کتابخانه دیواری ارزان

کتابخانه مدل دیواری Library112

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 65 سانتیمتر و عمق 30 سانتیمتر و عرض 52 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 65 *30 * 52 سانتی متر
سایر : دارای رنگبندی متنوع

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • والیسوالیس
  • بیاضبیاض

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1894042
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۷۲۳,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل دیواری

اگر اهل کتاب باشید بی شک در اکثر مواقع با کمبود جا در منازل آپارتمانی مواجه هستید، بنابراین در این قسمت سعی داریم به توضیحات مهمی درباره کتابخانه مدل دیواری بپردازیم. این نوع کتابخانه طی چند سال گذشته بسیار پرفروش بوده؛ چرا که مشکل کمبود جا را برای اکثر مشتریان به آسانی برطرف کرده است. مدل ها و رنگ های متنوع این محصول افراد را با هر سلیقه و نظری جذب خود میکند، همچنین کیفیت این مدل قابل تمجید و مناسب است. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی این کتابخانه با کیفیت به برخی نکات مهمتری اشاره داشته باشیم.

نکات مهم در حین انتخاب کتابخانه دیواری

به طور کلی در ساخت کتابخانه از متریال های متنوعی همچون چوب، ام دی اف، فلز و غیره استفاده می شود که هر کدام زیبایی و جذابیت ویژه خود را دارند. همچنین پیشنهاد میکنیم در زمان انتخاب کتابخانه مدل دیواری به نوع قفسه ها نیز توجه داشته باشید. چراکه قفسه های مورد نظر باید که به حد کافی محکم باشند تا حجم کتاب های سنگین را به خوبی تحمل کند. هنگام خرید کتابخانه دیواری، بهتر است اندازه محل قرار گیری مطابق ابعاد کتابخانه باشد. کتابخانه را می توانید در بخش های مختلف خانه مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر کار قرار دهید. همچنین می توانید یک اتاق را برای کتاب های خود در نظر بگیرید تا یک کتابخانه خانگی بزرگ داشته باشید. با انتخاب نوع، رنگ محصول فضایی آرامش بخش و دلنشین را جهت مطالعه و استراحت آماده کنید.

کتابخانه دیواری

مزایا و معایب استفاده از کتابخانه دیواری

به طور کلی هر محصولی مزیت ها و معایبی را به خود اختصاص داده است. از مهمترین و کارآمد ترین مزیت های کتابخانه مدل دیواری میتوان به برطرف کردن کمبود جا اشاره کرد، مشکلی که امروز اکثر افراد در منازل آپارتمانی درگیر آن هستند. در حقیقت برای خرید هر کالایی لازم است به جنس و نوع مواد به کار رفته آن توجه ویژه داشته باشید؛بنابراین پیشنهاد میکنیم حتما برای خرید به فروشگاه های معتبر و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید. در حقیقت جنس اصلی این کتابخانه ها چوب و ام دی اف است، البته نوع آن بر اساس نظر و سلیقه هر فردی میتواند متفاوت باشد.

سخن پایانی

در این قسمت سعی کردیم به نکات مهم در زمان خرید کتابخانه مدل دیواری بپردازیم، چنانچه با مشکل کمبود جا برای وسایل خود مواجه هستید خرید این محصول بی نظیر و زیبا را از دست ندهید. به طور کلی کتابخانه ها با نوع و مدل های مختلفی تولید می شوند، شما با در نظر گرفتن شرایط خود باید بهترین نوع آن را انتخاب کنید. 

مشخصات

ارتفاع
65 سانتی متر
عرض
52 سانتی متر
عمق
30 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp