برترین مدل های تابلو شیک برای پذیرایی

برترین مدل های تابلو شیک برای پذیرایی

انتخاب تابلو برای پذیرایی، شاید در نگاه اول کار چندان مشکلی به نظر نرسد اما بهتر است که بدانید دقت به جزئیات ریز در زمان طراحی منزل می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی منزل شما داشته باشد، از این رو بهتر است در زمان انتخاب تابلو دیواری برای پذیرایی نهایت دقت خود را به کار ببرید که بهترین انتخاب را داشته باشید.

از مهم ترین اجزا در زمان دیزاین و طراحی هرخانه ای می توان به تابلو اشاره کرد که نقش بسیار مهمی در زیبایی محیط دارد و در صورتی که به صورت اصولی انتخاب شده باشد علاوه بر این که زیبایی بسیاری را برای محیط شما به همراه دارد می تواند حس آرامش را به شما دوستان عزیز منتقل کند از این رو بهتر است که در زمان انتخاب تابلو برای پذیرایی و دیگر قسمت های منزل خود توجه بسیاری داشته باشید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعات مهمی را در ارتباط با نکات مهم در زمان انتخاب تابلو برای پذیریی با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که شما دوستان عزیز با تکیه بر این اطلاعات بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

بهتر است برای انتخاب تابلو این مورد را نیز بدانید: پرطرفدارترین سبک تابلوهای دیواری موجود

عوامل موثر در زمان انتخاب تابلو برای پذیرایی

عوامل موثر در زمان انتخاب تابلو برای پذیرایی

برای آن که بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است که به جزئیات و نکات بسیاری توجه داشته باشید و در صورتی که به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید می توانید تابلویی مناسب و شیک را با صرف هزینه ای مناسب برای پذیرایی خود انتخاب کنید.

به اندازه تابلو توجه داشته باشید

 از مهم ترین نکاتی که بهتر است در زمان خرید تابلو برای پذیرایی بهتر است به آن توجه ویژه ای داشته باشید می توان به ابعاد تابلو اشاره کرد، در صورتی که ابعاد تابلو از فضای مورد نظر شما بزرگ تر باشد جلوه زیبایی نداره و اتاق را بسیار شلوغ و درهم برهم نشان می دهد و در صورتی که سایز تابلو کوچک تر از آن چه که باید باشد می تواند زیبایی تابلو را از بین ببرد بنابراین در زمان انتخاب تابلو بهتر است تناسب را در نظر بگیرید.

با توجه به استانداردهای بصری اندازه تابلو برای اتاق خواب یا پذیرایی باید بین 50 الی 75 درصد از فضای خالی دیوار را پوشش دهد.

تابلویی که انتخاب می کنید نباید طول آن بیش از 3/2 مبلمان یا دیگر المان هایی باشد که تابلو بالای آن قرار دارد.
در صورتی که تمایل ندارید که از یک تابلو بزرگ برای دیوار خود استفاده کنید می توانید از تابلوهایی که ابعاد کوچکتری دارند و حالتی پازلی دارند کمک بگیرید.

اگر هدف شما از خرید تابلو، نصب آن بالای مبلمان است بهتر است فاصله ای 15 الی 20 سانتی از مبلمان داشته باشد تا چشم نوازی بیشتری را برای محیط شما به همراه داشته باشد.

همخوانی تابلو با شخصیت شما

تابلویی را برای پذیرایی انتخاب کنید که بیشتر هماهنگی را با شخصیت شما دارد

تجهیزات یا وسایلی را که برای منزل یا محل کار خود انتخاب می کنید نمایانگر احساسات واقعی شما است از همین رو به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنم که تابلویی را برای پذیرایی انتخاب کنید که با شخصیت واقعی شما هماهنگی بسیاری دارد برای این کار می توانید از تابلوهایی با مضمون های شعر، شخصیت افراد برجسته، عکس های خانوادگی و غیره کمک بگیرید که علاوه بر این که حس خوبی را برای شما به نمایش می گذارد می تواند یادآور خاطرات شما باشد.

همخوانی داشتن با محیط

همخوانی داشتن با محیط

در صورتی که تمایل دارید بهترین مدل تابلو را برای اتاق خواب یا پذیرایی خود انتخاب کنید بهتر است به دیگر المان های موجود در پذیرایی توجه داشته باشید و به گونه ای آن را انتخاب کنید که بیشتر هماهنگی را با سبک و چیدمان اتاق شما داشته باشد، برای نمونه در صورتی که منزل شما با سبکی مدرن دیزاین شده است تابلوهایی با تصاویر انتزاعی، خانوادگی و غیره می تواند جذابیت بصری بسیاری را ایجاد کنداین در حالی است که اگر چیدمان منزل شما به سبک بوهمی است عکس هایی که مربوط به سفرها و یا مناظر طبیعی می تواند زیبایی محیط شما را چندین برابر کند و بهتر است در این زمان به سراغ طیف های رنگی کرم و خاکی بروید.

در صورتی که می خواهید تابلو مورد نظر با محیط شما هماهنگی بیشتری داشته باشد می توانید از فریم های مخصوصی برای آن استفاده کنید.

تابلو را متناسب با رنگ دیوار پذیرایی انتخاب کنید

تابلو را متناسب با رنگ دیوار پذیرایی انتخاب کنید

در زمان انتخاب تابلو برای پذیرایی، بهتر است به رنگ دیوار توجه بسیاری توجه داشته باشید در واقع توجه به این نکته می تواند هماهنگی بسیاری را برای محیط شما به همراه داشته باشد البته توجه داشته باشید این امر بدان معنا نیست که شما نمی توانید از تابلوهایی با رنگ متضاد استفاده کنید.

شما دوستان عزیز می توانید با توجه به موارد زیر تابلویی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با دیوار شما داشته باشد.

اما برای خرید تابلو دیواری این موضوع مهم است: نکات کلیدی در خصوص خرید تابلو دیواری

تابلویی را انتخاب کنید که بیشرین هماهنگی را با دیوار دارد.

تم رنگی که برای سایر تابلوها انتخاب می کنید باید مشابه یا شبیه به هم باشند.

برای آن که زیبایی و تقارن بسیاری را میان تابلو ها و رنگ دیوار به وجود بیاورید بهتر است به تم رنگی آن ها توجه داشته باشید برای نمونه تابلوهایی با رنگ سفید، کرم یا سبز روشن برای دیوارهایی با رنگ سبز تیره بسیار مناسب هستند و می تواند جوه بصری بسیاری را به وجود بیاورد.

در زمان انتخاب تابلو برای پذیرایی بهتر است به رنگ هایی که در تصاویر تابلو به کار رفته است توجه داشته باشید برای نمونه اگر محیط شما ترکیبی از رنگ سفید با کوسن یا پرده های سبز است می توانید تابلویی را انتخاب کنید در آن سایه های رنگی آبی، سرمه ای و خاکستری استفاده شده است.

برای آن که جلوه بصری بسیاری را ایجاد کنید بهتر است از بازتاب آینه ها غافل نشوید، بازتاب آینه موجب می شود که فضای شما از آن چه که هست بزرگ تر دیده شود و جلوه تابلوها در کل فضا انعکاس پیدا کند.

شما دوستان عزیز می توانید برای انتخاب بهترین تابلو برای پذیرایی به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را در خصوص این محصولات به دست بیاورید.

معرفی چند تابلو شیک و جذاب برای پذیرایی

معرفی چند تابلو شیک و جذاب برای پذیرایی

تابلو 5 تکه مدرن

اکر تمایل دارید که چندین تابلو برای زیبایی بخشیدن به اتاق پذیرایی خود استفاده کنید تابلو 5 تکه مدرن که در وبسایت خانه شما به فروش می رسد انتخاب ایده آلی به شمار می آید، این تابلو زیبا با قاب پی وی سی چشم نوازی بسیاری را برای محیط شما به همراه دارد.

طرح ها و مدل های دیگر از تابلوهای چند تیکه در وبسایت خانه شما وجود دارد که شما دوستان عزیز می توانید با مراحعه به این وبسایت آن ها را مشاهده کنید و با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید و سلیقه خود بهترین تابلو را برای پذیرایی خریداری نمایید.

تابلو 5 تکه مدرن
 

تابلو دکوراتیو

این تابلو زیبا اثری ماندگار از گالری چارگوش است که با شعر زیبای حسن منزوی زینت داده و زیبایی بسیاری را برای محیط شما به همراه دارد، این مدل از تابلوهای این چنینی برای افرادی که به دنبال طرح های خارق العاده هستند گزینه ای مناسب به شمار می آید. علاوه بر این تابلو مدل های دیگری از تابلو دکوراتیو در وبسایت خانه شما وجود دارد.

تابلو دکوراتیو
 

تابلو دیواری بانو طبیعت

اگر به دنبال تابلویی زیبا و جذاب برای پذیرایی خود هستید که نگاه بسیاری از افراد را به خود خیره کند ما به شما دوستان عزیز تابلو دیواری بانو طبیعت را پیشنهاد می دهیم.

در این تابلو از تکنیک های هنری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعت چاپ استفاده شده است، همچنین در روند تولید و طراحی آن از مرغوب ترین مواو اولیه به کار رفته است که می تواند ماندگاری و طول عمر بالایی را برای تابلو به همراه داشته باشد. اگر تمایل به خرید این چنین تابلوهایی دارید می توانید به وبسایت خانه شما مراجعه کنید چرا که مدل های مختلفی از این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف در این فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد که شما دوستان عزیز می توانید با توجه به خواسته خود آن ها را خریداری کنید.

تابلو دیواری بانو طبیعت
 
سخن پایانی

انتخاب تابلو برای پذیرایی، شاید در نگاه اول ساده باشد و پیچیدگی خاصی نداشته باشد اما بهتر است که بدانید انتخاب تابلو مناسب برای پذیرایی می تواند نمایانگر شخصیت و احساسات شما دوستان باشد از این رو بهتر است در زمان انتخاب و خرید تمام تلاش خود را به کار ببرید که محصول مورد نظر هماهنگی بسیاری را با روحیات و محیط شما داشته باشد تا از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

مقاله مرتبط: پرطرفدارترین تابلوهای مدرن

نظر خود را بنویسید

whatsapp