پرده اتاق خرسی

پرده اتاق خرسی

پرده اتاق خرسی با رنگ بندی بی نظیر و با کیفیت رنگ بالا، این پرده از جنس کتان هازان به صورت 2 تکه بوده و جلوه ای رویایی به اتاق کودک شما خواهد داد.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: B273
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

انتخاب پرده ی مناسب برای اتاق خواب کودک از عواملی مهم و کلیدی است و باید با وسواس خاصی انتخاب شوند. پرده های رنگی با تم های مختلف و کارتونی بسیاری در بازار وجود دارند ولی چیزی که حائز اهمیت می باشد این است که پرده ای با کیفیت از نظر رنگ و جنس انتخاب کنید. پرده ای که برای اتاق کودکتان انتخاب می کنید می بایست نوری مناسب را از خود عبور دهند (نه نور زیادی مثل پرده های حریر و نه نور کم مثل پرده های مخمل) چرا که کودک شما باید شب و روز و آفتاب را با همه حواس خود در هر سنی درک و لمس کند و این حس باعث بالا رفتن ادراک و حواس کودک شما خواهد شد. و همچنین آرامش بیشتری را در خواب خود و ساعات بازی خود در اتاق خواهد داشت.

پرده اتاق خرسی به صورت 2  تکه در ابعاد 140 در 280 سانتی متر و از جنس کتان هازان می باشد.  کتان هازان به دلیل فشردگی بالا در بافت (به اصطلاح ریز بافت) ضخامت و عمر بالایی دارد و عایق نوری نرمال تری نسبت به پارچه های دیگر موجود در بازار است نور مناسب و به اندازه را به اتاق وارد می کند. در بافت پرده کتان هازان الیاف طبیعی ۶۰ تا ۷۰ درصد و الباقی الیاف مصنوعی است، دلیل استفاده از الیاف مصنوعی ایجاد درخشندگی برای جلوه بیشتر طرح چاپ شده روی پرده می باشد. از دیگر مزایای استفاده از پرده های هازان شست و شوی آسان و راحت این پرده هاست. پس اگر میخواهید پرده ای با کیفیت و زیبا برای اتاق فرزند دلبتان تهیه کنید بهترین انتخاب برای شما پرده های هازان خواهند بود. 

مشخصات

تعداد پارچه
2 عدد
میل پرده
ندارد
سایر توضیحات
قابلیت نصب آسان - جنس کتان با قابلیت شست و شو
ابعاد
140*280 سانتی متر
گارانتی
ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی
جنس پرده
کتان هازان
نظر های موجود
پرده اتاق کودک مدل خرسی
در
سلام دوستان..پرده اش کتانی مرغوب هست و نور رو زیاد از خودش رد نمیکنه یه نور ملایمی به اتاق میده که اونم برای روشنی اتاق نیازیه
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سپاس از حسن نظر شما دوست محترم

0موافق 0مخالف
پرده اتاق کودک مدل خرسی
در
سلام دوستان..پرده اش کتانی مرغوب هست و نور رو زیاد از خودش رد نمیکنه یه نور ملایمی به اتاق میده که اونم برای روشنی اتاق نیازیه
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سپاس از خرید پرده کتان از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp