چراغ دیواری فلزی CLBA

چراغ ديواري مدل CLBA Wall lights

چراغ ديواري مدل CLBA جنس بدنه چراغ فلز با رنگ آبكاري طلايي آنتيك مي باشد.جنس كلاهك بلور به رنگ عسلي است.
______
مشخصات فنی :
جنس بدنه : فلزی با رنگ آبکاری آنتیک
جنس کلاهک : بلور

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: CLBA
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

چراغ ديواري مدل CLBA

چراغ ديواري مدل CLBA نمونه منحصر به فرد از اقلام روشنایی است که به واسطه داشتن ظاهر بسیار لوکس و زیبا به سادگی توجه افراد را به خود جلب می کنید. این مدل که به نوعی یک آباژور دیواری به حساب می آید با ظاهر متفاوت و جذاب به بازار عرضه می شود و همین تفاوت سبب شده که در دسته پرفروش ترین کالای روشنایی قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و نحوه سفارش و خرید آن به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید.

چراغ دیواری مدل CLBA

ویژگی های چراغ ديواري مدل CLBA

امروزه استفاده از وسایل لوکس و آنتیک در دکوراسیون های مختلف سبب شده تا افراد به دنبال اقلام متفاوت باشند، وسایلی که نمونه آن در هیچ خانه دیگری نباشد یا حداقل آن ها اولین شخصی باشند که آن وسیله را خریداری نموده اند.

چراغ ديواري مدل CLBA یکی از جذاب ترین آباژور های دیواری هستند که با حباب بلورین و طرح دار خود به راحتی توجهات را جلب می کند. این وسیله با ابعاد ارتفاع 44 سانتی متر و عرض 15 سانتی متر یک انتخاب ایده آل برای محیط های کوچک به شمار می آید.

یک وسیله فوق العاده که به واسطه داشتن طراحی و رنگ آمیزی فوق العاده شیک انتخاب ایده آل برای دکوراسیون به سبک کلاسیک است، در مقابل سادگی بی نظیر آن سبب شده تا بتوان از چراغ ديواري مدل CLBA در دیزاین های مدرن نیز استفاده کرد.

پایه فلزی و مقاوم آن از جنس فلز با کیفیت است که با استفاده از رنگ PVD طلایی به بهترین شکل ممکن آبکاری شده است. ظرافت فوق العاده این آباژور جای هیچ ایرادی باقی نمی گذارد.

در ادامه جذابیت های این آباژور می توان به حباب شیشه ای طرح دار آن اشاره کرد که در ابتدا به شکل شیشه های ریز ترک خورده به چشم می آیند و همین امر سبب شده که نورپردازی آن به شکل اعجاب انگیزی زیبا و دلنشین باشد.

طراحی بی نظیر چراغ ديواري مدل CLBA سبب شده تا بتوان از آن در محیط های مختلف مثل اتاق خواب؛ اتاق نشیمن، راهرو ها، هال و پذیرایی استفاده نمود.

گفتنی است که طراحی شیک و مدرن این وسیله به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید در محیط های کاری مثل کافی شاپ و رستوران نیز از مزیت داشتن این وسیله زیبا بهره مند شوید.

محیط های کاری مانند شرکت های خصوصی نیز می توانند برای ایجاد یک نمای لوکس در سالن های انتظار و راهرو ها از زیبایی این کالای آنتیک بهره مند شوند.

چراغ دیواری CLBA

خرید چراغ ديواري مدل CLBA

با توجه به ویژگی های عنوان شده بهتر است بدانید که می توانید از چراغ ديواري مدل CLBA در معماری داخلی محیط های کاری با دکوراسیون تلفیقی و مدرن نیز استفاده نمایید. بدون شک استقبال بی نظیر از این محصول سبب شده که برند های زیادی در زمینه طراحی مدل های مشابه فعالیت خود را آغاز نمایند.

اگر به دنبال جذاب ترین آباژور های دیواری با تنوع مدل و رنگ بندی های خاص هستید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید، در این مجموعه تمامی اقلام با ذکر مشخصات و قیمت درج شده است. می توانید مدل های متنوع از این وسایل را با هم بررسی کرده و در نهایت با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید محصول مورد نظر را خریداری نمایید. 

مشخصات

جنس بدنه
فلزی
ارتفاع
44 سانتیمتر
عرض
15 سانتیمتر
رنگ پایه
آبکاری PVD طلایی
مناسب برای
اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , فضاهای داخلی , راهرو , اتاق کودک ، کافی شاپ و رستوران
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp