پرفروش ترین ظروف هفت سین سفالی به همراه آینه و شمعدان

پرفروش ترین ظروف هفت سین سفالی به همراه آینه و شمعدان

سنت نوروز و هفت سین ایرانی یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین سنت‌های مردم ایران است. به مناسبت در پیش رو بودن سال نو، بی شک همه شما به دنبال خرید و درست کردن یک سفره هفت سین عالی در خانه هایتان هستید. برای کمک به شما عزیزان در انجام یک خرید مطمئن، در این مقاله از سایت خانه شما قصد داریم پرفروش ترین ظروف هفت سین سفالی به همراه آینه و شمعدان را معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

 

تفسیر کامل سفره هفت سین ایرانی

تفسیر کامل سفره هفت سین ایرانی

برای اینکه متوجه اهمیت چیدن هفت سین در خانه هایتان شوید، قبل از پرداختن به معرفی ظروف هفت سین می خواهیم این سفره ایرانی را تفسیر کنیم. هفت سین در سنت روزهای نوروز در ایران به عنوان عناصری از جشنواره‌ها و سنت‌ها به کار می‌رود. هفت سین شامل هفت شیء است که هر کدام از آنها با حرف «س» آغاز می‌شوند. در زیر تفسیر و توضیحاتی از هر یک از این هفت سین آمده است:

سنجد: سنجد نماد میوه‌ای است که درختی سرشاخه‌دار و زیبا را توصیف می‌کند. سنجد نماد عشق و معنویت است و به کشاورزی و باغبانی نیز اشاره دارد.

سیب: سیب نماد نیروی طبیعت و خوراکیهای میوه‌ای در فصل بهار است. سیب نماد زندگی و شادابی است و به معنای کامیابی، خرافات، عشق و عقل می‌باشد.

سرکه: سرکه نمادی از نیروی خلاقیت، آفرینش، حکمرانی و استقلال بوده و به معنای قانون و نظم در جامعه است.

سماق: سماق نمادی از حیات و بهار و نوید است. این گیاه تولیدی باغ‌ها در قسمت‌های جنوبی ایران است و به معنای تجدید حیات و پاکیزگی در کامیابی است.

سنبل: سنبل نماد بهار و رونق طبیعت است. این گل زیبا با عطر خوشی که دارد به معنای عشق، زیبایی و عشق ورزی است.

سبزه: اعتقاد بر این است که سبزه شادی و خرمی را درطول سال به همراه می آورد. همچنین این سین از هفت سین نماد سرسبزی و رویش در بهار است.

سمنو: سمنو متعلق به خانواده سبزی‌های درون‌ریز و دارای خواص دارویی است. سمنو به معنای بهبودی برای بدن و روان می‌باشد و نماد سلامتی و آرامش است.

در کل، هفت سین نماد معانی مثبت و قابل تجسمی مانند عشق، زیبایی، ثبات، آفرینش و سلامتی است که در نوروز و شروع سال جدید ایرانیان برگزار می‌شود. این سنت که به دوران پیش از اسلام برمی‌گردد، یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین سنت‌های ایرانی است و در طول تاریخ همچنان به کار گرفته می‌شود.

معرفی ظروف هفت سین سفالی پر فروش

حال نوبت این رسیده است که چند نمونه از پرفروش ترین ظروف سفالی هفت سین را به همراه توضیحات مربوط به هر کدام به شما عزیزان معرفی نماییم. اسامی این ظروف به شرح زیر است:

ظرف سفالی فانتزی هفت سین

1-ظرف سفالی فانتزی هفت سین

رنگ زمینه این ظروف، سفید با گل های صورتی است. تعداد ظرف ها نیز ده تکه به همراه آینه و شمعدان می باشد.

ظرف سفالی فانتزی هفت سین گلدار

2-ظرف سفالی فانتزی هفت سین گلدار

 این ظرف سفالی فانتزی هفت سین گلدار جذاب نیز شامل 10 تکه بوده و جلوه ای جذاب و بی نظیر به هفت سین خانه شما خواهد داد.

