میز ناهار خوری مربع

میز ناهار خوری مربع Table

میز ناهار خوری مربع 80 سانتی با روکش ضد خش MDF قابل شست و شوی آسان و پایه های چوبی ضد آب راش
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : ضد خش MDF
ابعاد : 80 * 80
گارانتی : 2 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: TM505
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

میز ناهارخوری مربع

در حال حاضر برخی از افراد خرید میز ناهارخوری گرد را ترجیح می‌دهند. اما برخی دیگر میزهای مربع و مستطیل را کارآمدتر می‌دانند. این نکته را در نظر داشته باشید که هریک از میزهای ذکرشده دارای مزایا و معایب منحصربه‌فردی هستند و برای فضاهای خاص و متفاوت مناسب هستند. استفاده از میزهای ناهارخوری می‌تواند موجب آشفتگی فضا و محیط شود.

میز ناهارخوری مربع یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین میزهای ناهارخوری موجود در بازار است که ۴ نفره است. اما با این وجود در صورت اضافه‌شدن مهمان جدید با قراردادن دو تا از آن‌ها کنار هم و ایجاد یک میز ناهارخوری مستطیل می‌توانید به‌آسانی فضای بیش‌تری ایجاد نمایید. این میزها یکی از بهترین و مناسب‌ترین میزهای موجود در بازار برای اتاق‌های مربع شکل هستند. چراکه به سادگی تعادل و تقارن این اتاق‌ها را به سادگی حفظ می‌کنند. میزهای ناهارخوری مربع با ایجاد یک فضای کوچک یک فضای بسیار صمیمی میان افراد ایجاد می‌کنند.

جالب است بدانید که در میزهای ناهارخوری مربع دسترسی به فضای کوچک بسیار ساده و آسان است.

میز نهار خوری طرح چوب

خانه شما یکی از تولیدکنندگان انواع میز ازجمله میز ناهارخوری مربع است. میزهای تولیدی این برند دارای ابعاد ۸۰×۸۰ سانتی‌متر هستند و پایه‌های چوبی ضدآب دارند. به همین جهت در برابر آب و رطوبت محیط از خود مقاومت نشان می‌دهند و آسیب نمی‌بینند. از دیگر ویژگی‌های این میز می‌توان به روکش ضدخشMDF اشاره کرد. این روکش قابل شست‌وشو است و شما می‌توانید پس از کثیف شدن آن را به سرعت بشویید و نگران آسیب‌دیدن آن نباشید.

میزهای ناهارخوری مربع در سه رنگ سفید، مشکی و طرح چوب تولید و عرضه می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود مناسب‌ترین و بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید. این میز هیچ‌گونه شیشه در طراحی خود ندارد و به کودکان هیچ آسیبی نمی‌رساند. وزن سبک و نسبتاً کمی نیز دارد و به سادگی قابل جابجایی و انتقال دارد. خوب است بدانید که صفحه میز ناهارخوری مربع به آن اتصال کامل دارد و شما نمی‌توانید آن را جدا نمایید. در تولید این میر ناهارخوری از بهترین چوب‌ها استفاده می‌شود. به همین جهت تا مدت‌های طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می‌نماید.

بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های میز ناهارخوری مربع عبارت است از:

  • دارای ابعاد ۸۰×۸۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای ۴ نفر
  • دارای صفحهMDF جداشونده و قابل شست‌وشو با روکش وکیوم
  • فاقد شیشه
  • دارای پایه‌های چوبی محکم و مقاوم
  • تولید از بهترین و باکیفیت‌ترین چوب‌های موجود در بازار
  • تنوع بسیار بالا در رنگ
  • و غیره

مشخصات

ابعاد
80 سانتی متر
جنس بدنه
ام دی اف ضد خش
گارانتی
2 سال
مناسب برای
منازل، محل کار، رستوران ها و کافی شاپ ها
سایر توضیحات
قابلیت شست و شوی آسان - استحکام بالا - طراحی مدرن و کاربردی
نظر های موجود
پیمان مرادی
در
با سلام و تشکر از ارسال به موقع و ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب
پایدار باشید
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بسیار خرسندیم که از خرید خود رضایت داشتید

0موافق 1مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp