معرفی انواع جاکفشی و جالباسی شیک جلو در ورودی

معرفی انواع جاکفشی و جالباسی شیک جلو در ورودی

جاکفشی و جالباسی جلو در ورودی، یکی از وسایلی است که برای دکوراسیون منزل ضروری و مهم است که دارای مدل های متنوعی است. شما با توجه به دکوراسیون منزل خود، می توانید مدل های جاکفشی و جالباسی را مدرن یا کلاسیک انتخاب کنید.

امروزه با کوچک شدن منازل و کم شدن فضاها، چیدمان درست و اصولی وسایل، بسیار مهم است واهمیت بالایی دارد به همین علت باید توجه زیادی به آن کرد. اگر که میخواهید چیدمانی بسیار شیک و زیبا داشته باشید، باید سراغ کمدهای مدرن بروید تا فضای خانه تان بهترمدیریت شود.

کمد های دیواری، جاکفشی و جالباسی های جدید، یکی ازاین تجهیزات مورد نیاز هستند. ما در ادامه میخواهیم انواع جاکفشی جلو در ورودی و جالباسی جلو درورودی را به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انتخاب جاکفشی وجالباسی جلو در ورودی

انتخاب جاکفشی وجالباسی جلو در ورودی

در واقع میتوان گف بهترین رنگی که برای ست جالباسی و جاکفشی انتخاب می شود باید حتما با دیگر وسایل خانه هم هماهنگی داشته باشد؛ زیرا اگر با وسایل دیگر هماهنگ شود زیبایی ان دوچندان خواهد شد.

جا کفشی و جالباسی جز وسایل چوبی خانه هستند و حتما باید آن را با مبلمان و میز ناهار خوری ست کنید و به طور کامل باید با فضای خانه تان هماهنگی داشته باشد. اگر مبلمانتان به رنگ طوسی است، شما حتما باید جاکفشی و جالباسی را با آن رنگ ست کنید؛ زیرا ست بودن ان ها چیدمان و فضای خانه شما را زیباتر میکند.

این ست جاکفشی و جالباسی در رنگ های مختلفی تولید می شود که این رنگ ها شامل رنگ سفید، قهوه ای، طلایی، مشکی می شود. شما باید حتما جاکفشی و جالباسی خود را براساس متراژ فضایی که در اختیار دارید، انتخاب کنید.

مثلا در خانه ای که متراژ و فضای کمی دارد، بهتر است از جاکفشی ها وجالباسی هایی به رنگ روشن استفاده کنید، زیرا استفاده از رنگ های تیره مانند رنگ قهوه ای یا مشکی استفاده کنید، فضای شما تاریک و تنگ تر می شود.

انواع جاکفشی و جالباسی جلو دروردی

انواع جاکفشی و جالباسی جلو دروردی

در ساخت جاکفشی و جالباسی، مدل های بی شماری مورد استفاده قرار می گیرند و هر فردی براساس فضایی که در خانه دارد، مدلی که میخواهد را میتواند سفارش دهد.

همانطور که گفتیم جاکفشی و جالباسی مدل های مختلفی دارند که این مدل ها شامل طرح های بسیار ساده تا مدل هایی با طراحی پیچیده ترهستند که کشو و آینه دارد که همگی این ها براساس سلیقه انتخاب می شود. برخی از مدل های جاکفشی و جالباسی شامل کمد درب دارهستند و برخی دیگر کمد ندارند. در ادامه میخواهیم برخی از مدل ها را معرفی کنیم:

جاکفشی و جالباسی آینه دار

مدل جاکفشی و جالباسی آینه دار

مدل آینه دار، یک مدل جاکفشی و جالباسی شیک برای جلو درب وردی است. وجود آینه در این قسمت از خانه، بسیار ضروری و مهم است. در برخی از مدل های جاکفشی و جالباسی آینه دار، در قسمتی از فضا، از آینه های کوچک دایره یا مستطیل استفاده شده است و در برخی دیگراز مدل ها هم آینه قدی استفاده شده است.

وجود آینه قدی درست جالباسی و جا کفشی، فضای خانه را بسیار زیبا و شیک تر میکند و در روشن شدن خانه هم تاثیر بسیار زیادی دارد.

آینه را هم می توانید در بالای قسمت جاکفشی قرار دهید وهم میتوانید بر روی درب کمد نصب کنید. شما حتی میتوانید درب کمد جالباسی را تماما از آینه بسازید؛ که البته بهتر است از این ایده در اتاق خواب استفاده کنید.

جاکفشی مدل پاف دار

بیشتر بدانید : پرفروش ترین مدل های جاکفشی آپارتمانی در سال جدید

مدل جاکفشی و جالباسی پاف دار

مدل پاف دار، یک مدل بسیار کاربردی برای جاکفشی و جالباسی مدرن است. پاف مربوط به بخش جاکفشی می شود و شما برای نشستن و پوشیدن آسان کفش ها میتوانید از ان استفاده کنید و تاثیر زیادی هم بر روی ست جاکفشی و جالباسی دارد.

