میز و صندلی

میز و صندلی

میز و صندلی یک عضو جدا نشدنی از دکوراسیون داخلی منزل بحساب می آید که با توجه به فضای داخلی منزل باید در خرید آن دقت نمایید. اما امروزه در این محصول دارای تنوع بسیار زیادی از جمله میزهای تاشو، میز قابل حمل و همچنین انواع میزهای چوبی و فلزی در بازار موجود می باشد. 

فروشگاه خانه شما دارای تنوع بسیار بالایی در این نوع از محصولات دارد که با توجه به اجناس استفاده شده و قیمت مطلوب با خیال راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید. اما در ادامه به نکات مهمی در خرید و انواع میز و صندلی می پردازیم. 

میز و صندلی ناهارخوری

میز و صندلی نهارخوری

میز و صندلی با توجه به دکوراسیون و فضای داخلی منزل چیده می شود و در ست های 2 نفره تا 8 نفره تولید می شوند. میزهای نهارخوری در انواع مختلف اعم از چوبی و منبت کاری شده و سایر مدل ها می باشد. این نوع از محصولات با توجه به کیفیت ساخت در راحتی و هضم غدا تاثیر زیادی دارد.

میز-و-صندلی-نهارخوری

انواع میز و صندلی

میز و صندلی‌ها در انواع مختلف و متنوعی یافت می‌شوند که با توجه به کارایی و نیاز خود باید اقدام به خرید بفرمایید.

میز و صندلی‌ها هم به صورت تک و هم به صورت میز نهارخوری مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسته به نوع دکوراسیون داخلی خانه شما، در مدل‌های چوبی، استیل، شیشه‌ای و یا ترکیبی از این سه نوع قابل استفاده می‌باشند.

یکی از پر طرفدارترین آنها مدل صندلی اپن می باشد. این صندلی ها که در کنار اپن آشپزخانه قرار می گیرند و نیاز به میز ندارند فضای کمتری را اشغال می کنند و قیمت به صرفه ای دارند.

در فروشگاه اینترنتی خانه شما با توجه به نیازها و سلایق خاص پسند شما، انواع میز و صندلی و همچنین میز و صندلی نهارخوری را بدون واسطه، مستقیم از تولید کننده با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما ارائه می‌شود.

نکات مهم در خرید میز های پذیرایی

زمانی که شما برای خرید میز به فروشگاه ها مراجعه می کنید با انواع مختلف میز های کوچک تا بزرگ جلو مبلی و میز های ناهار خوری قابل استفاده برای مهمان در سالن پذیرایی مواجه می شوید.

میزهایی با جنس های مختلف شیشه ای، چوبی، سنگی، فلزی و با تنوع پایه دار، بدون پایه، پایه دار ثابت و چرخدار، میز های دو طبقه تا شو و به قدری تنوع این محصولات زیاد می باشد که اگر از قبل مدل مناسبی برای خرید خانه شما در نظر نگرفته اید یقینا به مشکل خواهید خورد. در نهایت مدلی که زیبایی آن پسند شما شده اما مناسب منزل شما نیست را خریداری خواهید کرد پس از شما عزیزان دعوت می شود تا در ادامه ی بررسی این میز ها دوست داشتنی با ما همراه باشید.

میز نهارخوری

میز نهارخوری امروزه دیگر یک وسیله تجملاتی محسوب نمی شود بلکه یک خرید ضروری است. برای خرید میز نهارخوری علاوه بر زیبایی باید به مواردی مثل ارتفاع، اندازه و جنس میز هم توجه کنید. میزهای چوبی دوام بالاتری دارند و سال های سال مهمان شما هستند، برای خرید این محصول، شما می توانید با جستجو در وب سایت خانه شما به طور مستقیم و با اطلاع از تمام مشخصات و قیمت ها و مقایسه مدل ها با یکدیگر بهترین انتخاب را داشته باشید.

میز-نهارخوری

میز عسلی و میز جلو مبلی

میز عسلی و جلو مبلی دو محصول همیشه همراه سرویس مبلمان است و لازمه ی امورات ساده ای مثل پذیرایی هستند. میزعسلی ای که انتخاب می کنید هر چقدر جمع و جورتر و سبک تر باشد، جابه جایی آن آسان تر است. اندازه، ارتفاع و رنگ میزعسلی باید متناسب با سرویس مبل شما باشد. اگر قصد خرید میزعسلی و میز جلو مبلی با کیفیت بالا اما ارزان را دارید پس حتما محصولات این وب سایت را مشاهده بفرمایید.

میز اداری مدیریت و میز کامپیوتر

میزهای مدیریتی طراحی تجملی تری نسبت به میزهای کارمندی دارند و در ابعاد بزرگتری طراحی می شوند. کیفیت میز اداری و میز کامپیوتر چون زمان زیادی از آن ها استفاده می شود بسیار مهم است. از میز کامپیوتر علاوه بر محل کار در بیشتر منازل هم استفاده می شود.

میز-اداری

صندلی اپن

در منازل امروزی که فضا کم است، به دلیل زیبایی بیشتر و استفاده بیشتر از فضای موجود، از صندلی اپن استفاده می کنند. علاوه بر توجه به کیفیت این صندلی ها، توجه کنید که ارتفاع صندلی اپن با سطح کانتر اپن آشپزخانه مطابقت داشته باشد. انتخاب فلزی یا چوبی بودن این صندلی ها بیشتر به دکوراسیون و سلیقه شما می گردد.

صندلی اداری

استفاده از صندلی اداری به محیط کاری ظاهری زیبا و شکیل می دهد. به هماهنگی قیمت با زیبایی و امکانات در خرید خود دقت کنید. وب سایت خانه شما انواع صندلی اداری با کیفیت در عین حال با قیمت مناسب را برای رفاه حال مصرف کنندگان داخل سایت قرار داده است.

whatsapp