ظرف هفت سین سفالی

3- ظرف هفت سین سفالی SD030

این ظرف هفت سین سفالی رنگی بسیار جذاب و دلنشین دارد. رنگ آن نقره ای و سفید می باشد که این تم رنگی دلخواه بسیاری از افراد است؛ زیرا با انواع وسایل دیگر به راحتی می تواند ست شود.

این ظروف پایه دار و رنگ زمینه سفید، شامل 14 تکه ظرف از جمله آینه و شمعدان، ظروف سفالی پایه دار و به همراه یک تخم مرغ تزیین شده و یک نماد گنجشک می باشد.

ظرف هفت سین سفالی

4-ظرف هفت سین سفالی کد SD02S

این ظروف ترکیبی از سه رنگ زیبا هستند. رنگ زمینه ظروف فیروزه ای بوده و رنگ گنجشک و تخم مرغ های تزئینی در آن تر کیبی از دو رنگ خردلی و فیروزه ای پر رنگ است.

ظرف هفت سین سفالی شیک

5-ظرف هفت سین سفالی شیک

رنگ های استفاده شده در این مدل هفت سین سفالی بسیار خاص و زیبا است. این ظرف هفت سین طرح های گل همراه با برگ دارد که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

ظرف هفت سین سفالی طرح برکه

6-ظرف هفت سین سفالی طرح برکه

این طرح طرح بسیار خاصی می باشد که جلوه سنتی و زیبایی به سفره هفت سین شما می بخشد.

ظرف هفت سین سفالی طرح عشق

7-ظرف هفت سین سفالی طرح عشق

این هفت سین سفالی گلبهی رنگ پتاسیل این را دارد که هر فردی را شیفته خود کند. طرح های ساده و در عین حال زیبا نکته قوت این مدل محسوب می شود.

ظرف هفت سین سفالی گلدار

8-ظرف هفت سین سفالی گلدار

از زیبایی این ظرف هفت سین سفالی گلدار جذاب و متفاوت هرچه بگوییم کم گفته ایم. این ظروف طرح های گلدار و برجسته ای روی خود دارند که حس طبیعی بودن گل ها را به آدم القا می کنند.

ظرف هفت سین سنتی ایرانی

9- ظرف هفت سین سنتی ایرانی

این ظروف نیز یکی دیگر از نمونه های سفالی هفت سین موجود در سایت خانه شما هستند. رنگ زمینه این مدل سفید می باشد که با گل های سرخی تزئین شده است.

ظرف هفت سین سنتی گلدار

10-ظرف هفت سین سنتی گلدار

ظروف هفت سین سنتی گلدار از جنس سفال با طرح گل سنتی و پرنده لبه های ظروف یک طرح زیبا را رقم زده است. این ظروف سفالی دارای آینه و شمعدان می باشد که جلوه خاصی را به سفره هفت سین شما می دهد.

ظروف سفالی هفت سین گل و گنجشک

11- ظروف سفالی هفت سین گل و گنجشک

این مجموعه از ظروف هفت سین نیز شامل آینه و شمعدان می باشد. همانطور که از اسم کالا مشخص می باشد جنس آن از سفال با رنگ پس زمینه سفید و طرح گل به همراه گنجشک بوده که شامل 7 عدد کاسه و یک آینه و شمعدان و یک نماد تخم مرغ سفالی می باشد.

خرید از خانه شما

شما عزیزان می توانید این ظروف هفت سین سفالی به همراه آینه و شمعدان را از سایت خانه شما مشاهده و سفارش دهید. علاوه بر این ظروف، در این سایت انواع مختلفی از ظروف هفت سینی در جنس ها، طرح ها و رنگ های مختلف قابل مشاهده و خرید می باشد. پس با خیال راحت و با داشتن گزینه های متنوع انتخاب، خرید برای شما بسیار آسان تر خواهد شد.

نظر خود را بنویسید

whatsapp