جاکفشی و جالباسی را میتوان به گونه ای قرار داد که پاف در جایی بین این دو قرار بگیرد. رنگی که برای پارچه پاف استفاده می کنید، باید با رنگ جاکفشی و جالباسی هماهنگی داشته باشد، زیرا این کار چیدمان شما را زیباتر و بهتر میکند.

جاکفشی مدل کشودار

مدل جاکفشی و جالباسی کشودار

وجود داشتن چند کشو درست جاکفشی و جالباسی کمک میکند تا وسایل و تجهیزات بیشتری در ان جای بگیرد و برای قرار دادن وسایل کوچک مانند فرچه و واکس و دیگر وسایل، مکانی مناسب داشته باشید.

شما حتی میتوانید دمپایی و صندل هایتان را در این کشو قرار دهید. در یک مدل جاکفشی و جالباسی با ایجاد کشوهایی با ارتفاع بیشتر، میتوان از کشو به جای جاکفشی استفاده کرد تا ابعاد جالباسی و جاکفشی کوچک تر شود و این موضوع برای افرادی که خانه های کوچکی دارند، پیشنهاد بسیار خوبی است.

جا کفشی و رخت آویز

جاکفشی و جالباسی مدرن

مدل های مدرن نسبت به بقیه مدل ها سادگی بیشتری دارند و طراحی به مینیمال ترین شکل ممکن اجرا می شود. در مدل های جاکفشی و جالباسی مدرن، به وجود آوردن فضاهای پنها ن و مخفی از دید، برای آویزان کردن لباس و کفش ها اهمیت بسیار بالایی دارد.

اما ویژگی دیگری که سبک مدرن دارد، این است که طراحی طوری انجام می شود که از ان ها به عنوان جدا کننده فضاها استفاده می شود.

برخی از افراد هستند که دوست دارند فضای خانه شان طوری باشد که هنگام باز شدن درب ورودی، سالن خانه شان دیده نشود، به همین خاطر ست جاکفشی و جالباسی را میتوان در جایی رو به روی درب ورودی با شکلی مناسب و مدرن طراحی نمود.

جا کفشی مدل 2 تیکه چوبی

مدل جاکفشی و جالباسی سرهم

با شروع شدن زندگی آپارتمانی، چیدمان صحیح وسایل به خصوص کفش و لباس اهمیت بسیاری پیدا کرده است؛ و چه خوب است برا اینکه این مشکل را حل کنیم، به سراغ مدل های جالباسی و جاکفشی سرهم برویم.

برای اینکه یک چیدمان زیبا در آپارتمانتان داشته باشید، کمد دیواری شیک و مدرنی را میتوانید خریداری کنید و آن را جلوی درب ورودی خانه قرار دهید.

جالباسی ایستاده کمدی

مدل جاکفشی و جالباسی درب دار

کمد های درب دار نمونه دیگری از این جاکفشی ها و جالباسی ها هستند. با وجود چنین فضایی، لباس ها و وسایل در داخل کمد آویخته می شود و کفش های اعضای خانواده در قسمت جاکفشی کمد قرار می گیرند، که توسط درب کمد از نظر ها پنهان می شود.

راهنمای انتخاب جاکفشی و جالباسی

در انتخاب کردن کمد کفش و لباس فاکتورهای زیادی وجود دارد، که فضا یکی از مهم ترین آن ها است.شما اول باید مشخص کنید که برای قراردادن جاکفشی و جالباسی در راهروی خانه تان چه مقدار فضا وجود دارد.

انتخاب کردن جاکفشی و جالباسی بزرگ امکان دارد که فضای زیادی را اشغال کند و رفت و امد را برای ورود و خروج اهالی خانه مشکل ساز کند؛

اما در عین حال کمد باید برای نگهداری لباس ها فضای مناسب و بزرگی داشته باشد. یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب ست جاکفشی، توجه کردن به مواد به کار رفته در ساخت کمد است. مثلا نوع چوب به کار رفته در آن از قبیل چوب افرا، بلوط و غیره هم بر روی قیمت و هم برروی ماندگاری و چهره میتواند تاثیر زیادی بگذارد.

قیمت جاکفشی و جالباسی جلو در ورودی

برای ست جاکفشی و جالباسی، قیمت های مختلفی وجود دارد و با توجه به مدل آن قیمت هم تغییر میکند همچنین ابعاد و اندازه جزییات آن نیز در قیمت بسیار موثر است. برای مطلع شدن از قیمت آن میتوانید به سایت مراجعه کنید.

مقاله مرتبط: برترین جالباسی های جدید و مدرن که باید بخرید

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد انواع جاکفشی جلو در ورودی و جالباسی جلو در ورودی اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم و شما دانستید که جاکفشی و جالباسی یکی از مهم ترین دکوراسیون منزل هستند که مدل های متنوعی دارد و با انواع مدل های آن آشنا شدید.

شما برای خرید جاکفشی و جالباسی جلو در وردی میتوانید به سایت مراجعه کنید و با توجه به سلیقه خود سفارش خود را انجام دهید.

نظر خود را بنویسید

whatsapp