی و چیدمان مبلمان راحتی و مجسمه های دکوراتیو در پذیرایی میز تلویزیون است. میز تلویزیون هایگلاس مدل 220180  در سه رنگ سفید هایگلاس، مشکی هایگلاس و قهوه ای همراه با نوار طلایی می باشد که با توجه به رنگ بدنه و نوار طلایی موجود علاوه بر ترکیبی زیبا طرحی دلنشین و شیک پسندی را دارا می باشد.

طول این میز 180 سانتی متر با ارتفاع 47 و عرض 44 سانتی متر می باشد که مناسب تلویزیون های  49 تا 65 اینچ است.

جنس هایگلاس ام دی اف در  قسمتی که پوشش  پلکسی گلاس دارد دارای خاصیت ضد آب می باشد. روی این میز تلویزیون شیشه نشکن کار شده است که به زیبایی آن می افزاید.

میز تلویزیون ام دی اف هایگلاس

این کالا با سه کشوی ریلی و فضای کافی برای دو دستگاه دیجیتال طراحی شده است. پایه های زیبا با نوار طلایی و ترکیب رنگبندی این محصول باعث محبوبت آن در بین مشتریان شده است که می تواند یک انتخاب فوق العاده برای دکوراسیون شما باشد.

فروشگاه اینترنتی خانه شما قابلیت ارسال کالا به سراسر کشور را دارا می باشد و شما پس از خرید می توانید آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
طول
180 سانتی‌متر
عرض
44 سانتی‌متر
ارتفاع
47 سانتی‌متر
رنگ
سفید هایگلاس، مشکی هایگلاس، قهوه ای و طوسی
تعداد کشو
سه عدد وکیومی
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp