تمام دلایل خرید تشک رویال که باید بدانید

تمام دلایل خرید تشک رویال که باید بدانید

لازم است بدانید که یک سوم عمر انسان در خواب سپری می‌شود؛ بنابراین فراهم کردن شرایط مطلوب برای استراحت حداقل کاری است که هر انسان می‌تواند برای خواب خود فراهم کند؛ همان طور که سکوت، آرامش فکری، دمای مناسب، الزامات خواب راحت هستند بستر خواب راحت نیز یکی از دلایل مهم داشتن خوابی آسوده و لذت بخش می‌باشد؛ از سویی دیگر خواب راحت و کافی برای سلامتی انسان بسیار ضروری بوده و در بازدهی فعالیت های روزانه، تاثیر بسزایی دارد.

به همین دلیل است که برای سلامتی بدن و بهبود روند زندگی تاکید زیادی به داشتن خواب کافی و به ویژه با کیفیت شده است؛ از این رو برای افزایش رفاه و کیفیت خواب حتماً در انتخاب تشک اطلاعات و دقت کافی داشته باشید و سعی کنید از تشک‌های استاندارد و تایید شده مانند تشک رویال استفاده نمایید. در ادامه به ذکر دلایل انتخاب این برند می‌پردازیم :  

 تشک رویال چه مزایایی دارد ؟

 تشک رویال چه مزایایی دارد ؟

گفتنی است که تشک های رویال، به دلیل کیفیت بالا و رضایت مشتریان از جمله استاندارد ترین و با کیفیت ترین تشک های موجود در کشور بوده و در بازار حرف اول را میزنند؛ این تشک های پر طرفدار، در دو مدل ساده و دو لایه در بازار موجود هستند که مدل های دو لایه‌ی آنها به صورت آستر دار بوده و قیمت آنها نیز، نسبت به مدل‌های ساده کمی بالاتر است و این بالاتر بودن قیمت به این دلیل است که لایه‌های داخلی تشک در سال‌های اول مصرف به راحتی لک نشده و آستر، مقاومت آن را افزایش می هد.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید تشک باید به آن توجه کنید ابعاد مناسب است؛ طول تخت خواب باید بین ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر از قد شما بیشتر باشد؛ شما می‌توانید با در نظر گرفتن این نکته طول تشک مناسب برای قد خودتان را خریداری نمایید.

دیگر مزایای چشمگیر تشک‌های رویال

دیگر مزایای چشمگیر تشک‌های رویال

یکی دیگر از مزایای تشک خواب رویال استفاده از متریال های با کیفیت و ضد حساسیت است؛  به این معنی که نسبت به دیگر برند های موجود در بازار، دارای درصد الیاف طبیعی بالاتری هستند. توجه داشته باشید که الیاف طبیعی سازگار با محیط زیست بوده و بخودی خود قابلیت ضد حریق بودن را ندارند و فقط با افزودن مواد شیمیایی می توان این قابلیت را به آنها اضافه کرد؛ بنابراین اگر نسبت به مواد شیمیایی حساسیت دارید، قبل از خرید این نوع تشک ها حتماً با پزشک خود مشورت نمایید.

 فراموش نکنید که  اگر درصد استفاده از الیاف طبیعی پایین تر باشد میتواند شما را درگیر انواع بیماری های پوستی و آلرژی کند. تشک‌های رویال در انواع  ضد حریق، ضد آب و نفوذ، تولید شده و ارتفاع آنها از سطح تخت کمی بالاتر است. در تشک های معمولی ارتفاع معنایی ندارد اما انواع مدل های طبی تشک رویال، دارای ارتفاع و تنوع زیادی می‌باشند؛ محتویات داخلی تشک‌های این برند از: نمد، فنر، موکت، یونولیت و فوم تشکیل شده‌ است.

ویژگی‌های منحصر به فرد تشک‌های رویال

ویژگی‌های منحصر به فرد تشک‌های رویال

 از جمله ویژگی‌های اصلی‌ و منحصر به فردی که می‌توان برای این تشک‌ها بیان کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد : استفاده از تشک رویال، باعث سلامت ستون فقرات و مفاصل شما در طول خواب شده و حس راحتی فوق‌العاده‌ای را به شما هدیه می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید در حالت عادی طراحی تشک، نباید به صورتی باشد که هنگام خوابیدن، بدن فرد در آن فرو رود، به عبارتی، وقتی بدن در مرکز تشک قرار می‌گیرد نباید باعث ایجاد گودی شده و بدن در داخل آن گودی قرار گیرد؛ برند رویال دارای این خاصیت غیر استاندارد نمی‌باشد. تشک‌های رویال دوام بسیار بالایی داشته و در برابر فشارهای ناگهانی از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهند.

بیشتر بدانید: تمامی مواردی که باید در مورد تشک رویال بدانید

چرا از تشک‌های رویال استفاده کنیم ؟

چرا از تشک‌های رویال استفاده کنیم؟

تشک‌های طبی رویال دارای خاصیت ارتجاعی هستند؛ همه‌ی ما می‌دانیم تشکی که انتخاب می‌کنیم نباید بیش از حد سفت یا بیش از حد نرم باشد چرا که این دسته از تشک‌ها به راحتی می‌توانند شما را درگیر کمر درد بکنند؛ ساختار تشک‌های رویال کاملاً متناسب و استاندارد بوده و از ستون فقرات شما محافظت می‌کنند.

همچنین این تشک‌ها، آنتی باکتریال بوده و دارای عایقی از الیاف ضد باکتری و ضد حساسیت هستند که این موضوع نیز یکی از دلایل اصلی محبوب بودن آنها است. از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان برای تشک‌های رویال بیان کرد می‌توان به پارچه مرغوب، استحکام و مقاومت بالای تشک، دوخت تمیز و حرفه‌ای، بسته بندی باکیفیت و غیره اشاره کرد.

ساختار تشک‌های رویال

 یکی دیگر از مشخصات این تشک‌ها این است که تکان و صدای غیر استاندارد و بیش از حد ندارند یعنی وقتی که شما تکان می‌خورید؛ تشک نباید شما را تکان داده و دارای لرزش بیش از حد باشد؛ همچنین از مواد اولیه بسیار مرغوبی تشکیل شده‌اند؛ گفتنی است که برای تشک طبی باید از اسفنج‌های مناسب استفاده کرد، اما گاهی اوقات دیده می‌شود که بسیاری از تولید کننده‌ها، برند رویال تقلبی را به جای تشک اسفنجی می‌فروشند. هنگام خرید این نکته را مد نظر داشته باشید که تشک‌های تقلبی رویال، وزن سبکی داشته و قیمت آنها نیز از  تشک‌های رویال اصلی ارزان‌تر است.

تشک رویال انتخابی مطمئن

همان‌طور که توضیح دادیم استفاده از تشک رویال می‌تواند علاوه بر بهبود کیفیت خواب به حفظ سلامتی و راحتی بدن نیز کمک کند. جنس این محصولات بسیار با کیفیت‌ بوده از این رو هنگام خواب شکل متناسب و استاندارد بدن را پشتیبانی کرده و فشارهای ناشی از ساختار غیر اصولی برخی تشک‌ها را کم می‌کنند؛ در ادامه دیگر دلایل پر طرفدار بودن و فروش بالای این برند را  مورد بررسی قرار می‌دهیم :

تنوع بالای مدل

تنوع در مدل، از مهم‌ترین دلایلی است که این محصولات را پر فروش کرده است؛ تشک‌های رویال دارای انواع مختلفی مانند باکس هتلی (ساده، تاج‌دار و فلزی)، طبی، فنری، پاکت اسپرینگ، مموری فوم‌دار و... هستند از این رو شما فرصت دارد تا با توجه به نیاز، بودجه و انتظاراتی که از تشک دارید، انتخابی شایسته داشته باشید.

سهولت در نظافت

لازم به ذکر است که تمام تشک‌های رویال زیپ‌دار هستند تا هم شستشوی آنها به آسانی صورت گیرد و هم برای اطمینان داشتن ازجنس و کیفیت کالا، داخل تشک به راحتی نشان مشتری داده شود؛ ضمن اینکه این محصولات دارای پد محافظ ضد آب رویال هستند که به شما این امکان را می‌‌دهند که گاهی اوقات  به جای شستشوی تشک این پدها را تعویض کرده و به نظافت آن بپردازید.

کیفیت، استحکام و طول عمر بالا تشک رویال

کیفیت، استحکام و طول عمر بالا

همان‌طور که در مطالب بالا گفتیم؛ تمام اجزای این محصولات از بهترین متریال است؛ به عنوان مثال  فنرهایی که در تشک رویال فنری، به کار می‌رود با  بهترین کیفیت از جنس فولاد گرما دیده هستند؛ این در حالی است که در موارد تقلبی، از آلومینیومی استفاده می‌شود که گرما ندیده و مقاومت آن کم می‌باشد؛ مغزی استفاده شده در تشک رویال طبی، فوم سرد طبی است. یا ابر به کار گرفته شده در این محصولات از ابرهای ریباند با تراکم بالا است؛ همچنین نمد استفاده شده بین پارچه و مغزی، از نمدی با ترموبان با الیاف بالا می‌باشد. تمام این موارد به کیفیت و طول عمر بالای تشک، ختم می‌شود.

ضمانت کیفیت و ارائه دادن خدمات پس از فروش

یکی از مواردی که کیفیت و جنس عالی را در عمل به اثبات می‌رساند ضمانت بلند مدت کیفیت محصولات رویال است؛ تولید کنندگان و نمایندگی‌های رسمی تشک رویال به پاس اعتماد مشتریان عزیز به این برند معتبر، ضمانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش به آنها ارائه می‎‌دهد.

راحتی

فراهم کردن سطحی عالی برای فرد، از دلایل اصلی انتخاب تشک رویال است. همان‌طور که گفتیم تشک‌های رویال، از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای از جمله: مموری فوم و پاکت اسپرینگ بهره‌مند بوده که به طور کامل با خطوط بدن هماهنگ شده و باعث کم شدن فشارها می‌شوند فشارها  می‌شوند؛ از این رو سطحی راحت و عالی را برای افراد فراهم کرده و باعث شده افراد خوابی بدون آسیب و همراه با حس آرامش داشته باشد.

حفظ سلامت ستون فقرات در تشک رویال

حفظ سلامت ستون فقرات

نا گفته نماند که تشک‌های رویال، دارای طراحی منحصر به فردی است که باعث حفظ سلامتی کمر و ستون فقرات شما شده و در بهبود وضعیت بدنی و راحتی آن تاثیر زیادی دارند. این محصولات استاندارد استحکام بالایی دارند و ستون فقرات روی آنها به صورت کاملاً تراز قرار می‌گیرد از این رو  به کاهش مشکلات کمردرد کمک کرده و باعث می‌شوند تا بدن شما در سلامتی کامل باشد.

افزایش کیفیت خواب

حتماً می‌دانید که تشک راحت تاثیر زیادی در خواب راحت دارد، طراحی تشک‌های رویال به منظور بهبود کیفیت خواب طراحی شده‌اند؛ اگر تا به حال از این محصولات استفاده نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم، یکی از آنها را خریداری کرده تا هم خوابی لذت‌بخش را به خود هدیه دهید و هم تفاوت آنها را با دیگر برندها لمس کنید.  

تنظیم دما

یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر تشک‌های رویال، قابلیت تنظیم دما است؛ این محصولات پیشرفته، باعث می‌شوند تا شما تجربه خوابی خنک و راحت را داشته باشید؛ فناوری نوآورانه تشک رویال با تنظیم دمای بدن و افزایش جریان هوا، محیط خواب مساعدتری را برای افراد ایجاد می‌کند.

قیمت منصفانه برای خرید تشک رویال

قیمت منصفانه

شاید شما هم فکر کنید که تشک‌های رویال به دلیل قابلیت‌ها و کیفیت بالایی که دارند از لحاظ قیمتی هم بالا بوده و هر کسی توان خرید آنها را ندارد؛  اما باید بگوییم که این محصولات نسبت به ویژگی‌ها و مزایای برتری که دارند با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در دسترس عموم قرار دارند و قیمت آنها طوری برآورد شده که همه‌ی افراد توان خرید مدل دلخواه خود را داشته باشند.

سخن پایانی

باید بگوییم که تشک رویال یکی از  بهترین و با کیفیت ترین انوع تشک در ایران است و انتخاب آن برای خوابی راحت و با کیفیت، یکی از بهترین انتخاب ها می باشد؛ زیرا ویژگی های هر تشک روی خواب ما تاثیر مستقیمی دارد و در صورتی که به این موضوع اهمیت ندهیم قطعاً دچار مشکلات ستون فقرات و درد کمر خواهیم شد.

دقت  داشته باشید که مواد به کار رفته در تشک حتماً باید به صورت استاندارد بوده و هنگام استفاده و خوابیدن روی آن حس ریلکس و راحتی داشته باشید؛ تشک‌های طبی رویال، تمام ویژگی های لازم و کافی برای یک خواب مناسب را دارند؛ مواد تشکیل دهنده‌ی این محصولات از بهترین متریال بوده و با بدن افراد سازگار می باشند و میزان نرمی و سفتی آنها به گونه ای است که بدن بر روی تشک، شکل طبیعی خود را حفظ می‌نماید. 

مقاله مرتبط: تشک رویال یا رویا؟ نکات کلیدی برای انتخاب بین این دو برند

نظر خود را بنویسید

whatsapp