میز تلویزیون کوچک مدل A-120

میز تلویزیون کوچک مدل A-120 stand tv A120

میز تلویزیون کوچک مدل A-120 با قابلیت تغییر سایز با طول صفحه رویی 120 سانتی میز با کیفیتی برای اتاق خواب یا سالن پذیرایی
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 49 سانتی متر
طول : 120 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف وکیوم

کد کالا: A-120
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۳۹۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون کوچک مدل A-120

یکی از مهم‌ترین قطعات در دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای میز تلویزیون به شمار می‌رود که در فضای داخلی، به عنوان یک نقطه کانونی نقش مهمی را بر عهده دارد. اغلب شاید به این نکته توجه کرده‌اید که هنگام ورود به هر خانه‌ای، میز تلویزیون و دکوراسیون آن جزو اولین چیزهای است که نظر شما را به خود جلب می‌کند.

اگر میز تلویزیون به کار گرفته شده در طراحی منزل با فضا تطابق داشته باشد، موجب جذابیت هر چه بیشتر خانه شما شده و نمای دل‌نشین به منزل می‌بخشد؛ پس اگر قصد خرید میز تلویزیون دارید، حتماً باید در انتخاب آن دقت کنید تا ضمن داشتن کیفیت خوب، ظاهری خوب نیز داشته باشد.

میز تلویزیون کوچک مدل A-120

حال بعد از اشاره به نقش مهم میز تلویزیون در دکوراسیون هر خانه‌ای، قصد داریم در ادامه شما را با نوعی از این وسیله به نام میز تلویزیون کوچک مدل A-120 آشنا کنیم که همه ویژگی‌های اشاره شده برای یک میز تلویزیون خوب را یکجا دارد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را راجب این نوع میز به دست آورید، مطالعه بخش‌های بعد را از دست ندهید.

طراحی میز تلویزیون کوچک مدل A-120

طراحی این میز تلویزیون به‌گونه‌ای است که از قابلیت تغییر سایز برخوردار می‌باشد؛ یعنی می‌توان آن را برحسب نیاز، در ابعاد بزرگ‌تر یا کوچک‌تر مورد استفاده قرار داد. همچنین گفتنی است که طول رویه این مدل 120 سانتی‌متر بوده و دو تکه صفحه و فضاهای کاربردی زیادی دارد؛ به‌گونه‌ای که از کشوها و کمدهای موجود در آن می‌توان برای قرار دادن انواع لوازم دیجیتال و دکوری استفاده کرد.

به‌طورکلی می‌توان گفت میز تلویزیون کوچک مدل A-120 به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان از آن در انواع فضای بزرگ و کوچک استفاده کرد. همچنین با داشتن رنگ‌های متنوع و رایج قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سفید، می‌تواند آن را با هر دکوراسیونی سازگار کرد و جلوه‌ی زیبا به سالن منزل بخشید.

میز تلویزیون با قابلیت تغییر سایز

ابعاد میز تلویزیون کوچک مدل A-120

 همان‌طور که در فوق نیز اشاره شد، ابعاد این مدل میز تلویزیون قابلیت تغییر و تطابق با هر فضای کوچک و بزرگ را دارد؛ اما در کل، ابعاد استاندارد آن به طول 120 سانتی‌متری، عرض 40 سانتی‌متری و ارتفاع 49 سانتی‌متری است. با این ابعاد، می‌توان از این میز برای قرار دادن تلویزیون‌های با اینچ پایین‌تر در حدود 40 اینچ به پایین استفاده کرد.

 جنس و کیفیت میز تلویزیون کوچک مدل A-120

بیشتر سؤال‌های که خریداران در هنگام خرید یک وسیله درباره آن می‌پرسند مربوط به جنس و کیفیت آن وسیله است. چون زیبایی در نگاه اول دیده شده و همه افراد می‌توانند به‌راحتی وسیله زیباتر را تشخیص دهند اما وسیله باکیفیت‌تر را نه!

به دلیل این موضوع و برای کمک هرچه بیشتر به شما کاربران عزیز، می‌خواهیم درباره کیفیت و جنس میز تلویزیون کوچک مدل A-120 نیز اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. جنس این میز تلویزیون ام دی اف وکیوم بوده و در برابر آب و خراشیدگی مقاوم است. در کل این مدل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند برای مدت طولانی استفاده شود.

خرید میز تلویزیون کوچک مدل A-120

پیش از اینکه اقدام به خرید میز تلویزیون، باید دقت زیادی به فضای داخلی منزلتان داشته باشید و در صورت کوچک بودن فضا هرگز نباید میز تلویزیون بزرگ و جاگیر خریداری نمایید. با انتخاب میز تلویزیون کوچک مدل A-120 برای خرید، تصمیم‌گیری و انتخاب شما راحت‌تر می‌شود. برای اطلاع بیشتر درباره نحوه خرید این مدل به سایت خانه شما مراجعه کرده و با سفارش آن، این وسیله را در درب منزلتان دریافت کنید.

میز تلویزیون آپارتمانی

مشخصات

طول
120 سانتیمتر
عرض
40 سانتیمتر
ارتفاع
49 سانتیمتر
جنس بدنه
MDF وکیوم
تعداد کشو
1 عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp